Cume cambiate lingua in Adobe Lightroom


Benchè u moderno Android-smartphone sia essenzialmente un computer portatile, hè sempre problematicu à fà qualchì attività. Fortunatamente, stu scopu ùn hè micca applicatu à u campu di a creatività, in particulare - à a creazione di a musica. Vi presentamu una selezzione di edituri di musica di successu per Android.

FL Studio Mobile

A mitica app per fà musica in a versione Android. Offre quasi a stessa funzionalità di a versione desktop: campioni, canali, mescolatura è sì.

À sente i sviluppatori stessi, hè megliu ad aduprà u so pruduttu per schizzi, è cundutli à un statu di prontazione già in u "fratellu grande". Questu hè facilitato da a capacità di sincronizà trà l'applicazione mobile è a versione più antica. Tuttavia, senza cusì, pudete fà - FL Studio Mobile permette di creà musica direttamente nantu à u vostru smartphone. Hè vera, sarà cusì più difficili Prima, l'applicazione pigghia circa 1 GB di spaziu nantu à u dispositiu. Dopu, ùn ci hè nè una opzione di liberu: l'applicazione pò esse acquistata solu. Ma hè possibile aduprà u listinu di plug-in cum'è in a versione PC.

Scaricate FL Studio Mobile

Arianna di Music Maker

Un'altra applicazione di compositore assai famosa per i dispositivi Android. Prima di tuttu, si difusta per a so incredibile facilità d'usu - ancu un utilizatore sconosciutu di a creazione musicale pò aduttà per scrive e so propri tracce.

Com'è in parechji prughjetti simuli, a basa hè basata in e campioni chì sò scelti in cunfurmità à u sonu di i vari stili musicali: rock, pop, jazz, hip-hop è ancu e bandie sonore di film. Pudete aduprà u sonu di l'instrumentu, a durata di i cicli, imposta u tempo, aghjuntu l'effetti, è mischiate cù u sensore di accelerometru. Cuncepisce ancu a registrazione di i vostri propri campioni, in primu passu vucali. Ùn ci hè publicità, ma una parte di u cuntenutu hè inizialmente bloccatu è richiede cumprendu.

Scaricate Music Maker JAM

Caustica 3

Una applicazione di sintetizzatore disignata soprattuttu per a creazione di musica di generi elettronichi. L'interfaccia hè ancu parlatu di a fonte di ispirazione per sviluppatori - sintetizzatori di studio è installazioni di campionu.

A sceglie di i tippi di soni hè abbastanza grande - più di 14 tippi di macchine cù duie effetti nantu à ciascuna. L'effetti di u ritardu è di u riverberu pò esse applicati ancu à tutta a composizione. Ogni strumentu hè adattatu à e necessità di l'utente. Appiatate a pista aiuterà l'equalizzatore parametricu integratu. Suppone l'importazione di i vostri propri campioni in u furmatu WAV di qualunque profondità di bit, è ancu i strumenti di u sopra FL Studio Mobile. À propositu, nant'à u di, un controller MIDI compatibile pò esse cunnessu ancu à Caustic 3 via USB-OTG. A versione gratuita di l'applicazione hè solu per scopi informativi; a capacità di salvà una canzone hè disabilitata. A publicità hè assente, è a localizazione russa.

Scaricate Caustic 3

Remixlive - drum and play loops

Applicazione compositore chì semplifichi u prucessu di creazione di remix o novu tracce. Dispone di un avvicinamentu interessante à aghjunghje elementi di traccia - in più di aduprà i campioni incrudenti, a capacità di scrive u soi hè dispunibule.

I campioni sò distribuiti in forma di packs, ci sò più di 50 di quelli dispunibili, inclusi quelli creati da DJ prufessiunali. Ci hè ancu una ricchezza di impostazioni: pudete aduprà i quarti, l'effetti (ci sò solu 6), personalizà l'interfaccia per tè. Quest'ultimu, per effettu, dipende da u dispositiu - più elementi sò visualizati nantu à u tablet. Naturalmente, a registrazione di su sonu esternu hè dispunibule da aduprà in a pista, hè pussibule di importà canzoni prontu chì ponu esse misceli. A volta, u risultatu pò esse esportatu in una varietà di formati audio - per esempiu, OGG o ancu MP4. Ùn ci hè publicità, ma ci hè cuntenutu pagatu, ùn ci hè nisuna lingua russa.

Scaricate Remixlive - drum & play loops

Music Studio Lite

Questa applicazione hè stata creata da e persone da u squadra chì funziunò in versioni precedenti di FL Studio Mobile, cusì ci hè assai cumunisce tra prughjetti in l'interfaccia è in e funzioni.

Tuttavia, Music Studio differisce in parechji maneri - per esempiu, un campione di un strumentu particulare hè registratu solu manualmente, aduprendu una tastiera di sintetizzatore (u scorrimentu è a scala sò dispunibili). Ci hè ancu un set seriu di effetti chì ponu esse applicati à un unicu strumentu, è à a traccia intera. E capacità di edizione sò eccellenti - a opzione di un cambiamentu ponotny di pista hè dispunibule. Ringraziamenti speciali per avè una basa di dati di riferimento ben dettagliata incarnata in l'applicazione. Purtroppu, a versione gratuita hè seriamente limitata, è ùn ci hè nisuna lingua russa.

Scaricare Music Studio Lite

Walk Band - Music Studio

Basta applicazione compositore avanzata, chì, secondu i sviluppatori, pò rimpiazzà u gruppu attuale. Vista u numeru di strumenti è di capacità, aghjaremu assai.

A mostra di l'interfaccia hè un skeuomorphism classicu: per a chitarra, avete à tirà e corde, è per u setu di tamburi, chjappà a fustella (l'impostazione di a forza interazione hè supportata). Ci sò pochi strumenti integrati, ma u so numeru pò esse allargatu cun plug-in. U sonitu di ogni elementu pò esse regolatu in l'impostazioni. Una caratteristica fondamentale di Wok Band hè una registrazione multi-canale: sia poli è mono-attrezziunamentu dispunibule. U supportu per tastiere esterne sembra ancu naturali in tali condizioni (solu a cunnessione OTG, Bluetooth pò apparìri in versioni future). L'applicazione hà publicità, in più, alcuni di i plug-in sò pagati.

Scaricare Walk Band - Music Studio

MixPads

A nostra risposta à Chamberlain (più precisamente, FL Studio Mobile) di un sviluppatore russo. Cè stu prugramma, MixPads hè in rapporto à a facilità di gestione, mentre l'interfaccia di questu questu hè più chjaru è più ovvi à u principiante.

U numaru di campioni, per quessa, ùn hè micca impressionante - solu 4. Tuttavia, sta scarsità hè compensata da a messa in risolu è da e capacità di mescolanza. U primu serà attribuitu effetti personalizzati, u secondu - 30 cuscinetti di tamburu è a possibilità di mescolanza automatica. A basa di cuntenutu di l'applicazione hè costantemente aggiornata, ma s'ellu ùn hè abbastanza, pudete scaricà i vostri materiali audio da a memoria o a carta SD. In cunsunanza di ciò, l'applicazione pò funzierne ancu cum'è una console di DJ. Tutte e funzioni sò dispunibule gratuitamente, ma ci hè pubblicità.

Scaricare MixPads

L'applicazioni sopra menzionate sò solu una goccia in l'oceanu da a quantità totale di software per i musicisti scritti per Android. Sicuru chì avete e vostre soluzioni interessanti - scrivevi in ​​i commenti.