Recuperà e foto cancellate in PhotoRec

In precedenza, ùn era micca scrittu nisun articulu nantu à i prugrammi di prugrammi di recuperu di dati liberi è pagati: di solitu, u prugramma spiegata era "onivoru" è permesso di recuperà vari tipi di file.

In sta recensione, duvemu effettuà test di campo di u prugramma PhotoRec gratuito, chì hè prupusitu cuncepitu per recuperà e foto cancellate da e schede di memoria di vari tipi è in diversi formati, cum'è i proprietarii di i pruduttori di fotocamera: Canon, Nikon, Sony, Olympus è altri.

Ci pudete ancu interessà in:

  • 10 pruviste libare di recuperu di dati
  • Best Software Recovery Data

Circa u prugramma libaru PhotoRec

Update 2015: Una nova versione di Photorec 7 cun una interfaccia grafica hè stata liberata.

Prima di cuminciare à testà direttamente u prugramma in sè, un pocu nantu à questu. PhotoRec hè un software libero disignatu per a recuperazione di i dati, inclusi video, archivi, documenti è foto da e schede di memoria di a camera (questu articulu hè u principale).

U prugramma hè multiplatform è dispunibule per e piattaforme seguenti:

  • DOS è Windows 9x
  • Windows NT4, XP, 7, 8, 8.1
  • Linux
  • Mac os x

Sistemi di file supportati: FAT16 è FAT32, NTFS, exFAT, ext2, ext3, ext4, HFS +.

Quandu travaglia, u prugramma utilizza l'accessu di sola lettura per risturà e foto da e carte di memoria: accussì, a probabilità chì saranu in qualchì parte danneggiati quandu hè adupratu hè riduta à u minimu.

Pudete scaricà PhotoRec gratuitamente da u situ ufficiale //www.cgsecurity.org/

In a versione Windows, u prugramma vene in forma di un archiviu (ùn hà micca impiegatu l'installazione, hè solu unpack è), chì cuntene PhotoRec è un prugramma da u sviluppatore TestDisk (chì aiuta ancu à recuperà i dati), ciò chì aiuterà se e partizioni di discu sò state perdute, u sistema di file hà cambiatu, o qualcosa parechji.

U prugramma ùn hà u GUI di solitu Windows, ma u so usu di basa ùn hè micca difficiule, nè per un utilizatore principiante.

Verificà u recuperu di a foto da una scheda di memoria

Per pruvà u prugramma, aghju direttamente in camera, cù e funzioni incrustate (dopu a copia di e fotografie necessarie), formattatu a carta di memoria SD truvata quì - à mo opinione, l'opzione di perdita di foto praticabile.

Fighjate Photorec_win.exe è vede u suggerimentu di sceglie u discu di u quali deamu fà u recuperu. In u mo casu, hè una carta di memoria SD, terza in a lista.

In a schermata successiva, pudete configurà e opzioni (per esempio, ùn saltate micca e foto dannate), selezziunate chì tipe di file da ricercà e accussì. Ùn ùn agite micca stesse l'infurmazioni straniere nantu à a sezione. Iu sceglite Cercà.

Avà da sceglie u sistema di file - ext2 / ext3 / ext4 o Altro, chì include i sistemi di file FAT, NTFS è HFS +. Per a maggior parte di i utilizatori, a scelta hè "Altro".

U passu successivu hè di specificà a cartella induve e foto recuperate è altri file sò salvati. Avianzu selezziutu un cartulare, cliccate nantu à a tasca C. (I file nidificati saranu creati in sta cartella, in cui i dati recuperati saranu situati). Ùn avete mai da restaurà i file in a stessa unità da a quale si sta ripristinendu.

Aspettate finu chì u prucessu di recuperu hè finitu. È verificate u risultatu.

In u mo casu, in u cartulare chì aghju spiciatu, trè più sò stati creati cù i nomi recup_dir1, recup_dir2, recup_dir3. U primu si hè rivelatu esse fotografie, musica è documenti mescolati (una volta chì sta carta di memoria ùn hè usata micca in una camera), in u secondu - documenti, in a terza - musica. A logica di tale distribuzione (in particulare, perchè tuttu hè in a prima cartella à tempu), per esse sinceri, ùn aghju micca capitu.

In quantu à e foto, tuttu hè statu ripristinatu è ancu di più, più nantu à stu in concludenza.

Conclusione

Francu, mi sò un pocu sorpresu di u risultatu: u fattu hè chì quandu pruvaraghju programmi di recuperu di dati, adupru sempre a stessa situazione: i lima nantu à un drive flash o una scheda di memoria, formattendu un drive flash, un tentativu di ripristinà.

È u risultatu in tutti i prugrammi liberi hè circa u listessu: chì in Recuva, chì in altri software, a maiò parte di e foto sò risturteghjate cù successu, per qualchì ragu, una coppia a percentuale di e fotografie sò dannate (ancu senza operazioni di scrittura sò dinò) è esiste un pocu di foto è altri file da l'iterazione (Cioè quiddi chì eranu nantu à u drive ancu prima, prima di u penultimu formatting).

Per certi indicazioni indirette, si pò suppurtà chì a maiò parte di i prugrammi liberi di recuperu file è di dati aduprà stessi algoritmi: dunque ùn dassi spessu micca di circà altru pruprietariu sì Recuva ùn hà micca aiutu (quessa ùn vale per u pruduttu pagatu rispettu ).

Tuttavia, in u casu di PhotoRec, u risultatu hè completamente diversu - tutte e foto chì eranu à a data di formattazione si hè rivelatu esse cumplettamente ripristinata senza alcun difettu, più u prugramma hà truvatu altri cinque centu foto è immagini, è un numaru significativu di altri file chì sò mai stati nantu à sta carta (ti annunzianu chì in l'opzioni avessi lasciatu "saltà i file danneggiati", cusì ci puderia esse più). In listessu tempu, a carta di memoria hè stata usata in a fotomiscia, l'antica PDA è lettore, per trasferisce di dati invece di un drive flash è in altru modu.

In generale, se avete bisognu di un prugramma libaru per ricuperà e foto, mi ne daveru cuncepisce, ancu s'ellu ùn hè micca cunsideratu cum'è in i prudutti cù una interfaccia grafica.