Trasferendu i cuntatti da iPhone à Android

Pudete trasmette i contatti da l'iPhone à l'Android in quasi u listessu modu chì in a direzzione contrapunta. Tuttavia, à causa di u fattu chì in l'applicazione Contatti nantu à l'iPhone ùn ci sò più alcun suggerimenti in a funzione di esportu, sta procedura pò generà domande per certi utenti (ùn penseraghju micca di invià cumunendu unu per unu chì ùn hè u modu più pratice).

Queste istruzioni sò fatti simplici chì aiuteranu à trasferisce i contatti da u vostru iPhone à u vostru telefonu Android. Due modi sò descritti: unu si basa nantu à un prugrammu di liberi di terzi, u secondu - aduprà solu Apple è Google. I metodi impurtanti chì ti permettenu di copià micca i contatti, ma altri dati importanti sò descritti in una guida separata: Cumu trasferisce dati da l'iPhone à Android.

A mo applicazione di Cumpagnia di Backup

Di solitu in i me manuali, principiu cù modi chì spieghjenu cumu fate tuttu chì avete bisognu manualmente, ma questu ùn hè micca u casu. U più conveniente, a mio parè, modu di trasferisce i contatti da iPhone à Android è aduprà l'applicazione gratuita per My Back Backup (dispunibile in l'AppStore).

Dopo l'installazione, l'applicazione vi dumandà l'accessu à i vostri cuntatti, è pudete mandà e-mail in vCard format. (.Vcf) per voi. A scelta ideale hè di mandà immediatamente à l'indirizzu accessu da Android è aprite sta lettera.

Quandu sì l'apertura di una lettera cù un attachment in forma di un file vcf di contatti, cliccendu nantu ad elli, i contatti saranu importati automaticamente à u dispositivo Android. Pudete ancu salvà stu schedariu annantu à u vostru telefonu (cumpresu u trasferimentu da un computer), poi andate in l'applicazione Contatti nantu à Android, è poi importa da manualmente.

Nota: I Miei Contatti Backup ponu ancu spiegà i cuntatti in u formatu CSV se avete bisognu di sta caratteristica.

Esporta i contatti da l'iPhone senza prugrami supplementari è trasmette li à Android

Sì avete attivatu a sincronizazioni di i contatti cù iCloud (se hè necessariu, abilitala in l'impostazioni), allora l'esportazione di contatti hè più faciule: pudete andà à icloud.com, inserisci u vostru login è password, è aprite "Contatti".

Selezzi tutti i contatti necessari (teni premutu Ctrl mentre selezziunu, o premendu Ctrl + A per selezzià tutti i contatti), è dopu cliccendu nantu à l'icona di u marce, selezziunate "Esporta Vcard" - questu articulu esporta tutti i contatti in u formatu (vcf file) , capitu da quasi tutti i dispositivi è di u prugramma.

Come u metudu precedente, pudete mandà stu schedariu per e-mail (cum'è si)) è aprite u email ricevutu in Android, cliccate nant'à u lima à l'attaccu per importà automaticamente i cuntatti in a rubrica, copia u schedariu in un dispositivo (per esempio, USB), allora in l'applicazione "Contatti" aduprà l'elemento di menù "Importa".

Ulteriori informazioni

Oltre à e opzioni di importazione descritte, se avete abilitu Android per sincronizà contatti cù un account Google, pudete importà contatti da u file vcf in a pagina google.com/contacts (da u computer).

Ci hè ancu un mezu addiziunale per salvà i contatti da l'iPhone à l'ordinatore Windows: includendu a sincronizazione cù a rubrica di Windows in iTunes (da cui pudete esportà i cuntatti eletti in u formatta vCard è aduprà quelli per importà in a rubrica d'Android).