L'aggiunu à Assassin's Creed Odyssey sarà un remaster di una di e parti precedenti

Assassin's Creed Odyssey ùn hà ancu avutu u tempu di comparà nantu à i scaffali virtuali è veri, ma Ubisoft hà ancu annunziatu chì cuntenutu aghjusta sta attendu i ghjucatori.

A a nova Assassin's Creed uscirà sia DLC pagatu è gratuito. Quest'ultimu arricchisce, per esempiu, l'aggiunamentu di "The Tales perduti di a Grecia" (The Tales perduti di a Grecia), chì hè una serie di questioni addizionali.

I cumpratori di u Season Pass ("Season Pass") riceveranu dui addizioni principali trama: "Legacy of the First Blade", chì uscirà in dicembre di questu annu, è "The Fate of Atlantis", chì apparirà in primavera.

L'aggiunta inaspettata di u ghjocu in parte di u passaghju di a stagione sarà una versione di remaster di u ghjocu Assassin's Creed III, chì l'originale di cui hè statu liberatu in u 2012. U Remaster sarà dispunibile in Marzu di u 2019 è includerà tutte l'addizioni rilasciate à a terza parte di Assassin's Creed.

Più informazioni nantu à l'addizioni di Assassin's Creed Odyssey pò esse trovu in un trailer speciale, chì hè disponibile ancu in rusa.

U ghjocu sarà liberatu u 5 d'ottobre, ma i proprietarii di edizioni Gold è Ultimate riceveranu u ghjocu trè ghjorni prima. Puru, in queste edizioni hè ancu prufunu Season Pass.