Addu video à Odnoklassniki

In certi casi, una situazione fastuosa pò esse presente, a causa di chì u firmware di u vostru dispositivo Android pò fallire. In l'articulu di oghje spieghjaremu cumu si pò esse ripristinatu.

Opzioni per ripristinà u firmware nantu à Android

U primu passu hè di decideru chì tippu di software hè installatu nantu à u vostru dispositivo: cumunu o terze parti. I metudi saranu diversi per ogni versione di u firmware, cusì prussioni.

Attentu! I metudi di riparazione di u firmware existenti implicanu a rimozione cumpleta di l'infurmazioni di l'utente da a memoria interna, cusì vi cunsigliu di fà una copia di salvezza quandu hè pussibule!

Metudu 1: Ripristina a cunfusioni di fabbrica (metodo universale)

A maiò parte di i prublemi per i quali u firmware pò dà una mancanza, si presentanu da a culpa di l'utente. U più spessu ci hè questu in u casu di stallazione di varie modifiche di u sistema. Se u sviluppatore di questu o di tale modificazione ùn furnisca micca i metodi per rimborsà e cambiamenti, a scelta migliore hè di resettà in maniera dura u dispositivo. A procedura hè descritta in dettu in l'articolo à u ligame sottu.

Leggi più: Resettà l'impostazioni in Android

Metudu 2: Software di cumpagnu per u PC (sulu micca u firmware)

Ora un smartphone o tablet in esame cù Android pò esse adupratu cum'è una alternativa à un computer in tutte e verità. Tuttavia, parechji proprietarii di dispositivi Android sò passati à l'antichità per uttenirli cum'è un "fratellu". Per tali utilizatori, i pruduttori producenu applicazioni di cumpagnia speciale, una di e funzioni chì hè di ripristinà u firmware di a fabbrica in casu di prublemi.

A maiò parte di l'imprese di marca abbia avè utilità di marca di stu tipu. Per esempiu, Samsung hà duie: Kies, è un novu Smart Switch. Programmi simili sò ancu in LG, Sony è Huawei. Una categoria separata hè cundutta da i piloti flash cum'è Odin è SP Flash Tool. U principiu di u travagliu cù l'applicazioni company, noi mostra u esempio di Samsung Kies.

Scaricà Samsung Kies

  1. Installate u prugramma in u computer. Mentre l'installazione hè in prughjettu, rimuovere a batteria da u dispositicu di prublema è truvà l'altimentu nantu à u quale i pezzi sò presenti. "S / N" è "Nome di u mudellu". Ci vole ancu più tardi, cusì scrive. In un casu di una batteria micca amovibile, questi elementi sò assai presenti in a scatula.
  2. Connettu u dispositiu à u computer è esegui u prugramma. Quandu u dispositivu hè ricunnisciutu, u prugramma scaricarà è installerà i driver mancanti. Tuttavia, pudete l'installà sè per salvà u tempu.

    Vede ancu: Installazione di i driver per u firmware di Android

  3. Se a integrità di u firmware di u vostru dispositivo hè rotta, Kies ricunnosce u software esistente cum'è obsoleta. Di conseguenza, l'aggiornamentu di u firmware riaperà a so prestazione. Per inizià, selezziunu "Fondi" - "Update Software".

    Vedi ancu: Perchè Kies ùn vede u telefunu

  4. Avete bisognu di entrà u numeri seriale è u mudellu di u dispositiu, pudete amparà sta infurmazione in u paragrafo 2. Una volta fatto, premete "OK".
  5. Leghje l'invertimentu di cancellazione di i dati è accettà lu cliccendu "OK".
  6. Aghjunghje e cundizioni di a prucedura pè tochjendu li.

    Attentu! U prugramma hè preferibilmente svolta nantu à un laptop! In u casu di aduprà un PC stazziunale, assicuratevi ch'ellu sia prutettatu da una mancanza improvvisa di energia: sì u computer si spegne à u mumentu di lampi u dispositivo, questu rughjone ùn fallirà!

    Verificate i parametri richiesti, cambiati, se ci vole, è premete u pulsante "Refresh".

    U prucessu di scaricamentu è di l'aggiornamentu di u firmware dura da 10 à 30 minuti, cusì per piacè esse pazienti.

  7. Dopo l'aggiornamentu di u lugiziale, scollegate u dispositiu da u computer - u firmware sarà risturatu.

Scenariu alternativu - u dispositiu hè in u modu di riparazione d'emergenza. Si mostra in u display à un ritrattu simile:

In stu casu, a procedura per recuperà u firmware hè un pocu diversa.

  1. Lanciatu Kies è cunnessu u dispositivo à u computer. Dopu cliccate nantu à "Fondi"è selezziunate "Firmware di riparazione di disastru".
  2. Legiate attentamente l'infurmazione è cliccate "Riprendimentu da i travagli".
  3. Apparirà una finestra di avvertenza, cum'è un aggiornamentu regule. Segui u stessi passaggi cum'è un aggiornamentu regulare.
  4. Aspetta finu u firmware hè risturatu, è à a fine di u prucessu disconnette u dispositivo da u computer. Cù alta prubabilità, u telefuninu o u tablet riturnanu à u travagliu.

In i prugrammi di cumpagnia da l'altri pruduttori, l'algitimu di a procedura hè quasi uguale a descritta.

Metudu 3: Aggiorna via Recuperu (firmware di terze parti)

U lugiziale di sistema di terze parti è i so aggiornamenti per telefoni è tabulati sò distribuiti in forma di archivi ZIP, chì devianu esse installati cù u mode di riparazione. U prugramma per u rollu di Android in a versione precedente di u firmware hè di reinstallà l'archiu cù u sistema operativo o l'aggiornamenti per mezu di u recuperu personalizatu. À oggi, ci sò dui tipi principali: ClockWorkMod (CWM Recovery) è TeamWin Recovery Project (TWRP). A procedura hè leggermente diversa per ogni opzione, cusì tene in considerazione separatamente.

Nota importante. Prima di iniziare a manipolazione, assicuratevi chì l'archivu ZIP cù u firmware o l'aggiornamentu sia nantu à a carta di memoria di u vostru dispositivo!

CWM
U primu è u tempu luntanu solu l'uppunzione per a riparazione di terze parti. Hà ora da pocu à pocu à fighjà da l'usu, ma hè sempre pertinente. Cuntrollu - chiavi di u volumu per passà per i punti è u tastu di accumudamentu per confermà.

  1. Andemu in CWM Recovery. A tecnica dipende da u dispositiu, i metodi più cumuni sò datu in u materiale sottu.

    Lezione: Cumu entrà a riparazione in un dispositivo Android

  2. U primu puntu da visità hè - "Cancellazione di dati / reset di fabbrica". Appughjate u bottinu di l'alimentazione per entrà in.
  3. Usate i tasti di u volume per ghjunghje à u puntu. "Sì". Per ripresentà u dispositiu, cunfirmi cun pressione di u tastu di accensione.
  4. Ritornu à u menu principale è andate à "Elimina la partizione di cache". Ripetite l'azione di cunfirmazione da u passu 3.
  5. Vai à l'oggetto "Installu zip da sdcard"dopu "Sceglite zip da sdcard".

    Ancu aduprendu i chjavi di volumu è di putenza, selezziunu un archiu cun software basatu in ZIP e cunfirmi l'installazione.

  6. À a fine di u prucessu, ripartite u dispositivu. U firmware righjunerà a stà di travagliu.

TWRP
Più tippu modernu è popularu di recuperu di terze parti. A differenza benefiziale di CWM supporta u sensore di tocco è di funzionalità più larga.

Vede ancu: Cumu lampeggia un dispositivo cù TWRP

  1. Attiva u modu di recuperu. Quandu u TVRP hè carregatu, tocca "Pulisci".
  2. In questa finestra, avete bisognu di marcà e rùbbriche chì volete cancellà: "Dati", "Cache", "Cache di Dalvik". Poi attenti a slider cù a scrizzione "Passà u passu per a reset di fabbrica". Usate lu per resettà i cunfigurazioni à e impostazioni di fabbrica da u passatu da sinistra à diritta.
  3. Ritornu à u menu principale. In essa, selezziunu "Install".

    U gestore di schedari integratu si aprirà, in cui avete bisognu di sceglie un schedariu ZIP cù dati di firmware. Trova questu archiviu è tocca.

  4. Vede l'infurmazione nantu à u file selezionatu, allora usa u slider sottu per avè l'iniziu.
  5. Aspetta finu u OS o i so aggiornamenti sò installati. Poi riavvi a dispositiva da u menù principale selezionendu "Reboot".

Questa pratica ripristinarà e prestazioni di u vostru smartphone o tavoletta, ma à costu di perde l'infurmazioni di l'utente.

Conclusione

Comu pudete vede, per restaurà u firmware di un dispositiu cù Android hè abbastanza sèmplice. Infine, vulemu ricordallu - a creazione tempestiva di backup ti salverà da a maiò parte di i prublemi cù u software di sistema.