Una di e scelte di recuperu di Windows 10 hè l'usu di i punti di riparazione di u sistema, chì ti permettenu di annullà i recenti cambiamenti à l'OS. Pudete creà un puntu di riparazione manualmente, in più, cù l'impostazioni adatte di i parametri di prutezzione di u sistema.
Quest'istruzione descrive in dettaglio u prucessu di creazione di punti di riparazione, l'impostazioni necessarie per Windows 10 per fà quì automaticamente, è i modi per aduprà i punti di recuperu creati in precedenza per rimborsà cambiamenti in driver, registru è impostazioni di sistema. In listessu tempu vi annunzianu cume cancellà i punti di riparazione creati. Utilissimu: Ciò da fà se a riparazione di u sistema hè disattivata da un amministratore in Windows 10, 8 è Windows 7, Cumu risolvi l'errore 0x80070091 quando usanu i punti di recuperu in Windows 10.
Nota: i punti di recuperu cuntenenu solu l'infurmazioni nantu à i file di sistema mudificati chì sò critichi per u funziunamentu di Windows 10, ma ùn rapprisanu micca un image di sistema. Se site interessatu à creà una tale immagine, ci hè un'istruzione separata nantu à stu argomenti - Cumu fà una copia di backup di Windows 10 è recuperà da ellu.
- Configurate u recuperu di u sistema (per pudè creà punti di recuperu)
- Cumu creà un puntu di riparazione di Windows 10
- Cumu ricuperà Windows 10 da un puntu di riparazione
- Cumu rimuovere i punti di riparazione
- Istruzione di video
Per più infurmazioni nantu à e opzioni di recuperu d'OS, vede a l'articulu Restore Windows 10.
Impostazioni di Ripristina sistema
Prima di iniziare, bisogna à guardà e impostazioni di recuperu di Windows 10. Per fà quì, cliccate à dirizzione cù u cliccava chjò nantu à u bottinu Start, selezziunate l'elemento di u Panninu di cuntrollu di u menu cuntestu (Vede: icone), poi Restore.
Cliccate nantu à "Impostazioni di Riparazione di u Sistema". Un altru modu per andà à a finestra di destra hè di presse i tasti Win + R di a tastiera è entrà systempropertiesprotection Fate un clic su Enter.
A finestra di configurazione si aprirà (scheda Protezione di sistema). I punti di riparazione sò creati per tutte le unità per i quali a protezione di sistema hè abilitata. Per esempiu, se a prutezzione hè disattivata per l'unità di sistema C, pudete activarli selezziendu quest'unità è cliccendu u pulsante Configure.
Dopu, selezziunate "Abilita a prutezzione di sistema" è specificate a quantità di spaziu chì vulete allocà per creà punti di recuperu: più spaziu, più punti pò esse memorizzati, è cume u spaziu hè pienu, i vecchi punti di riparazione sò eliminati automaticamente.
Cumu creà un puntu di riparazione di Windows 10
Per creà un puntu di ripristinamentu di u sistema, in a stissa scheda "Protezione di sistema" (chì si pò accedere ancu cù un clic destro nantu à "Avvia" - "Sistema" - "Protezione di sistema"), cliccate nantu à u pulsante "Crea" è specificate u nome di u novu Punto, poi cliccate nantu à "Crea", torna. Dopu un pocu di ghjornu, l'operazione sarà effettuata.
U computer hà avà l'infurmazioni chì vi permetteranu di annullà l'ultime modifiche fatte in i file di sistema critichi di Windows 10, se l'OS hà cuminciatu a travagliu incorrettamente dopu l'installazione di prugrammi, driver o altre azioni.
I punti di riparazione creati sò salvati in a cartella di sistema nascosta Informazione di u Vultu di u Sistema in a radice di i dischi o partizioni pertinenti, ma ùn avete micca l'accessu à sta cartella per difettu.
Cumu rotà Windows 10 per ripristinà u puntu
È ora circa l'usu di i punti di recuperu. Questu pò esse fattu in parechji maneri: in l'interfaccia di Windows 10, usando l'uttroni di diagnosticu in opzioni speciali di boot è in a riga di cume.
U modu più faciule, sempre chì u sistema iniziò - andate in u pannellu di cuntrollu, selezziunate l'elemento "Restaveru", è cliccate nantu à "Avvia Ripristina sistema".
L'assistente di recuperu accumarà, in a prima finestra di a quale puderete offra di sceglie u puntu di riparazione racolta (creatu automaticamente), è in u secondu (s'è selezionate "Sceglite un altru puntu di riparazione" pudete sceglie una di i punti di recuperu manualmente creati o automaticamente. Cliccate "Finish" è aspettate chì u prucedimentu di recuperu sia finitu. Dopu avè riavvicenu automaticamente u computer, vi verrà annunziatu chì a riparazione hè stata rinumata.
U secondu modu per aduprà u puntu di ripristinamentu hè cù l'aiutu di opzioni speciali di boot, chì ponu esse accessu da l'opzioni - Aggiorna è Restaverà - Riprova o, ancu più veloce, direttamente da a schermata di blucciu: cliccate nantu à u bottu "putere" in u dirittu inferiore e tende Maiusc, Cliccate nantu à "Ripartisce".
Solu nantu à u schermu di e opzioni speciali di boot, seleziona "Diagnostica" - "Impostazioni avanzate" - "Ripristina sistema", allora pudete aduprà i punti di riparazione esistenti (sarà necessariu inserite a password di u cuntu in u prucedimentu).
È un'altra manera hè di lanciare un rollback à u puntu di riparazione da a linea di comando. Pò fà ghjunghje se l'unica operazione di boot di Windows 10 hè di modu sicuru cù u supportu di a riga di cume.
Basta digià rstrui.exe in a riga di cume è preme Investe per avviare l'inserzionista di recuperu (inizierà in a GUI).
Cumu rimuovere i punti di riparazione
Se avete bisognu di sguassà i punti di ripristinamentu esistenti, torna à a finestra di impostazioni di Protezione di Sistema, selezziunate u discu, cliccate "Configure", è dopu aduprà u pulsante "Elimina" per fà quellu. Questu elimerà tutti i punti di riparazione per stu discu.
U listinu pussibile da uttenzi da l'utilità di Pulizia di Dischi di Windows 10, per lanciari, cliccate Vince + R è entrate cleanmgr, è dopu aprite l'utile, cliccate "Pulizia file di sistema", selezziunu u discu per pulì, e andate in "Advanced ". Eccu pudete cancellà tutti i punti di risturazione tranne l'ultimu.
È infine, ci hè un modu per sguillà i punti specifici di recuperu nantu à u vostru computer, pudete fà ciò chì serve cù u prugramma libero CCleaner. In u prugramma, andate à "Strumenti" - "Risturazione sistema" è selezziunate i punti di risturazione che vulete cancellà.
Video - Crea, usa è eliminà Windows 10 punti di recuperu
È, à a fini, l'intrusione video, se dopu a visione avete ancora e dumande, saraghju contenti à risponde in i commenti.
Se site interessatu à una copia di backup avanzata, probabilmente dighjà à guardà l'utili di terze parti per stu, per esempiu, l'Agente Veeam per Microsoft Windows Free.