Sta applicazione hè bloccata per ragioni di sicurezza - cume si risolve

Quandu eszianu alcuni prugrammi in Windows 10, si pò scuntà à un missaghju UAC: Questa applicazione hè bloccata per ragioni di sicurezza. L'amministratore hà bluccatu l'esecuzione di sta applicazione. Per ulteriori informazioni, cuntattate u vostru amministratore. In listessu tempu, l'errore pò apparire in casi chì sò l'unicu amministratore nantu à u computer, è u cuntrollu di l'usu hè disattivatu (in ogni casu, quandu UAC hè disattivatu per mezi ufficiali).

Questa esercitazione spiega in dettaglio perchè l'errore "Questa applicazione hè chjappatu per ragioni di sicurezza" apparisce in Windows 10 è cume per rimuovere u missaghju è avè u prugramma. Vede ancu: Cumu risolte l'errore "Impussibile lancà sta applicazione nantu à u vostru PC".

Nota: Di norma, l'errore ùn si vede micca da zero, è hè aghjunta à u fattu chì lanciate qualcosa di veramente indesideratu, scaricatu da una fonte dubbia. Perciò, se avete decisu di passà à e tappe descritte quì sottu, fate quessa assumendu a piena responsabilità di voi stessi.

A ragione per chì blocca l'applicazione

Di solitu, u mutivu di u missaghju chì a candidatura hè stata bloccata hè dannata, scaduta, falsa o proibita in l'impostazioni di a firma digitale Windows 10 (micca in a lista di certificati fiduciali) di u file eseguibile. A finestra di missaghju d'errore pò sembà diversa (lasciuta in a screenshot - in versioni di Windows 10 à 1703, in più à destra in a versione di Creators Update).

In listessu tempu, spessu à volte chì u prucedimentu di lancia ùn sia fattu per un prugramma veramente potenzialmente periculosu, ma per i vecchi piloti ufficiali di hardware truccati da u situ ufficiale o scurdati da u CD di driver chì venenu.

Cume per rimuovere "Questa applicazione hè bloccata per prutezzione" è riparà u lance di u prugramma

Ci sò parechje maniere di avviare un prugramma per chì vedete un missaghju chì "L'amministratore ha bluccatu l'esecuzione di sta applicazione".

Usendu a linea di cumannu

U modu più sicuru (ùn aprite micca i "fori" per u futuru) hè di lanciare un prugrammu di prublema da a riga di cume chì esiste cum'è amministratore. A prucedura hè cum'è seguita:

  1. Run di un prompt di comando cum'è amministratore. Per fà quessa, pudete cuminciare a digità "Linea di comando" in a ricerca nantu à a barra di applicazioni di Windows 10, dopu cliccate puru nant'à u risultatu truvatu è selezziunate a voce "Run as administrator".
  2. À u prugrammu di cumandamentu, inserite u caminu di u file .exe per chì hè dichjaratu chì l'applicazione hè stata bloccata per scopi di sicurezza.
  3. Di regula, subitu dopu, l'applicazione sarà lanciata (ùn chjate micca a linea di cum'è l'onde finché ùn smetti di travaglià cù u prugramma, o cumprende l'installazione, se u installatore ùn hà fattu u travagliu).

Aduprà u cuntinu amministratore di Windows 10

Questu modu di risolve u prublema hè solu adupratu per u installatore cù u lancio di i prublemi chì si verificanu (cum'è ogni volta chì cambia e accende l'amministratore nant'à ùn hè cusì praticà, è ch'ella ùn sia più u serviziu di u persunu è di cambià per cuminciare à fà.

L'essenza di l'azione: accende u account Amministratore integratu di Windows 10, accede in stu contu, installà u prugramma ("per tutti l'utenti"), disabilite u account di amministratore incorporatu è travaglià cù u prugramma in u vostru contu normale ùn ci hè nisun prublemu).

Disabilitazione di Bloccamentu d'applicazioni in l'Editor di Politiche di Gruppo Locale

Questu metudu hè potenzalmente periculosu, perchè permette à e applicazioni non fidate di firmate digitali "corrotte" di fà u mandatu senza avè missaghji da u cuntrollu di l'utente.

Pudete fà l'azione descritta solu in Edizioni Windows 10 Prufessiunale è Corporate (per edizione Home, vede u metudu cù l'editor di u registru sottu).

  1. Premete i tasti Win + R di a vostra tastiera è entrate gpedit.msc
  2. Vai à "Cunfigurazione Computer" - "Configurazione di Windows" - "Impostazioni di Sicurezza" - "Politiche Locali" - "Impostazioni di Sicurezza". Fate un dopu cliccate nantu à u parametru à a destra: "Cuntrollu di l'Utente: Tutti l'amministratori travagliavanu in a modalità d'omisu di l'amministratore".
  3. Imposta u valore à "Disabled" e cliccate "Ok".
  4. Rinvià u computer.

Dopu à quessa, u prugramma hà da principià. Se avete bisognu di lanciare sta applicazione una volta, vi prupone di ripresentà e configurazione di e norme di sicurezza locale in u so statu uriginale cum'è u dirittu.

Usendu Editor di Registre

Questu hè una varianta di u metudu precedente, ma per Windows 10 Home, induve u editoru di e regule di gruppu locale ùn hè micca furnitu.

  1. Premete i tasti Win + R nantu à a tastiera è inserite regedit
  2. In u editore di u registru, andate à HKEY_LOCAL_MACHINE SOFTWARE Microsoft Windows Windows CurrentVersion Politiche
  3. Dopu tocca u parametru EnableLUA à a parte destra di l'editor di u registru è metti a 0 (zero).
  4. Cliccate OK, chiudi l'editor di registru è ripartisce u computer.

Fatto, dopu questu applicazione hè prubabile di fà. Tuttavia, u vostru computer sarà in periculu, è aghju chè impeguri à restituisce u valore EnableLUA in 1, cume era davanti à i cambiamenti.

Eliminà una firma digitale di un'applicazione

Da un messagiu d'errore hè visitu L'applicazione hè stata bloccata per ragioni di sicurezza da un prublema di a firma digitale di u file eseguibile di u prugramma, una di e soluzioni possibili hè di rimuovere a firma digitale (ùn fate micca quessa per i file di sistema Windows 10, se u prublemu si pò fà; integrità di i schedari di sistema).

Questu pò esse fattu cù l'aiutu di una piccula applicazione di File Unsigner free:

  1. Scaricate File Unsigner, situ ufficiale - www.fluxbytes.com/software-releases/fileunsigner-v1-0/
  2. Trascina u prugrammu problematicu nantu à u schedariu eseguibile FileUnsigner.exe (o aduprà a riga di comando è u comando: path_to_file_fileunsigner.exe path_to_program_file.exe
  3. A finestra di cummentu ci aprirà, induve, se riesce, vi sarà indicatu chì u schedariu era Assucuniatu, so. A firma digitale hè stata rimossa. Premete una qualsiasi tonalità è, se a finestra di rima di cume non si chjude da sola, u chjude manualmente.

Cume, a firma digitale di l'applicazione sarà cancellata, è cumincerà senza un amministratore di bloccu missaghji (ma, qualchì volta, cun avvisu da SmartScreen).

Mi pari à tutti i modi chì possu offre. Se qualcosa ùn funziona, fate dumande in i commenti, pruvaraghju d'aiutu.