Aprite u formatu di tavula ODS

I lugizii cù l'estensione ODS sò pagine libere. Di recente, sò sempre più disputati cù i formati standard di Excel - XLS è XLSX. Di più è più tabelle sò salvate cum'è lima cù l'estensione specifica. Hà per quessa, e dumande sò diventate pertinenti, ciò chì è cume si aprite u formatu ODS.

See also: Analogi Microsoft Excel

Applicazioni ODS

U formatu ODS hè una versione tabulata di una serie di standard OpenDocumentu aperti, creati in u 2006 invece di i libri di Excel chì ùn anu avutu un concurente degnu in quellu tempu. Prima di tutti, sviluppatori di software libaru sò diventati interessati à stu furmatu, per l'applicazioni di parechji di i quali eranu diventati u principale. Oghje, quasi tutti i processori di tavulu in un modu o l'altru sò capaci di travaglià cù i file cù l'estensione di ODS.

Considerà e opzioni per l'apertura di documenti cù l'estensione specifica aduprendu una varietà di software.

Metudu 1: OpenOffice

Inizià a descrizione di e opzioni per aprite u formatu ODS cù a suite d'uffiziu Apache OpenOffice. Per u processore Calc basatu da tavule, l'estensione specificata hè basica quandu salvate i file, cioè a principale per questa applicazione.

Scaricate Apache OpenOffice gratuitamente

  1. Quandu installate u pacchettu OpenOffice, registra in a configurazione di u sistema chì tutti i file cù l'estensione ODS apriranno per difettu in u prugramma Calc di stu pacchettu. Allora, se ùn avete micca cambiatu manualmente l'impostazioni nominate per mezu di u pannellu di cuntrollu, per lanciare u documentu di l'estensione specificata in OpenOffice, hè basta andà in a so directory di situazione cù l'Esplora di Windows è cliccate nantu à u nome di u file cun doppiu clic.
  2. Dopu avè fattu sti passi, a tavula cù l'estensione ODS hè lanciata via l'interfaccia di l'applicazione Calc.

Ma ci sò ancu di altre opzioni per eseguire e tabelle ODS cù OpenOffice.

  1. Eseguite u pacchettu Apache OpenOffice. Appena si vede a finestra di partenza cun una selezzione di applicazioni, facemu una pressa cumbinata di tastiera Ctrl + O.

    In alternativa, pudete cliccà nantu à u bottinu. "Apertu" in a zona centrali di a finestra di partenza.

    Un'altra opzione hè di cliccà nantu à u pulsante. "File" in u menu di a finestra iniziore. Dopu, da u listinu in goccia, selezziunà a posizione "Apertu ...".

  2. Qualsiasi di l'azione indicata face a finestra standard per l'apertura di un file à esse lanciata, deve andà à u cartulare induve a tavula hè aperta. Dopu, evidenziate u nome di u documentu è cliccate nantu à "Apertu". Questu aprirà a tavula in Calc.

Pudete ancu lanciare a tavola di l'ODS directu da l'interfaccia di Calc.

  1. Dopu in scala Kalk, andate in a sezione di u so menù chjamatu "File". A lista di opzioni si apre. Sceglite un nome "Apertu ...".

    In alternativa, pudete ancu applicà a combinazione già cunifunie. Ctrl + O o cliccate nantu à l'icona "Apertu ..." in forma di una cartulina aperta in a barra di strumenti.

  2. Ciò porta à u fattu chì a finestra per l'apertura di i file, descritta da noi un pocu prima, hè attivata. Da a listessa manera, bisogna selezziunà u documentu è cliccate nantu à u bottinu. "Apertu". Dopu à quessa, a tavula hè aperta.

Metudu 2: LibreOffice

L'uppurtunità successiva di l'apertura di tabelle ODS hè di aduprà a suite d'ubicazione LibreOffice. Hà dinò ancu un prucessore di fogli di calculu cù uguale nome cum OpenOffice - Kalk. Per questu applicazione, u furmatu ODS hè ancu di primura. Hè cusì, u prugramma pò effettuà tutte e manipule cù tabelle di u tipu specificatu, partendu da l'apertura è finisce per edità è salvà.

Scaricate LibreOffice per a libera

  1. Lanciatu u pacchettu LibreOffice. Prima di tutti, guardami cumu aprite un file in a so finestra di partenza. Pudete aduprà a combinazione universale per lanciare a finestra d'apertura. Ctrl + O o fate un clic nantu à u pulsante "Open File" in u menu di sinistra.

    Hè ancu pussibule di avè u listessu risultatu cliccendu nantu à u nomu. "File" in u menu di vucca, è da selezziunate da l'elencu à spessu "Apertu ...".

  2. A finestra di apertura sarà lanciata. Andà à u cartulare induve a tavola ODS hè situata, selezziunate u so nome è cliccate nantu à u bottinu "Apertu" in fondo à l'interfaccia.
  3. Dopu, a tavola di l'ODS selezionata si aprirà in l'applicazione Calre di u pacchettu LibreOffice.

Come in u Open Office, pudete ancu aprà u documentu desideratu in LibreOffice direttamente da l'interfaccia Kalk.

  1. Eseguite a finestra di u processore tavulariu Calc. Poi, per aprire a finestra di apertura, pudete ancu fà produrre parechje opzioni. Prima, pudete applicà una stampa cumpressa. Ctrl + O. Dopu, pudete cliccà nantu à l'icona "Apertu" in a barra di strumenti.

    Terzu, pudete andà cù l'oggetto "File" u menù horizontale è in a lista chì si apre selezziunà l'opzione "Apertu ...".

  2. Quandu esciate una di e azzioni specificate, apri a finestra di apertura di un documentu già cunnoscitu. Essa esegue in modo esattamente e manette chì sò state effettuate quandu si apra un tavulu in a finestra di avvicinamentu Libre Office. A tabella si aprirà in l'applicazione Calc.

Metudu 3: Excel

Avà aghjunghjerai nantu à cume aprite a tavula di ODS, probabilmente in u prumusu di i prugrammi listati - Microsoft Excel. U fattu chì a storia di stu metudu sia più recente hè da u fattu chì, malgradu u fattu chì Excel pò aprire è salvà i file di u furmatu specificatu, ùn sempre funziona correttamente. Tuttavia, in a vasta maggioranza di i casi, sì chì e perdite sò presenti, sò micca.

Scaricate Microsoft Excel

  1. Cusì, scendemu Excel. U modu più faciule hè di andà à a finestra di file aperta cliccendu in a combinazione universale. Ctrl + O in a tastiera, ma ci hè un altru modu. In a finestra di Excel, andate in tab "File" (In Excel 2007, cliccate nantu à u logo di Microsoft Office in u angulu in alto à sinu di l'interfaccia di l'applicazione).
  2. Poi muvà nantu à l'elemento "Apertu" in u menu di sinistra.
  3. A finestra di apertura hè lanciata, simili à quella chì avemu vistu in altre applicazioni. Andate in u cartulare induve u file ODS target hè situatu, selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "Apertu".
  4. Dopu avà eseguitu a procedura specifica, a tavula di ODS si aprirà in a finestra di Excel.

Ma ci vole à dì chì versioni anteriori di Excel 2007 ùn supportanu micca u travagliu cù u formatu ODS. Quessa hè à causa di u fattu ch'elli sò stati presentati prima di sta forma hè stata creata. Per aprite i documenti cù l'estensione specifica in queste versioni di Excel, avete bisognu di stallà un plugin speciale chjamatu Sun ODF.

Installate Sun ODF Plugin

Dopu avè installatu u, un bottinu apparirà in a barra di strumenti. "Importa file ODF". Cù u so aiutu, pudete importà file di stu formatu in versioni anziane di Excel.

Lezione: Cumu aprite u schedariu ODS in Excel

Avemu annunciatu cumu aprite i documenti di ODS in i processor di tavuli più diffusi. Benintesa, questu ùn hè micca una lista cumpleta, postu chì tutti i prugrammi moderni di una orientazione simile supportanu u travagliu cù sta estensione. Tuttavia, avemu fermatu nantu à a lista di applicazioni, unu di i quali hè installatu cù quasi ogni utente di Windows in u 100% di prubabilità.