Una di e funzioni esponenziali più famose in matematica è l'espositore. Hè u numeru Euler arricatu à u putere specificatu. In Excel hè un operatore separatu chì vi permette di calculà lu. Vedemu chì cum'è pò esse adupratu in pratica.
Calculà l'esponenziale in Excel
L'esponentu hè un numeru Euler elevatu à un determinatu gradi. U numaru Euleru hè di per sé uguale a 2.718281828. Talvolta hè chjamatu u numeru Napier. A funzione di esponente hè u seguitu:
f (x) = e ^ n,
induve e hè u numeru Euler, è n hè u gradu di l'erezione.
Per calculà questu indicatore in Excel, aduprà un operatore separatu - EXP. Inoltre, questa funzione pò esse visualizzata cum'è un graficu. Parleremo ancu di più nantu à u travagliu cù sti strumenti.
Metudu 1: Calculate l'esponente pè inserisce manualmente a funzione
Per calculà in Exel u valore di l'esponente per u valore e à u scopu indice, avete bisognu di aduprà un operatore speciale EXP. A so sintassi hè cumpratta:
= EXP (numero)
Hè cusì, questa formula contiene un solu argumentu. Hè precisamente u gradu in cui u numaru Euler deve esse elevatu. Questu argumentu pò esse sia in forma di un valore numericu, o pò assumere a forma di una riferenza à una cella chì cuntene un indicatore di gradu.
- Dunque, per calculà l'esponentu per u terzu gradu, duvemu solu inserendu l'espressione seguente in a barra di formula o in ogni cella piena nantu à u schede:
= EXP (3)
- Per fà u calculu cliccate nantu à u bottinu. Enter. U tuttu hè affissatu in una cella pre-specificata.
Lezione: Altre Funzioni di Matimatica in Excel
Metudu 2: Utilizendu u Assistente di Funzione
Benchè a sintassi di u calciu esponente hè estremamente semplice, certi utilizatori preferenu aduprà Wizard di Funzione. Fighjate cume ciò si faci da l'esempiu.
- Piazzamu u cursore nantu à a cella induve u risultatu finale di u calculu deve esse visualizatu. Cliccate nantu à l'icona in forma d'icona "Inserisci funzione" à a sinistra di a barra di formula.
- A finestra s'hè aperta Maestri di funzioni. In a categoria "Matematica" o "Lista alfabetica completa" cercamu u nomu "EXP". Selezziunu stu nome è cliccate nantu à u pulsante. "OK".
- A finestra d'argumentu si apre. Avia solu un campu - "Numero". Avemu una cifra in quella, chì significerà u gradu di u numaru Euler. Pressu u pulsante "OK".
- Dopu e azzioni di sopra, u risultatu di u calculu sarà mostratu in a cella chì hè stata selezionata in u primu paragrafo di stu metudu.
Se l'argumentu hè a riferenza di cella chì cuntene l'esponente, allora avete bisognu di mette u cursore in u campu "Numero" è basta sceglite a cella nantu à u fogliu. E so coordinate appareceranu subitu in u campu. Dopu à quellu, per calculà u risultatu, cliccate nantu à u bottinu. "OK".
Lezione: Funzione guidata in Microsoft Excel
Metudu 3: trame
In più, in Excel esiste una opportunità di costruì un grafico, basatu nantu à i risultati ottenuti da u calculu di l'esponente. Per u traccia di un fogliu, i valori calculati di esponente di vari gradi sò sempre. Pudete calcà i tu in una di i modi descritti sopra.
- Selezziunate a portata in cui sò espositori è rappresentati. Vai à la tabulazione "Inserisci". Nantu à u nastro in u gruppu di impostazioni "Grafici" spingi u pulsante "Pianu". A lista di grafici apre. Sceglite u tippu chì pensate chì sia più adattu per e task specifiche.
- Dopu chì si seleziona u tippu graficu, u prugramma hà da creà è si pò spiegà nantu à u listinu fogliu, secondu i espositori specificati. Pudete poi edità cumu un altru diagramma di Excel.
Lezione: Cumu fà un graficu in Excel
Comu pudete vede, calculate l'esponente in Excel cù a funzione EXP elementare hè semplice. Questa pratica hè faciule da fà in maniera cume è passà Maestri di funzioni. Inoltre, u prugramma furnisce strumenti per tracciare un graficu basatu annantu à sti calculi.