Cumu dividi un discu in Windows 8 senza aduprà programmi addiziunali

Ci hè parechji prugrammi per Windows chì permettenu di partiziunà un discu duru, ma micca tutti cunniscenu chì questi prugrammi ùn sò micca necessarii - pudete diziccià u discu cun l'utili di Windows 8, cusì à l'aiutu di un utilità di sistema per gestisce i dischi, chì discuprà in sta sezione. istruzioni.

In a gestione di u discu in Windows 8, pudete ridimensionare partizioni, creà, eliminà è formattare partizioni, è ancu assignà lettere à diverse unità logiche, tuttu senza scaricà nisun software addizionale.

Modi supplementari per spartiri un discu duru o SSD in parechje sezioni si trovanu in l'istruzioni: Cumu spartite un dischjettu in Windows 10, cume si divide u discu duru (altri metodi, micca solu in Win 8)

Cumu avè a gestione di u discu

U modu più faciule è più veloce per fà ciò è da cuminciare a digità a partizione di parola nant'à a schermata iniziale di Windows 8, in a sezione di Parametri vedi un link à "Creazione è formattazione di partizioni di discu duru", è lanciate.

U metudu consiste in un numeru più grande di passi - andate in u Pannello di cuntrollu, poi - Amministrazione, Gestione Computer, è infine Gestione di Dischi.

È un mezu di più per cumincià a gestione di u discu hè prema i pulsanti Win + R è inserisci u comando in a linea "Run" diskmgmt.msc

U risultatu di una di sti azzioni sarà lanciare una utilità di gestione di u discu, cù cui pudemu, se hè necessariu, spartite u discu in Windows 8 senza aduprà alcun altre prumettu o libaru. In u prugramma vedi duie pannelli in cima è in u fondu. U primu mostra tutte le partizioni logiche di i dischi, u più in basso mostra graficamente i partizioni su ognuna di i dispositivi di archiviazione fisica di u vostru computer.

Cumu dividi un discu in dui o più in Windows 8 - un esempiu

Nota: ùn svolhite micca azzioni cù sezioni chì ùn cunniscite micca nantu à u scopu - in parechji urdinatori è urdinatori ci sò tutti i generi di rùbbriche di serviziu chì ùn sò micca visualizzate in u Meu Computer o in altrove. Ùn fate micca modifiche à esse.

Per spartite u discu (i vostri dati ùn saranu micca cancellati), fate un clic destro nantu à a sezione da a quale vogliono allargà spaziu per a nova sezione è selezziunate l'elementu "Compressu Volume ...". Dopu avè analizzatu u discu, l'utile vi mostrerà quale locu puete liberà in u campu "Dimensioni di u spaziu cumpressibile".

Specifichi a dimensione di a nova sezione

Se manipu u discu sistema C, vi prupone di riduce a figura proposta da u sistema per chì ci sia spaziu nantu à u discu rigiu di u sistema dopu a creazione di una nova partizione (vi pruponi di tene 30 à 50 GB. In generale, francamente, ùn vogliu raccomandare u spechju in logiche sezioni).

Dopu cliccate nantu à u pulsante "Compressu", duverete aspettà un pocu di tempu è vedete in Gestione di Dischi chì u discu duru hè statu partizionatu è una nova partizione hè apparsa nant'à u statu in "Not Distributed".

Cusì, avemu ruminatu à spartiri u discu, l'ultimu passu mancu fermatu - di fà Windows 8 per vede u utilizanu u novu discu logicu.

Per questo:

  1. Fate un clic-clic nantu à una sezione imputata.
  2. In u menu seleziona "Creà un volumu simplici", l'inizià a mossa per creà un volumu simplici.
  3. Specifica a partizione di u volumu desiderata (massimu se ùn pensate micca di creà più unità logiche)
  4. Assignate a lettera di istruzione desiderata
  5. Specificate l'etichetta di u volumu è in quale sistema di file deve esse formatatu, per esempio, NTFS.
  6. Cliccate "Finish"

Fatti! Avemu pudè dividi u discu in Windows 8.

Hè tuttu, dopu a formattazione, u novu volumu hè muntatu automaticamente in u sistema: accussì, hà gestitu spartite u discu in Windows 8 cù soli strumenti di sistema di operazione standard. Nunda di complicatu, accunsente.