Cumu abilità Windows Defender 10

A quistione di cume da attivà Windows Defender hè prubabilmente dumandata più spessu chì a quistione di cume si pone. A generazione, a situazione pari à quessu: quandu pruvate à avviare Windows Defender, vedi un missaghju chì dichiara chì sta applicazione hè disattivata da a politica di gruppo, à volta, usando l'impostazioni di Windows 10 per abilità ancu ùn aiuta - i switch sò inattivi in ​​a finestra di configurazione è a spiegazione: "Alcuni parametri hè gestitu da a to organizzazione. "

Questa esercitazione descrive cumu abilità Windows Defender 10 cù l'editor di e regule di gruppu locale o l'editore di registru, è ancu infurmazioni addizionali chì ponu avè aiutu.

A ragione di a popolarità di una domanda hè di solitu chì l'utente ùn abbia micca spegutu u difensore (vede Cumu per disattivà Windows Defender 10), ma usava, per esempiu, un prugramma per disattivà "ombreggiuu" in u sistema operativo, chì, per cunnoscia, hà disabile ancu u difensore di Windows incorporatu. . Per esempiu, u prugramma di difettu Destroy Windows 10 Spying face quessa.

Abilita Windows 10 Defender cù l'editor di e regule di gruppu locale

Questu modu di accende Windows Defender hè adattu solu per i pruprietari di Windows 10 Professional è altru daveru, postu solu chì dispunenu un editor di regole di gruppu locale (se avete a casa o Per una lingua, andate à u metodo successu).

  1. Avvia u editore di e regule di gruppu locale. Per fà quessa, premete i tasti Win + R di a tastiera (u Win hè a chjave cun u logo di l'OS) è entri gpedit.msc Fate un clic su Enter.
  2. In l'editor di e regule di i gruppi locali, andate in a sezione (cartulari di a sinistra) "Configurazione di u computer" - "Modelli amministrativi" - "Componenti di Windows" - "Software Antivirus di Windows Defender" (in e versioni 10 à 1703, a sezione era chjamata Endpoint Protection).
  3. Fate attenzione à l'opzione "Disattivà u prugettu di Windows antivirus."
  4. Se hè impostatu à "Enabled", dopu cliccate nantu à u parametru è mettenu "Not set" o "Disabled" è applicà e impostazioni.
  5. In a sezione "Anti-virus program Defender Windows" (Endpoint Protection), guardate dinò a sottosezione "Prutezzione in tempo reale" è, se l'opzione "Disattivà a prutezzione in temps reale" hè abilitata, passà à "Disabled" o "Not set" è applicà e impostazioni .

Dopu tutte queste procedure cù l'editor di e regule di gruppu locale, esegui Windows 10 Defender (u più veloce hè in una ricerca in a barra di task).

Vedete chì ùn hè micca chì hè in esecuzione, ma l'errore "Questa applicazione hè disattivata da a regula di gruppu" ùn deve micca apparire torna. Cliccate nantu à u pulsante "Run". Subitu dopu u lancia, puderete esse dumandatu di attivà u filtru SmartScreen (in casu chì era disabilitu da un prugrammu terzu cun Windows Defender).

Cumu abilità Windows Defender 10 in Editor di Registre

Ese stesse azzioni ponu esse fatte in l'editor di registru di Windows 10 (in realtà, l'editor di e regule di gruppu locale cambia i valori in u registro).

I passi da abilità di Windows Defender in questu modu sò:

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera, tipu regedit è premete Invità per lanciatu l'editor di u registru.
  2. In u editore di u registru, andate in a sezione (cartulari à manca) HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Politiche Microsoft Windows Defender è vede se ci hè un parametru in a parte diritta "DisableAntiSpyware"Se ci hè, cliccate nantu à u dughjule è assignate u valore 0 (zero).
  3. In a sezione Windows Defender ci hè dinò una sottusezione "Prutezzione in Tempo Reale", fate un ochju è è, se ci hè un parametru DisableRealtimeMonitoring, poi ponu u valore à 0 per questu.
  4. Smetta editor di Registre.

Dopu, digita "Windows Defender" in a ricerca di Windows in a barra di travagliu, aprila è cliccate nantu à u pulsante "Run" per lanciu l'antivirus integratu.

Ulteriori informazioni

Se quì sopra ùn aiutassi, o s'ellu ci hè qualchi errori addiziunali quandu accidi u protettore di Windows 10, pruvate e cose chì seguite.

  • Verificate in i servizii (Win + R - services.msc) se u "Windows Defender Antivirus Program", "Windows Defender Service" o "Windows Defender Security Center Service" è "Security Center" sò abilitati in l'ultime versioni di Windows 10.
  • Prova à usà FixWin 10 per aduprà l'azione in a sezione Strumenti di sistema - "Riparazione di Windows Defender".
  • Verificate l'integrità di i file di sistema Windows 10.
  • Vede se avete punti di riparazione di Windows 10, aduprate se sì dispunibili.

Beh, se queste opzioni ùn funzionanu micca - scrivite commenti, pruvate à capisce u scopu.