Aprite u "Manager di dispositivi" in Windows XP

Excel hè un processore di tabulazione complexu, cù chì l'utenti poni una grande varietà di attività. Una di queste attività hè di creà un bottinu nantu à un fogliu, cliccendu nantu à u quali lanciari un prucessu specificu. Stu prublema hè solu risoltu cù l'aiutu di strumenti di Excel. Vedemu chì pudete creà un oggettu simile in stu prugramma.

Procedura di creazione

Da regula, stu bottinu hè destinatu à funziunà da un ligame, un attrezzu per lanciari un prucessu, una macro, etc. Benchì, in certi casi, questu oggettu pò esse ghjustu una figura geometrica, è in più di u scopu visuale ùn portanu micca un prufessu. Questa elencazione, però, hè abbastanza rara.

Metudu 1: Autoshape

Prima di tutti, cunsiderate cumu creà un bottinu da un set di formule Excel integrate.

  1. Move a tabulazione "Inserisci". Cliccate nantu à l'icona "Figurine"chì hè messu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Illustrazioni". Una lista di tutti i tipi di figure hè rivelata. Sceglite a forma chì pensate chì sia più adatta per u rolu di un bottinu. Per esempiu, tale figura pò esse un rettangulu cù anguli lisciuli.
  2. Dopu chì u clic hè fattu, spostateli in a zona di u fogliu (cella) induve vulemu chì u pulsu esse situatu, è muvà i cunfini in modu affinchì l'oggetto assuma a dimensione chì ci vole.
  3. Ora vi vole à aghjunghje una azzione specifica. Fà una transizione à un altru foglio quandu cliccate nantu à u bottinu. Per fà quessa, cliccate nantu à u dirittu cù u bottinu direttu di u mouse. In u menu di cuntestu chì hè attivatu dopu, selezziunà a posizione "Hyperlink".
  4. In a finestra di creazione di u hyperlink chì si apre, andate in la tab "Inserisci in u documentu". Selezziunu u fogliu chì cunsideremu necessariu, è cliccate nantu à u bottinu "OK".

Ora chì, cliccendu nantu à l'oggiu creatu da noi, vi sarà spostatu à u fogliu selezionatu di u documentu.

Lezione: Cumu fà o rimprà ipertestuali in Excel

Metudu 2: immagine di terza parte

Comu un bottinu, pudete ancu aduprà una immagine di terze parti.

  1. Truvemu una immagine di terza parte, per esempiu, nantu à Internet, è scaricà lu à u vostru computer.
  2. Aprite u documentu Excel in cui vulemu piazzà l'oggiu. Vai à la tabulazione "Inserisci" è cliccate nantu à l'icona "Disegnà"chì hè situatu nantu à u nastro in u blocu di strumentu "Illustrazioni".
  3. A finestra di selezzione d'immagine apre. Usendu lu, andate in u cartulare di u discu duru induve a foto hè situata, chì hè destinata à svolgere u rolu di un bottinu. Selezziunate u so nome è cliccate nantu à u bottinu. Incolla in fondo à a finestra.
  4. Dopu à ciò, l'immagine hè aghjunta à u pianu di u fogliu di travagliu. Com'è u casu precedente, pò esse cumpressu trà trà i limiti. Move u disegno à a zona chì vulemu chì l'oggiu sia piazzatu.
  5. Dopu, pudete legà un hyperlink à u scavazione, cum'è hè statu dimostratu in u metudu precedente, o pudete aghjunghje una macro. In questu ultimu casu, cliccate nantu à u bottinu direttu di u mouse nantu à a foto. In u menu di cuntestu chì si vene, selezziunate l'elemento "Assignà Macros ...".
  6. A finestra di cuntrollu di macro si apre. In stu, avete bisognu di sceglie a macro chì vulete aduprà quandu premete u pulsante. Questa macro hà da esse registrata in u libru. Hè necessaria di sceglie u so nome è cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Ora chì, cliccendu nantu à un oggettu, a macro selezionata sarà lanciata.

Lezione: Cumu creà una macro in Excel

Metudu 3: Elementu ActiveX

Sarà pussibule di creà u pulsante più funzionale s'è uttinisce un elementu di cuntrollu ActiveX cum'è a so basa. Vedemu cumu si faci in pratica.

  1. Per esse capace di travaglià cù i controlli ActiveX, prima di tuttu, avete bisognu di attivà a scheda di sviluppatore. U fattu hè chì per difettu sia disattivatu. Allora, se ùn l'avete micca ancora attivatu, andate in tab "File"è poi andate in a sezione "Opzioni".
  2. In a finestra di parametri attivata, andate in a sezione Setup Ribbon. In a parte diritta di a finestra, selezziunate a casella "Sviluppatore"sì manca. Dopu, cliccate nantu à u bottinu. "OK" in fondo à a finestra. Ora a lima di sviluppatore sarà attivata in a vostra versione di Excel.
  3. Dopu à chì passà à a tab "Sviluppatore". Cliccate nantu à u bottinu Incollasituatu nantu à un nastro in un blocu di strumentu "Controlli". In gruppo "Elementi ActiveX" Cliccate nantu à u primu elementu, chì hà a forma di un bottinu.
  4. Dopu à ciò, cliccate nantu à un locu nantu à u strettu chì consideremu chì hè necessariu. Subitu dopu, un articulu apparirà quì. Com'è i metudi di nanzu, adattiamo a so posizione è a so dimensione.
  5. Cliccate nantu à l'elemento risultatu da dopu cliccendu dopu cliccà u pulsante sinistro di u mouse.
  6. A finestra di editore di macro si apre. Quì pudete scrive qualsiasi macro chì vulete esse eseguitu quandu cliccate nantu à stu oggettu. Per esempiu, pudete scrive una macro chì converte una espressione di testu in un format numericu, cum'è in l'imagine sottu. Dopu chì a macro hè scritta, cliccate nantu à u bottinu per fermà a finestra in u so angulu in dirittu superiore.

Ora a macro hè attaccata à l'oggiu.

Metudu 4: Controlli di Forma

U metudu chì seguitu hè assai simile in a tecnulugia à a versione precedente. Hè l'aggiunzione di un bottinu per mezu di un cuntrollu di forma. U sfruttamentu di questu metudice richiede ancu l'inserzione di una modalità di sviluppatore.

  1. Vai à la tabulazione "Sviluppatore" è cliccate nantu à u pulsante familiare Incollaponu nantu à una cinta in un gruppu "Controlli". A lista si aprite. In questu avete bisognu di sceglie u primu elementu chì si trova in u gruppu. Controlli di forma. Questu oggettu sembra visualmente esattamente cum'è l'alimentu simile ActiveX, di u quali parlemu un pocu più altu.
  2. L'oggiu apparisce nant'à u strulu. Modemu a so dimensione è a so ubicazione, cume hè stata fatta prima.
  3. Dopu à elli, assegnu una macro à l'oggetto creatu, cume era dimostratu in Metudu 2 o assignate un ipertestuale cum'è descritta in Metudu 1.

Comu pudete vede, in Excel, a creazione di un bottinu di funzione ùn hè micca difficiule cum'è pò sembra à un utente inesperto. Inoltre, questu prugramma pò esse eseguita aduprendu quattru metodi diversi à a so discrezione.