Usegu di prestazione SSD

Un prughjettu à stati solidu hà una vita di travagliu abbastanza altru per e tecnulugia per l'usu di u livellamentu è per riservà un certu spaziu per e necessità di u cuntrollu. Tuttavia, durante un travagliu à longu andà, per evità la perdita di dati, hè necessariu valutà periodicamente e prestazioni di u discu. Ciò hè ancu vera per i casi in i quali hè necessariu verificare una SSD usata dopu l'acquistu.

Opzioni per testà e prestazioni SSD

Verificà u statu di una unità di statu solidu hè effettuata cù l'utili speciali chì travagliavanu basatu di S.M.A.R.T. A so, questa sigla riporta di Self-Monitoring, Analysis and Reporting Technology è tradotta da inglese significa a tecnulugia, l'analisi è u raporsu di autoguarding. Ci hè parechje attributi, ma quì cusì si impone di più à i parametri chì caratterizanu l'usura è a durabilità di u SSD.

Se u SSD era in operazione, assicuratevi ch'ellu sia definitu in u BIOS è direttamente da u sistema in sè, dopu di cunnessione à u computer.

Vede ancu: Perchè u computer ùn vede micca SSD

Metodo 1: SSDlife Pro

SSDlife Pro hè una utility pratica per valutà a "salute" di e unità in solidu.

Scaricate SSDlife Pro

  1. Lanciate SSDLife Pro, dopu chì una finestra si apre in cui i parametri cum'è u statu di salute di u drive, u numeru di inclusioni, è a vita di serviziu attesi sò visualizati. Ci sò trè opzioni per a visualizazione di u statu di u discu - "Bene", "Ansia" è "Bad". U primu di elli significa chì tuttu hè in ordine cù u discu, u secondu - ci sò i prublemi chì valenu mumenti d'attenta à, è u terzu - a pignattaa deve esse riparata o rimpiazzata.
  2. Per una analisi più dettagliata di a salute di u SSD, cliccate "S.M.A.R.T.".
  3. Apparirà una finestra cù i valori corrispondenti chì caratterizanu u statu di u discu. Cunsiderà i parametri chì valenu a pena prestu attenzione à quandu verificà a so prestazione.

Cancella Fail Count mostra u numeru di tentativi senza successu di sguassà e celle di memoria. In fattu, stu indica a presenza di blocchi rotti. A più alta u valore, più alti hè a probabilità chì u discu torni prestu inoperante.

Conti di Perdita Impurtata inaspettata - Un parametru chì indica u nùmmaru di interruzione improvvisa di energia. Hè impurtante perchè a memoria NAND hè vulnerabile à tali fenomeni. S'ellu hè rilevatu un valore altu, si raccomanda di verificà tutte e cunnessioni tra a scheda è u discu, è dopu ricontrollà. In casu chì u numeru ùn cambia micca, u SSD hà a necessità di esse rimpiazzatu.

Initial Bad Blocks Count visualizza u numeru di cellule chì fallivanu, perciò, hè un parametru criticu chì determina e prestazioni di u discu. Quì ci vole à guardà a cambiamentu di valore per un pocu tempu. Se u valore rimane uguale, allora più probabilmente u SSD hè ok.

Per qualchi mudelli di dischi pò verificà Vita sinistra SSD, chì mostra a risorsa rimanente in percentuale. Minu hè u valore, peggiu u statu di u SSD. U svantaghju di u prugramma hè chì vede S.M.A.R.T. Disponibile solu in versione Pro pagata.

Metudu 2: CrystalDiskInfo

Un'altra utilità libera per uttene infurmazioni nantu à u discu è u so statu. A so caratteristica di primu importanza hè l'indicazione di u culore di i parametri SMART. In particulare, l'attributi blu (verdi) sò visualizzati chì anu u valore "boni", i gialli chì necessitanu attenzione, u rossu ne indica un male, è u grigio neu l'incognoscitu.

  1. Dopu avè principiatu CrystalDiskInfo, una finestra si apre in cui pudete vede i dati tecnichi di u discu è u so status. In u campu "Condizione tecnica" visualizza a salute di u drive in percentuale. In u nostru casu, tuttu hè bè cù ellu.
  2. Successivamente, cunsiderate i dati "SMART". Quì tutte e linee sò marcate in blu, allora pudete esse sicuru chì tuttu sò in ordine cù u SSD selezionatu. Usendu a descrizione di i parametri sopra, pudete avè una maghjina più precisa di a salute di u SSD.

A cuntrastu cù SSDlife Pro, CrystalDiskInfo hè cumpletamente libaru.

Vede ancu: Utilendu e funzioni di base di CrystalDiskInfo

Metudu 3: HDDScan

HDDScan - un prugramma prughjettu per testà e rigide di rendita.

Scaricate HDDScan

  1. Fate u prugramma è cliccate nantu à u campu "SMART".
  2. A finestra si aprirà. "HDDScan S.M.A.R.T. Reportinduve l'attributi sò visualizati chì caratterizanu u statu generale di u discu.

Sè un parametru supera u valore permessu, u so status hè marcatu cù "Attention".

Metudu 4: SSDReady

SSDReady hè un strumentu software chì hè pensatu per stima a vita di un SSD.

Scaricate u SSDReady

  1. Lanciate l'applicazione è cumincià u prucessu di stima a risorsa SSD residua, cliccate nantu à "START".
  2. U prugramma cumincerà à tene registrazioni di tutte le operazioni di scrittura in discu e dopu circa 10-15 minuti di travagliu mostrerà a so risorsa residua in u campu "Vita approducata" in u modu attuale di operazione.

Per una valutazione più accurata, u sviluppatore propone di lasciare u prugramma tutta per a ghjornata di u travagliu. U SSDReady hè ottimu per prevede u restu di u tempu di funziunamentu in a modalità operativa attuale.

Metudu 5: SanDisk SSD Dashboard

A cuntrastu di u prugramma sopra ripisu, SanDisk SSD Dashboard è una utilità in lingua russa prugrammata pensata per travaglià cù unità di solid-solidu di u fabbricante di u listessu nomu.

Scaricate SanDisk SSD Dashboard

  1. Dopu avè principiatu, a finestra principale di u prugramma visualizza tali caratteri di discu cum'è capacità, temperatura, velocità di l'interfaccia è a vita di servizio restante. In cunfurmazioni cù i pruduttori di i produttori di SSD, cù un valore di a risorsa residua sopra u 10%, u statu di u discu hè bonu, è pò esse ricunnisciutu cum'è una manca.
  2. Per vede i parametri di SMART andate in tab "Servizio", cliccate prima "S.M.A.R.T." è "Mostra i Dettagli Cumpagnia".
  3. Dopu, fighjate furtuna Indicatore di Wearout Mediachì hà u status di un parametru criticu. Vene u numeru di cicli di riscrittura à a cui una cella di memoria NAND hè stata sottu. U valore normalizatu diminuisce linearmente da 100 à 1, postu chì u numaru medio di cicli di cancellazione aumenta da 0 à u massimu nominale. In termini soli, questu attributu indica quantu a salute hè lasciata in u discu.

Conclusione

Cusì, tutti i metudi considerati sò adatti per valutà a salute generale di u SSD. Nantu à a maggior parte di i casi, avete da trattà cù unità di dati SMART. Per una valutazione accatta di a salute è a vita residua di u drive, hè megliu ad aduprà un prugrammu privativu da u fabbricante chì hà i funzioni adatti.