Abilitazione d'ibernazione in Windows 7

In questu articulu, imparerai à installà una macchina virtuale Debian di VirtualBox - un sistema operativu nantu à u kernel Linux.

Installà Linux Debian in VirtualBox

Questu modu di stallazione di u sistema operativu vi farà risparmiare tempu è risorse informatiche. Pudete fà sperienza tutte e funzioni di Debian senza passà per a complicata procedura di spartimentu un discu duru, senza u risicu di dannà i file di u sistema operativu principale.

Passu 1: Crea una macchina virtuale.

  1. First, start the virtual machine. Cliccate "Crea".
  2. A schermata mostrerà a finestra per selezziunate i parametri principali di u sistema operativu. Verificate u tipu di sistema operativo chì esiste per installà, in questu casu Linux.
  3. A seguitu, selezziunate a versione di Linux da u listinu goccia, cioè di Debian.
  4. Dà un nomu à a macchina virtuale futura. Pò esse assolutamente tuttu. Continuate premendu u pulsante. "Prossimu".
  5. Avà avete bisognu di sceglie a quantità di RAM chì sarà destinatu per Debian. Se a dimensione di RAM predefinita ùn hè micca adatta per voi, pudete cambià u passu cù u slider o in a vitrina. Cliccate "Prossimu".
  6. Selezziunate a fila "Crea un novu discu duru virtuale" è cliccate "Crea".
  7. In a finestra di selezzione di tippu rigettu virtuale, selezziunate una di e scelte presentate. Cliccate u pulsante "Prossimu" cuntinuà.
  8. Specifichi u furmatu di conservazione. U difettu per l'OS hè 8 GB di memoria. Se avete intenzu di conservà assai informazioni in u sistema, installate parechji prugrammi, selezziunate a linea "Dinamica Virtuali dinamica". In u casu contrariu, sì opzione più adatta quandu a quantità di memoria allocata per Linux, resterà fissata. Cliccate "Prossimu".
  9. Selezziunu un volumu è un nome per u discu duru. Cliccate "Crea".

Allora avemu finitu di compilà i dati chì u prugrammu necessitava per formà un discu duru virtuale è una macchina virtuale. Rimarrà à aspittà a fine di u prucessu di a so creazione, dopu chì duvemu cuntribuisce direttamente à l'installazione di Debian.

Passu 2: Selezziunate e Opzioni di Installazione

Avà avemu bisognu di una distribuzione Linux di Debian. Pò esse scaricatu facilmente da u situ ufficiale. Avete ghjustu à sceglie a versione di l'immagine chì corrisponda à i parametri di u vostru computer.

Scaricate Linux Debian

  1. Pudete vede chì a linea cù u nome chì hè stata specificata in precedenza apparse in a finestra di a macchina virtuale. Selezziunu e cliccate "Run".
  2. Muntate l'image cù UltraISO in modo chì a macchina virtuale abbia accede à i dati da u discu.
  3. Andemu torna a VirtualBox. In a finestra chì si apre, selezziunate u discu chì avete aghjustatu. Cliccate "Continue".

Stage 3: Preparing to install

  1. In a finestra di lancio di l'installazione, selezziunate a linea "Installazione grafica" è cliccate "Enter" in a tastiera.
  2. Selezziunu a lingua d'installazione è cliccate "Cummari".
  3. Marcate u paese induve sì. Se ùn avete micca truvatu nunda in a lista, selezziunate a linea "Altru". Cliccate "Continue".
  4. Sceglite a disposizione di tastiera chì hè più pratice per voi. Continuate u prucessu di stallazione.
  5. Dopu, l'installatore vi dumandarà chì combinazione di chiavi vi puderete usà per cambià a configurazione di a tastiera. Fate a vostra scelta, cliccate "Continue".
  6. Aspettate finu à a fine di i dati di scaricamentu necessarii per l'installazione.

Stage 4: Network and Account Setup

  1. Specifichi u nome di u computer. Cliccate "Continue".
  2. Inserite u campu "Nome di Dominiu". Proseguite a configurazione di a rete.
  3. Crea una password di superuseru. Sarà introduttu da voi in u futuru quandu fà qualchì cambiamentu, installazione è l'aggiornamentu di software. Cliccate "Continue".
  4. Inserite u vostru username Cliccate "Continue".
  5. Inserite u campu "Nome di Cuntinu". Continuate a configurazione di u vostru contu.
  6. Crea una password per u vostru contu.
  7. Specifichi u fuso horariu in u quale si trova.

Stage 5: Disk Partitioning

  1. Sceglite u travagliu automaticu di discorsu, sta scelta hè preferibile per i principianti. U installatore cresce partizioni senza interazzione di l'utente, tenendu in considerazione i requisiti di u sistema operativu.
  2. U discu duru virtuale creatu in precedenza apparirà in u schermu. Selezziunu e cliccate "Continue".
  3. Fate una marcata più adatta, a vostra opinione, schema di layout. I principianti sò invitati à sceglie a prima opzione.
  4. Verificate e sezioni appena create. Assicuratevi chì accettate cù questu marcatu.
  5. Permettite di formattatu a partizione.

Stage 6: Installazione

  1. Aspittate a stallazione di u sistema di basa.
  2. Dopu à a fine di l'installazione, u sistema vi dumandarà se volete cuntene u travagliu cù i dischi. Avemu da sceglie "No"perchè ci hè un software addiziunale nantu à e dui immagini, ci ne avemu bisognu di familiarizzazione.
  3. L'installatore vi propone di installà un software addizionale da una fonte in linea.
  4. Puderemu ancu rinunzià à participà à l'investigazioni, chì questu ùn hè micca necessariu.
  5. Selezziunu u prugramma chì desiderate installà.
  6. Aspittate l'installazione di u shell di software.
  7. Aduprite à installà GRUB.
  8. Selezziunu a periferica da cui u sistema operativu sarà lanciatu.
  9. L'installazione hè cumpleta.

U prugramma d'installazione di Debian in VirtualBox hè assai lunga. Tuttavia, cun questu opzione hè molto più faciule da installà u sistema operativu, ancu solu perchè perdemu i prublemi associati à ponu dui sistemi operativi nantu à un discu duru.