U processore di testu MS Word hè assai bè implementatu i documenti di autosave. Cum'è si scrive testu o aghjunghje altri dati à u schedariu, u prugramma salva automaticamente a so copia di backup à un intervallu di tempu determinatu.
Avemu dighjà scrittu nantu à cume sta funzione funziona, in u stissu articulu discupraremu un argumu relativu, cioè, guarderemo induve i file tempuranei di u Verbu sò salvati. Queste sò e stesse backups, documenti in tempu ùn salvu, chì si trovanu in u cartulare di difettu, e micca in u locu specificatu da l'utente.
Lezione: Funzione autosave di Parola
Perchè bisognu avia bisognu di accede à i schedari temporanei? Ié, ancu allora, per truvà un documentu, u caminu per chì l'utente ùn hà micca specificatu. In u listessu locu, l'ultima versione salvata di u schedariu creata in casu di una chjaura subita di a Parola hè riservata. Quest'ultima pò verificà à causa di mancanze di energia o à causa di fallimenti, errori in u sistema operativu.
Lezione: Cumu salvà un documentu se Word hè gelatu
Come truvà una cartella cù i file temporanei
Per truvà u directory in cui e copie di backup di documenti di Word sò salvate, create direttamente durante u travagliu in u prugramma, avemu bisognu di parlà à a funzione autosave. Più specificamente, à e so impostazioni.
Nota: Prima di cuminciare a ricerca di i schedari temporanei, assicuratevi di chiuderete tutte e windows Microsoft Office in esecuzione. S'ellu hè necessariu, pudete rimuovere a missione per "Manager" (causata da una combinazione di chiavi.) "CTRL + SHIFT + ESC").
1. Aprite Word è andate in menù "File".
2. Sceglite una sezione "Opzioni".
3. In a finestra chì si apre davanti à voi, selezziunu "Salvà".
4. Sù in sta finestra, tutti i camini standard per salvà sò spiegati.
Nota: Se l'utente hà fattu cambiamenti à e impostazioni predefinite, saranu visualizzate in sta finestra invece di i valori predefiniti.
5. Fate attenzione à a sezione "Salvà i Documenti"à veramente l'articolo "Dati di catalogu per riparazioni auto". U caminu spicchjatu à fiancu vi porta à u locu duve sò salvate e ultime versione di i documenti salvati automaticamente.
Grazie à sta finestra puete truvà l'ultimu documentu salvatu. Sì ùn cunniscite micca a so locu, fate attenzione à a strada chì hè opposta "Locali di file locali predefiniti".
6. Ricurdate di u caminu chì avete bisognu di andà, o semplicemente copia u peghju in a stringa di ricerca di u Explorer. Premete "ENTER" per andà à u cartulare specificatu.
7. Fighjendu nantu à u nome di u documentu o a data è l'ora di u so ultimu cambiamentu, truvate quellu chì avete bisognu.
Nota: I file temporanei sò spessu conservati in cartelle, chjamati cum'è i documenti ch'elli cuntenenu. Veru, invece di spazii trà paroli avenu simboli di tipu «%20», senza quotazioni.
8. Aprite questu schedariu da u menù cuntenuu: cliccà à dirittu nantu à u documentu - "Aprite cù" - Microsoft Word. Fate i cambiamenti necessarii, ùn ne scurdate di salvà u schedariu in un locu pratico per voi.
Nota: In a maggior parte di i casi di ferma di emergenza di un editor di testu (interruzzioni di rete o errori di sistema), quandu si riaprite Word offre per aprire l'ultima versione salvata di u documentu cun chì avete lavoratu. Hè accadutu quandu aprite un schedariu temporaneu direttamente da a cartella in cui sò salvate.
Lezione: Cume recuperà un documentu Word senza salvà
Ora sapete chì i file temporanei di Microsoft Word sò conservati. Vi vogliu micca sinceramente no travagliu produttivu, ma ancu stabile (senza errori è fallimenti) in questu editor di testu.