Determinate u Serie Nvidia Video Card Product

Pò scontati, urdinatori è tabulette nantu à Windows ponu spessu rallentà quandu si eseganu cumandi o aprite i file. Più di tutti, stu prublema si manifesta quandu aprite parechji prugrammi è lanciannu ghjochi. Di solitu sta per e poca quantità di RAM.

Oghje, 2 GB di RAM ùn basti micca per u travagliu normale cù un computer, cusì l'utenti pensa à a cresce. Pochi sà sapè chì, cum'è un'opzione per questo scopu, pudete aduprà un drive USB regule. Questu hè fattu assai semplicemente.

Cumu fà RAM da un drive flash

Per fà u travagliu, Microsoft hà sviluppatu a tecnulugia ReadyBoost. Permette di aumentà e prestazioni di u sistema per mezu di una unità cunnessa. Questa funzione hè dispunibule partendu da Windows Vista.

Formalmente, un drive flash ùn pò micca esse RAM - hè usatu cum'è un dischi in cui hè creatu u schedariu di pagingazione quandu a RAM principale manca. Per questo, u sistema usa di solitu un discu dur. Ma ha troppu tempu di risposta è insufficiente velocità di lettura è di scrittura per assicurà una velocità rapida. Ma a vucazione amovibile hà qualchì muvimentu di miglioru, perchè u so usu hè più efficiente.

Passu 1: Verificate u Superfetch

Prima ci vole à verificare se u serviziu Superfetch, chì hè responsabile per u travagliu di ReadyBoost, hè attivatu. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu" (megliu à fà quì da u menù "Start"). Selezziunate l'elemento là "Amministrazione".
  2. Aprite u draghju "Servizi".
  3. Trova u serviziu cù u nomu "Superfetch". In a colonna "Condition" deve esse "Works", cum'è mostra in a foto sottu.
  4. Altrimenti, fate un clic nantu nantu à u cù u bottinu di diritta è selezziunate "Pruprietà".
  5. Specifichi u tipu di lance "Automatic"preme u pulsante "Run" è "OK".

Hè tuttu, ora pudete fermà tutte e finestre inutili è andà à u passu chì vene.

Passu 2: Preparà u drive flash

In teoricu, pudete usà micca solu una unità di flash. Un discu duru, un smartphone, un tablet, eccetera cumpareranu ancu, ma pudete diffici à ghjunghje altrove e prestazioni da elli. Allora, ci focalizemu nantu à una unità flash USB.

Hè desiderabile chì questu fussi un drive libaru cù almenu 2 GB di memoria. Un grande vantaghju hè u supportu per USB 3.0, sempre chì u connettore adupratu hè adupratu (blu).

Prima ci vole à formattallu. U modu più faciule hè di fà:

  1. Fate un clic nantu à l'unità di flash cù u bottinu di diritta "Questu computer" è selezziunate "Format".
  2. Di solitu per ReadyBoost marcate u sistema di file NTFS è deselezziunate "Quick Format". U restu pò esse lasciatu cum'è. Cliccate "Start".
  3. Conferma l'azione in a finestra chì si vede.


Vede ancu: Istruzioni di installazione nantu à u lussu flash di u sistema operativu nantu à l'esempiu di Kali Linux

Passu 3: Options di ReadyBoost

Resta da indicà à u sistema operativu Windows ancu chì a memoria di stu drive flash sia aduprita per creà u file di pagina. Questu hè fattu di a siguente:

  1. Se avete autorunatu abilitu, allora quandu cunnessi una unità amovibile, una finestra cù e azzioni dispunibule apparirà. Pudete cliccà subitu "Prufunate u sistema"chì vi permetterà di andà à l'impostazioni ReadyBoost.
  2. Altrimenti, passà per u menù contestuale di u drive flash in "Pruprietà" è selezziunate a tab "ReadyBoost".
  3. Verificate a casella accantu à l'elemento. "Usate stu dispositivo" è riservà spaziu per RAM. Hè cunsigliatu di aduprà tuttu u volumu dispunibile. Cliccate "OK".
  4. Pudete vede chì u drive flash ùn hè quasi micca nant'à, per quessa totu hè andatu.

Ora, quandu u computer hè lente, sarà basta per cunnessu stu mezu. Sicondu i critichi, u sistema principia veramente à funzià assai più veloce. Tuttavia, parechji cumferenu ancu à sfruttà più unità flash à tempu.

Vede ancu: Cunsiglii per a creazione di un drive flash di più in più