GrandMan 2.1.6.75

Android OS supporta a cunnessione di periferiche esterne cum'è a tastiera è i mouse. In l'articolo sottu li vogliu dicimu cumu pudete cunnessu u mouse à u telefuninu.

Cume per cunnessu i topi

Ci hè dui modi principali per cunnesse i topi: cunfirmati (via USB-OTG), è senza fili (via Bluetooth). Considerà ciascuna di elli in più dettallu.

Metudu 1: USB-OTG

A tecnulugia OTG (On-The-Go) hè usata nantu à i telefoni Android da quasi u momentu di u so aspettu è permette di cunnesse vari accessori esterni (topi, tastiere, unità flash, HDD esterno) à i dispositivi mobili cù un adattatore speciale chì simu questu:

Per a maggior parte, adattatori sò dispunibuli per i connettori USB - microUSB 2.0, ma sempre più spessi ci sò cavi cù una portu USB 3.0 - Type-C.

OTG hè ora supportatu per a maggior parte di i telefoni intelligenti di tutte e categurie di prezzi, ma in certi mudelli di gamma bassa di fabbricanti cinesi questu opzione pò esse micca dispunibile. Cusì, prima di iniziare i passi descritti in seguitu, cerca i caratteri di u vostru smartphone in Internet: l'upportu OTG hè indicatu. À propiu sì, quest'upportunità pò esse ancu impiegata nantu à telefoni intelligibili supposta incompatibili installendu un kernel di terze parti, ma questu hè un argumu per un articulu separatu. Cusì, per cunnesse un mouse in OTG, fate u seguitu.

  1. Connettu l'adattatore à u telefuninu cù a fine curretta (microUSB o Type-C).
  2. Attentu! U cavallu tip C ùn misura micca microUSB è viceversa!

  3. A tutti i USB à l'altra estremità di l'adattatore, cunnessu u cavu da u mouse. In casu chì aduprà un mouse da radio, avete bisognu di cunnesse un ricevitore à stu connettore.
  4. Un cursore apparisce nant'à u schermu di u vostru smartphone, guasgiu cum'è in Windows.

Ora u dispositiu pò esse controllatu cù u mouse: l'applicazioni aperte cù un doppiu clic, mostra a barra di stato, seleziona testu, etc.

Se u cursore ùn compare micca, provate a rimuovere e reinstallà u connettore di u cavu di u mouse. Se u prublema si faci, allora u mouse hà da guarisc).

Metudu 2: Bluetooth

A tecnulugia Bluetooth hè prughjetta precisamente per cunnesse una varietà di periferiche esterne: auricolari, orologi intelligenti, è, naturalmente, tastiere è mouse. U Bluetooth hè ora presente in qualchi dispositivi Android, allora questu metudu hè adatto à tutti.

  1. Attivate Bluetooth in u vostru smartphone. Per fà quessa, andate "Impostazioni" - "Connessioni" e tocca nantu à l'elemento "Bluetooth".
  2. In u menù di cunnessione Bluetooth, rendite u vostru dispositivo visibile pè toccà.
  3. Vai à u mouse. Di norma, in fondo à u gadget, ci hè un bottinu disignatu per l'apparecchiatura. Fate un clicu.
  4. U vostru mouse hà da vene in u menù di i dispositivi cunnessi via Bluetooth. In casu di una cunnessione riesce, apparirà un cursore nant'à u schermu è u nome di u mouse in esse evidenziatu.
  5. Un smartphone pò esse cuntrullatu cun un mouse cume cun una cunnessione OTG.

I prublemi cù stu tipu di cunnessione ùn sò di solitu osservati, ma sì u mouse hà basta a cunnessione, pò esse difettu.

Conclusione

Comu pudete vede, pudete cunnesse facilmente un mouse à un smartphone Android, è adupralu per u cuntrollu.