Backup4all 7.1.313


Per impostazione predefinita, tutte e caratteristiche di a RAM di u computer sò determinate da u BIOS è da Windows appena automaticamente dipende da a configurazione hardware. Ma se vulete, per esempiu, pruvà à overclocker a RAM, hè pussibule di adattà i parametri stessi in l'impostazioni di u BIOS. Purtroppu, questu micca pò esse fattu per tutte e so carte madre, per qualchi mudelli vecchi è semplici chì un prucessu hè impossibile.

Configurazione di RAM in u BIOS

Pudete cambià e caratteristiche principali di RAM, cioè, a frequenza di l'orologio, i tempi è a tensione. Tutti sti indicatori sò interconnessi. È cusì, per adattà a RAM in BIOS, avete bisognu di avvicinà teoricu preparatu.

Metudu 1: Premiu BIOS

Se u firmware di Phoenix / Award hè installatu nantu à a vostra scheda madre, a successione di azzioni sarà simule cum'è quellu sottu. Ricordate chì i nomi di paràmetri ponu varia à poco.

  1. Rinvià u PC. Entramu in BIOS cù una chiave di serviziu o una tasca di scelta rapida. Sò assai diversi da u mudellu è a versione di u "ferro": Del, Esc, F2 etc.
  2. Push combinazione Ctrl + F1 inserisce l'impostazioni avanzate. A pagina successiva per e frecce vai à u puntu "MB Intelligent Tweaker (M.I.T.)" è spingi Enter.
  3. In u prossimu menu truvemu u parametru "Multiplicatore di memoria di sistema". Modificendu u so multiplicatore, pudete riduce o aumenta a frequenza di l'orologio di a RAM. Sceglite un pocu più attivu.
  4. Pudete aumentà attentamente a tensione furnita à a RAM, ma micca più di 0,15 volti.
  5. Ritornu à a pagina principale di u BIOS è selezziunu u parametru "Funzioni avanzate di Chipset".
  6. Quì pudete aduprà i tempi, cioè u tempu di risposta. U ideali, più u più chinu questu indicatore, u più veloce u funzioni di u memoria di travagliu di u PC. Cambia u valore prima "Tempu di DRAM seleziunabile""Auto" on "Manuale"Hè, in maniera di regolazione manuale. Allora pudete sperimentà riducendu i timings, ma micca più di unu à a volta.
  7. E impostazioni sò finite. Emissionu da u BIOS durante a cunservazione di e cambiamenti è fighjemu un test particulare per verificare a stabilità di u sistema è di RAM, per esempiu in AIDA64.
  8. In mancanza di soddisfazioni cù i risultati di e regolazioni di RAM, ripetite l'algoritmu sopra.

Metudu 2: AMI BIOS

Sì u BIOS hè nantu à u vostru computer da American Megatrends, allora ùn ci sò micca differenze significative da u Premiu. Ma solu in casu, cunsiderate brevemente stu casu.

  1. Entrate in u BIOS, in u menu principale ci vole l'articolo "Funzioni avanzate di BIOS".
  2. Dopu, andate à "Configurazione anticipata di DRAM" è fà i cambiamenti necessarii per a frequenza di l'orologio, a tensione è a tempurità di a RAM, per analogia cù Metodu 1.
  3. Luntanu da u BIOS è lanciatu un benchmark per verificare a giustizia di e nostre azzioni. Fate un ciclu parechje volte per ghjunghje u megliu risultatu.

Metudu 3: UEFI BIOS

A maiò parte di e motherboards moderni anu u BIF UEFI cù una bella interfaccia di user-friendly, supportu per a lingua russa è un mouse di l'urdinatore. E possibilità di installazione di RAM in tali firmware sò assai larghe. Considerà in dettaglio.

  1. Andate in BIOS cliccendu Del o F2. Altre chiavi di u serviziu sò menu cumuni, pudete truvallu in a documentazione o in u Cuntu di u Strumentu in u fondu di u schermu. Dopu, andate à "Modu Avanzatu"cliccendu F7.
  2. A pagina di l'impostazioni avanzate andate in tab "Ai Tweaker"truvà u parametru "Frequenza di memoria" è in a scatola drop-down, selezziunate a frequenza di l'orologio desiderata di a RAM.
  3. Movingu per u menu, vedemu a linea "Cuntrollu tempu di DRAM" è cliccanu nantu ad elli, andemu a sezione per aduprà vari tempori di RAM. Per difettu in tutti i campi hè "Auto", ma se vulete, pudete provà à definisce i vostri valori di u tempu di risposta.
  4. Ritornu à u menu "Ai Tweaker" è andate à "DRAM Driving Control". Quì pudete tenta di fà cresce un pocu i fattori di frequenza di a RAM è di accelerà u so travagliu. Ma questu deve esse fattu cunisciente è attentu.
  5. Ancu una volta, torna à l'ultima tabulatura e allora osserva u parametru "DRAM Voltage"induve hè pussibule di cambià a tensione applicata à i moduli di memoria. Hè pussibile aumentà a tensione à i valori minimi è in fasi.
  6. Allora andemu a finestra di configurazione avanzata è andemu a la tabulazione "Avanzate". Ci visitemu "Ponte di u Nordu", scheda madre ponte di u nordu.
  7. Eccu interessatu à a stringa "Configurazione di a Memoria"chì prememu.
  8. In a prossima finestra, pudete cambià i parametri di configurazione di i moduli RAM installati in u PC. Per esempiu, abilite o disabilite u RAM è a correzione di l'errore (ECC), determina u modu di l'alternanza di banche di RAM, etc.
  9. Dopu avè finitu di l'impostazioni, salvemu i cambiamenti, lasciemu u BIOS è caremu u sistema, verificate u travagliu di RAM in qualunque prova spicializata. Facciate e conclusioni, riparemu l'errori da rettifica i parametri.

Comu avete vistu, l'impostazione di RAM in BIOS hè pussibule per un utilizatore sperimentatu. In principiu, in u casu di e vostre azioni sbagliate in questu area, u computer ùn basta micca accende o u firmware stesse ripresentà i valori erronii. Ma a prudenza è u sensu di a pruprietà ùn ferenu micca. È ricurdate chì l'usu di i moduli di RAM à tassi più alti accelera di conseguenza.

Vede ancu: Aumenta RAM in u vostru computer