Un di i prublemi principali chì l'utenti si confrontanu quandu crei un drive flash UEFI aviabile per l'installazione di Windows hè a necessità di utilizà u sistema di file FAT32 nantu à u drive, è cusì u limite per a dimensione massima di l'immagine ISO (o piuttostu, u schedariu install.wim in esse). Cunsiderendu chì parechje persone preferenu diversi tipi di "assemblaggi", chì spessu anu una dimensione più grande di 4 GB, si pone a dumanda di registrazione per l'UEFI.
Ci sò modi per aggirà stu prublema, per esempiu, in Rufus 2 pudete fà una unità di bootable in NTFS, chì hè "visibile" in UEFI. È recente hè stata un altru modu per scrive ISO più di 4 gigabyte in una unità Flash FAT32, hè implementatu in u mo prugramma preferita WinSetupFromUSB.
Cumu funziona è un esempiu di scrittura di un drive flash UEFI di bootable da ISO più di 4 GB
In a versione beta 1.6 di WinSetupFromUSB (fine di maghju 2015), hè pussibule di registrà un'impresa di sistema chì supera 4 GB in una unità FAT32 cù u supportu di boot UEFI.
Quantu aghju capitu da l'infurmazioni nantu à u situ ufficiale winsetupfromusb.com (ponu scaricà a versione in questione), l'idea hè stata creata da una discussione in u forum di prugramma ImDisk, induve l'utente hà interessa a capacità di spaccà l'image ISO in parechji file in modu da esse piazzati nantu à FAT32, cù a successiva "incolla" in u prucessu di travaglià cun elli.
È questu scopu hè statu implementatu in WinSetupFromUSB 1.6 Beta 1. U sviluppatori annunzia chì à questu tempu da sta funzione ùn hè micca stata pienu testata è forse ùn funziunera micca per quellu.
Per a verifica, aghju pigliatu l'immagine ISO di Windows 7 cù l'opzione UEFI boot, u schedariu install.wim chì piglia circa 5 GB. I stessi passi per creà una unità flash USB di bootable in WinSetupFromUSB hà utilizzatu i stessi cume di solitu per UEFI (per più dettagli vede e l'instrumentazione è u video WinSetupFromUSB):
- Formattazione automatica in FAT32 in FBinst.
- Aghjunghje una immagine ISO.
- Premendu u pulsante Vai.
À u 2 u passu, a notificazione hè visualizzata: "U schedariu hè troppu largu per a partizione FAT32. Sarà spartutu in pezzi." Magnu, ciò chì hè necessariu.
U risultatu hè statu rinumatu. Ùn ci hè micca rimarcatu chì, invece di u solitu visualisazione di u nome di u schedariu copiatu in a barra di statutu di WinSetupFromUSB, ora invece di install.wim dicenu: "Un grande file hè in copia. .
Cusì, nantu à u discu flash, u schedariu ISO cù Windows era spartitu in dui file (vedi screenshot), cum'è previsto. Avemu pruvutu à ripartiri da ellu.
Verificate l'unità creata
Nantu à u mo computer (scheda madre GIGABYTE G1.Sniper Z87), u scaricamentu da l'unità flash USB in modu UEFI hè statu rinumatu, u passu chì seguitanu era u seguitu:
- Dopu u standard "Copia i File", una finestra cù l'icona WinSetupFromUSB è u statu di "Inizializazione di u Dischjettu USB" hè statu messu in u schermu di installazione di Windows. U statutu hè aghjurnatu ogni pochi seconde.
- Cusì, u missaghju "Failed to initialize the USB drive. Cercate di disconnettare è ricollegà dopu 5 seconde. Se state usando USB 3.0, pruvate a porta USB 2.0."
L'azione ulteriore di sta PC ùn hà fattu agisce per mè: ùn ci hè micca pussibilità di clicà "OK" in u messaghju, perchè u mouse è a tastiera rifiutavanu di travaglià (l'aghju provatu parechje opzioni), ma ùn pudemu micca cunnesse a clavier USB è mi ne mi ne mi uve; , estremamente malu situatu (l'unità flash ùn hà micca).
In ogni casu, pensu chì queste informazioni saranu utili per quiddi chì sò interessati à u sughjettu, è i bug saranu corretti in versioni future di u prugramma.