L'utente attivu di Rambler Mail pò aduprà appena tutte e funzioni di u serviziu, micca solu in u navigatore di u computer, ma ancu nantu à i so dispositivi mobili. Per questi scopi, pudete installà l'applicazione clientela adatta da u magazinu di l'azienda o di cunnessu a scatula in a configurazione di u sistema, dopu avè eseguitu certi manipolazioni in u situ ufficiale di u serviziu di posta. Dopu, parlamu nantu à cume cunfigura Rambler Mail in u iPhone.
Pre-configurazione di u serviziu postale
Prima di passà a configurazione diretta è l'usu successivu di u Mail Rambler in iPhone, hè necessariu furnisce prugrammi di terze parti, in questu casu, i clienti di email, cun accessu à travaglià cù u serviziu. Questu hè fattu di a siguente:
Vai à u Rambler / Mail Website
- Dopu cliccatu nantu à u ligame sopra, apri "Impostazioni" u serviziu per e-mail cliccendu in u bottinu sinu di u mouse (LMB) nantu à u pulsante corrispondente in a barra di strumenti.
- Dopu, andate in tab "Programmi"cliccendu LKM.
- Sottu à u campu "Accessu à e cassette postale cù i clienti di e-mail" preme u pulsante "On",
inserite u codice da l'immagine in a finestra pop-up è cliccate "Mandà".
Fatto, u Mail di Rambler presetatu hè fattu. In stu stadiu, ùn affrettassi micca a pagina di u serviziu di posta (a sezione stessa) "Impostazioni" - "Programmi") o semplicemente ricordati, o, anzi, scrivite i dati presentati in i seguenti blocchi:
SMTP:
- Server: smtp.rambler.ru;
- Criptografia: SSL - u portu 465.
POP3:
- Server: pop.rambler.ru;
- Criptografia: SSL - portu: 995.
Ora andemu direttamente a impiantà Rambler Mail in iPhone
Vede ancu: Configurazione di Rambler / Mail in Clienti di e-mail popolari nantu à un PC
Metudu 1: applicazione Standard Mail
Prima di tutti, guarderemo cumu per assicurà u correttu di u funziunamentu di u Mail Rambler in u client di mail standard dispunibile in ogni iPhone, indipende di a versione di u CIO.
- Aprite "Impostazioni" u vostru mubile mobile, cliccendu nantu à l'icona cumestiva nantu à a schermata principale. Scorri nantu à u listinu di e opzioni dispunibule un pocu è andate in sezione. "Passwords and Accounts", sì avete iOS 11 o superiore installatu, o, se a versione di sistema hè inferiore a stu, selezziunà "Mail".
- Cliccate "Add Account" (In IOS 10 o inferiori - "Accounts" è solu allora "Add Account").
- A lista di servizii dispunibili Rambler / no mail, quì quì ci vole à toccà u ligame "Altru".
- Selezzi un item "Novu Cuntu" (o "Add Account" in casu d'usu u dispositiu cù IOS sottu a versione 11).
- Complete i seguenti campi, specificendu i dati da u vostru email Rambler:
- Username;
- Indirizzu cassetta postale;
- A password da ellu;
- Descrizione - "nome", sottu chì questu casu sarà affissatu in l'applicazione. "Mail" annantu à l'iPhone. In alternativa, pudete duplicà l'indirizzu di a cassetta postale o solu u login, o solu specificà u nome di u serviziu mail.
Dopu avè inseritu l'infurmazioni necessarie, andate "Prossimu".
- Invece di u protocollo IMAP predefinitu, chì per motivi scunnisciuti ùn hè più supportatu da u serviziu di posta in questione, avete bisognu di passà à POP toccendu in a tabulazione di u listessu annantu à a pagina chì si apre.
- Dopu, avete da specificà i dati chì avemu "ricordati" cun voi in a tapa finale di a configurazione di Rambler / Mail in u navigatore, cioè:
- Indirizzu di server in entrata:
pop.rambler.ru
- Indirizzu di u servitore in uscita:
smtp.rambler.ru
Inserite i due campi, cliccate "Salvà"situatu in u angulu in dirittu superiore, chì diventerà attivu,
- Indirizzu di server in entrata:
- Aspettate finu à chì a verità sia cumpleta, dopu chì duvete esse automaticamente indirizzatu à a sezione. "Passwords and Accounts" in impostazioni di l'iphone. Direttamente in u blocu "Accounts" Pudete vede u Mail di Rambler personalizatu.
- Per assicurà chì a procedura hè riesce è procedere à l'usu di u serviziu postale, fate u seguitu:
- Fighjate l'applicazione standard "Mail" annantu à u vostru iPhone.
- Selezziunate a cassetta postu desiderata, guidata da u nomu dette in u paragrafo 5 di l'istruzzioni sopra.
- Assicuratevi chì ci sia e-mail, a possibilità di mandarli è riceve, è a prestazione di altre funzioni specifiche per u client email.
L'installazione di Rambler Mail nant'i iPhone hè una missione senza difficoltà, ma cù un avvicinamentu perfettu, ancu armatu cù e nostri istruzioni, pò esse risoltu in pochi minuti. Eppuru, hè molto più simplici è più pratice per interagisce cù stu serviziu è tutte e so funzioni cun un'applicazione privativa, a stallazione di cui noi descrivemu dopu.
Metudu 2: App Rambler / Email in App Store
Se ùn vulete micca ghjucà cù l'impostazioni di u vostru iPhone per aduprà u Rambler nantu à stanu normalmente, pudete installà l'applicazione clientela corporativa creata da i sviluppatori di u serviziu in questione. Questu hè fattu di a siguente:
Nota: A pre-configurazione di u serviziu di posta, descritta in a prima parte di stu articulu, hè sempre necessaria. Senza i permessi adatti, l'applicazione ùn funziona micca.
Scaricate Rambler app / mail da l'App Store
- Seguite u ligame sopra è installate l'applicazione nantu à u vostru telefonu. Per fà quessa, cliccate "Download" è aspettate finu à a fine di a procedura, chì a mossa di e successe pò esse monitorata da l'indicatore circolari di riempimento.
- Run u client Rambler direttamente da u Store, cliccendu "Apertu", o tocca nantu à a so scelta, chì apparirà nantu à una di e schermate principali.
- In a finestra di benvenuta di l'applicazione, inserite u login è a password per u vostru contu è cliccate "Login". Dopu, in u campu currisariu, inserisci i caratteri da l'image è cliccate torna. "Login".
- Permettite l'accessu di i clienti email à e notificazioni, toccà u pulsante "Abilita"o "Passà" sta tappa. Quandu sceglite a prima opzione, apparirà una finestra emergente per chiede di cliccà "Permette". À mezu à altre cose, per pruteghju efficacemente è assicurà a riservatezza di a cunferenza, pudete piazzà un PIN o ID di Touch in modo chì nisunu sulu pudete accede à u mail. Come u precedente, se vulete, pudete salta dinò sta tappa.
- Dopu avè completatu u preimpostamentu, ricevi l'accessu à tutte e funzionalità di Rambler / posta dispunibule da l'applicazione privativa.
Cumu si pudete vede, l'usu di l'applicazione client di Rambler Mail hè assai più simplici è più pratice in a so implementazione, richiedendu tantu menu tempu è sforzu, almenu se u paragunà cù u primu mètudu proposu quì sopra.
Conclusione
In questu articulu chjucu, avete amparatu cumu cunfigurà Rambler / mail in iPhone, cù capacità di dispositivi mobili standard o un'applicazione clientela sviluppata direttamente da u serviziu mail. Quale opzione à sceglie t'hà per voi, speremu chì questu materiale sia di utili à voi.
Vede ancu: Risoluzione di i problemi di Rambler / Mail