Programma di rimozione per u scaricamentu di torrents uTorrent

Clipboard (BO) è una di i più importanti attrezzi di i sistemi operativi chì rende faciule da copiare è trasferire nisuna, micca necessariamente, informazioni. Per difettu, solamente l'ultimi dati copiati ponu esse incollati, è l'oggettu copiatu di nanzu sarà cancellatu da u clipboard. Benintesa, questu ùn hè micca bè pratico per l'uterni chì interagiscenu strettamente cù una grande quantità di informazioni chì devianu esse distribuite in i prugrammi o Windows stessi. In questu casu, un aiutu substanziale sarà furnitu da l'upportunità supplementari di osservazione BO, è dopu si discuterà specificamente nantu à elli.

Vede u clipboard in Windows 10

I principianti ùn anu da dimenticà di a capacità classica di vede u clipboard - incolla u schedariu copiatu in u prugramma chì supporta stu formatu. Per esempiu, se copiate u testu, pudete vede lu incollendu in ogni campu di testu di un prugrammu in esecuzione o in un documentu di testu. Hè più faciule per aprire l'immagine copiata in Paint, è u tuttu u file hè inseritu in u cartulare pratico di Windows in una cartella o in u desktop. Per i primi dui casi, hè megliu ad aduprà a chiave di scelta rapida. Ctrl + V (Nò "Edit"/"Editing" - "Incolla"), è per l'ultimi - chjamate u menù contestuale è aduprà u parametru "Incolla".

L'utente lungu è relativamente attivu di i sistemi operativi Windows si ricorda à u modu chì ùn hè micca utilizzatu u clipboard - ùn pudete micca vede a so storia, perchè altrimenti qualchì infurmazione preziosa era stata persa chì l'utente hà copiatu, ma hà scurdatu di salvà. Per quelli chì avianu bisognu di cambià trà i dati copiati in BO, era necessariu installà applicazioni di terze parti, cunducendu a storia di a copia. In u "top ten", pudete fà senza essa, cum'è i sviluppatori di Windows aghjenu una funzione di visione simile. Tuttavia, hè impossibile micca capisce chì in termini di funzionalità, hè sempre inferiore a contraparti di terze parti, per chì parechji utilizanu sempre e soluzioni da i creaturi di software indipendenti. In questu articulu vederemu dui opzioni, è pudete paragunà è sceglite a più adatta per voi.

Metudu 1: Prugrammi di Terza Parte

Come annunziatu sopra, i prugrammi da vari sviluppatori anu un largu spaziu di possibili, ancu chì l'utenti ùn ponu micca solu vede l'ultimi oggetti copiati, ma ancu marcavanu dati impurtanti, creà cartulari interi, accedenu a storia da u primu usu è miglioranu a so interazione. cù i altri metodi.

Unu di i prugrammi più popolari chì hà provatu sè stessa Clipdiary. Hè multifunzionale, induve in più di quì, ci hè ancu l'inserzione di un testu formattatu è unformatted à a scelta di l'utente, creendu i mudelli, ripristinendu dati copiati cancellati accidentalmente, visualizà l'infurmazioni piazzate nant'à u suppressu, è un controllo flessibile. Purtroppu, u prugramma ùn hè micca libaru, ma hà un periodu di prova di 60 ghjorni, chì aiuterà à capisce sì vale a pena di cumprà cun a permanente.

Scaricate Clipdiary da u situ ufficiale

  1. Scaricate è installate u prugramma cum'è sempre, è dopu avè u esecuzione.
  2. Complete a configurazione iniziale per un usu futuru. À u mumentu vene menzionatu chì ogni oggettu copiatu quì si chjama una "clip".
  3. In a prima finestra, avete bisognu di sceglie una chiave di scelta rapida per aprite rapidamente a finestra Clipdiary. Lasciate u valore predefinitu o fate u desideratu. Una marcata di cummerciu include u supportu per a chiave Win, chì pruteghja da a pressione accidentale di una combinazione data. L'applicazione vene ancu da u cassettu di Windows, induve crolla, ancu sì cliccate nantu à a croce.
  4. Leghje e brevi istruzzioni per aduprà è continuate.
  5. Oghji hè prupusitu à praticà. Usa la raccomandazioni o selezziunate a casella "Aghju capitu cume travaglià cù u prugramma" è andate à u passu chì vene.
  6. Per mette rapidamente oggetti nant'à i clipboard, ponenduli attivi, u prugramma offre di definisce dui tasti di partenza da tastiera.
  7. Per consolidà a nova cunniscenza, hè aperta a pagina pratica.
  8. Finisce u setup.
  9. Vedete a finestra principale Clipdiary. Quì a storia da e tutte e vostre copie sarà salvata in un listinu da u vechju à u novu. L'applicazione ricorda micca solu testu, ma ancu altri elementi: ligami, immagini è altri file multimediali, cartulari interi.
  10. Aduprendu i scorciati stabiliti in precedenza, pudete gestisce tutte e salvate. Per esempiu, per mette una di e vecchie entrate in a clipboard, selezziunela cù u pulsante sinistro del mouse è cliccate Ctrl + C. L'elemento hè copiatu, è a finestra di prugramma hè chiusa. Ora puderete appiccàtevi quellu chì avete bisognu.

    Per inserì subitu in una applicazione specifica, avete bisognu di fà una finestra sì attiva (cambia in diretta), è quindi lanciate Clipdiary (per difettu, Ctrl + D o da u banditu). Elevite l'ingressu desideratu è cliccate Enter - apparirà immediatamente, per esempiu, in u Blocco note, se avete bisognu di inserisce un testu quì.

    U prossima volta chì cuminciuri in a stessa sessione di Windows, vedete chì u schedariu copiatu sarà evidenziatu in grassu - si contraddiu tutti i "clip" conservati chì ponu nant'à i clipboard.

  11. A copiatura di l'imagini pò esse un pocu difficiule. Per una ragione, Clipdiary ùn copia micca e immagini in maniere standard, ma fà ciò sulu solu chì a foto hè salvata nantu à u PC è u prucessu puru accade in l'interfaccia di u prugramma in cui hè aperta.

    L'immagine piazzata nantu à i clipboard hè visibile, se semu scevule cun un solu clicu nantu à LMB, una finestra pop-up apparirà cun una previsualizzazione.

Cù altre funzioni chì sò considerate opzionali, pudete facilmente capisce u persunale è personalizà u prugramma per tè.

Come analoghi di sta applicazione, vi raccomandemu almenu (è ancu di più) qualcosa di analoghi funzionali è liberi di fronte à CLCL è Free Clipboard Viewer.

Metudu 2: Appunti incorporatu

In una di l'aggiornamenti principali, Windows 10 hà infine u visualizzatore di clipboard incorporatu chì hè dotatu solu di e funzioni necessarie. Solamente i proprietarii di e versioni 1809 è altru pò aduprale. Per difettu, hè già attivatu in a configurazione di l'OS, allora hè basta à chjamarlo cù una combinazione di tasti speciale riservata.

  1. Premete a combinazione di tasti Win + Vaprite bo. Tutti l'ogni copiati ci sò urdinati per tempu: da fresco à vecchio.
  2. Pudete copià ogni oggettu scorrendu la lista cù a rotula di a mouse è cliccendu nantu à l'ingressu desideratu cù u bottinu sinu di u mouse. Tuttavia, ùn allora micca in cima à a lista, ma resterà in u so locu. Tuttavia, pudete inserirle in un prugramma chì supporta stu furmatu.
  3. Hè impurtante sapè chì, dopu avè riavvicinatu u computer, u lavagna per a porta di u Windows hè cumpletata. Pudete salvà ogni numeru di registrazioni chì utilizanu l'icona pin. Allora ella resterà quà quandu tu ti staccà per a stessa azzione. A propositu, continuerà ancu sì avete decisu di eliminà manualmente u log BO.
  4. Stu log hè cancellatu da u pulsante corrispondente. "Fà tutto". Singuli entrate sò cancellati à a croce di solitu.
  5. E immagini ùn anu micca una anteprima, ma sò salvate cume una vechja anteprima, chì aiuta à esse ricunnisciutu in a lista generale.
  6. U clipboard hè chjappatu cù un clic normale di u bottinu sinu di u mouse in qualunque altro postu di u schermu.

Se per una ragione per cui u BO hè disattivatu, pudete attivà senza prublemu.

  1. Aprite "Opzioni" attraversu l'alternativa "Start".
  2. Vai à la sezione "Sistema".
  3. In u blocu di sinistra, truvate "Appunti".
  4. Accende questu strumentu è testate a so prestazione chjamendu a so finestra cù una combinazione di tasti anzianu chjamata.

Avemu analizzatu dui modi di aprire u clipboard in Windows 10. Cum'è ancu avete notatu, entrambe differenu in u so livello di a so efficienza, chì hè per quessa chì ùn avete nisunu prublemi di sceglie u metudu per u travagliu cù u clipboard chì ti serve.