Più spessu, un driver per una scheda video hè necessariu dopu installazione di u sistema operativu o cumprendu u cumpunente cumplicatore. S'ellu ùn hè micca fattu, allora ùn vi darà micca e prestazione massima. Ci hè parechje maniere di stallà u software presentatu. L'articulu vi spieghjarà cumu fà ciò per una scheda grafica AMD Radeon HD 7640G.
Installazione di u driver per AMD Radeon HD 7640G
Ora si vedenu tutti i metudi di ricerca è installazione di i piloti chì vanno da l'usu di risorse ufficiali à prugrami speciali è strumenti di sistema di Windows.
Metudu 1: situ di AMD
AMD di fabbricante supporta ciascuna di i so prudutti da u so liberazione. Dunque, nantu à u situ di quest'azienda, ci hè un'opportunità di scaricà software per l'AMD Radeon HD 7600G.
AMD site
- Entrate in u situ di AMD cù u ligame sopra.
- Vai à la sezione "Driver è Supportu"cliccendu annantu à u listessu butariu in u pannellu superiore di u situ.
- Dopu avete bisognu di una forma particulare "Selezzione di cuntrollu manuale" Specifichi l'infurmazioni nantu à l'AMD Radeon HD 7640G:
- Passu 1 - selezziunate l'elemento "Grafici desktop"sì vo site aduprà un PC, o "Grafica di Notebook" in u casu di un laptop.
- Passu 2 - selezziunate a serie di adattatori video in stu casu "Radeon HD Series".
- Passu 3 - determinate u mudellu. Per AMD Radeon HD 7640G, devi specificà "Radeon HD 7600 Series PCIe".
- Passu 4 - selezziunate a versione di u sistema operativu chì stai usando è a so profondità di bit da a lista.
- Appughjà nantu à u pulsante "Mostra i risultati"andà à a pagina di download.
- Scorri nantu à a pagina, selezziunate a versione chjugeru da carregà da a tavula cumposta è cliccate nantu à u bottinu di punta. "Download". Hè cunsigliatu di sceglie l'ultima versione, ma senza un registru. Beta, chì ùn garantisce micca u travagliu stabile.
U prucedimentu di scaricà u driver à u computer parte. Avete bisognu di aspittà ch'ellu sia finitu è andà direttamente à l'installazione.
- Aprite u cartulare in cui si trova u file scaricatu è fate u dirittu amministratore.
- In u campu "Cartella di Destinazione" specificate a cartella in a quale i file temporanei di u prugramma necessarii per l'installazione saranu sfaccati. Pudete fà sta tastà a strada da a tastiera o premendu u pulsante "Sfoglia" è sceglie una cartella in a finestra "Esploratore".
Nota: si consiglia di lasciare a cartella di stallazione predefinita, in futuro hà da riduce u risicu di avallà a mancia incontinu o di disinstallà u driver.
- Cliccate "Install".
- Aspettate finchè tutti i file sò copiati in a cartella specifiata. Pudete seguitu stu prucedimentu guardendu a barra di prugressu.
- U chjerchinu di installazione per a scheda di video AMD Radeon HD 7640G si apre, selezziunate a lingua da u quale l'installazione guidata sarà tradutta da u listinu in menu a tendi in questu, è cliccate "Prossimu".
- Avà avete bisognu di decidere chì tipu d'installazione. Ci hè dui opzioni da scegliere: "Veloce" è "Custom". Scegli "Veloce", pudete basta specificà a cartella in a quale tutti i schedari di l'applicazione sò spacchjati, è cliccate nantu à u pulsante "Prossimu". Dopu à quessa, u prucessu di stallazione cumincerà subitu. "Custom" A modalità ti permette di piazzà tutti i parametri di u prugramma installatu stessi, cusì ne analizzeremu in più dettu.
Nota: In stu stadiu, pudete deselezziunà "Permette u cuntenutu web" per evità i banners publicitarie quandu utilizanu prodotti installabili.
- Aspettate chì l'analisi di u sistema passassi.
- In u prossimu passu, assicuratevi di lascià una zucca davanti à l'oggetti. "Driver di mostra AMD" è "AMD Catalyst Control Center" - In futuru aiuta à fà una configurazione flessibile di tutti i parametri di a scheda video. Appughjà nantu à u pulsante "Prossimu".
- Cliccate "Accetta"accettà i termini di licenza è cuntinuà a stallazione.
- U prucessu di stallazione principia, durante chì duvete accettà di inizializà i componenti di u pacchetto software. Per fà quessa, cliccate "Install" in una finestra popup.
- Cliccate "Fatti"per chiusu u installatore è terminà l'installazione.
Dopu tutte e azzioni, si consiglia di riavvenire u computer per chì tutte e modifiche anu effettu. Nota ancu u campu "Azzioni" in l'ultima finestra. Talvolta, durante l'installazione di i componenti, si presentanu qualchi errori chì ponu esse influenzati da l'avvenimentu di questu operazione in vari modi, pudete leggere un rapportu nantu à esse cliccendu "Vede u log".
Se avete sceltu un driver cun posti Beta nantu à u situ di l'AMD per u scaricamentu, u installatore sarà diversu, perciò certi passi sò differenti
- Dopu avè lanciatu l'installer è scompattendu i so schedari temporali, apparirà una finestra in cui devi spuntà a casella accanto à "Driver di mostra AMD". Item Assistente di segnalazione di l'errore AMD sceglite à piacè, hè solu responsabile per l'invio di i rapporti cuntati à u centru di supportu AMD. Quì pudete ancu specificà a cartella in cui tutti i prugrammi di u prugramma saranu piazzati (ùn sò più temporanee). Pudete fà ciò premendu u pulsante. "Toggle" è chì punta à a strada "Esploratore", cume era descrittu in u secondu paragrafo di l'istruzione precedente. Dopu tutti i passi, cliccate "Install".
- Aspetta finu chì tutti i file sò impacchiti.
Tutta a sicuru resterà per voi à chjappà a finestra di installatore è ripartite u computer per u driver à fà funziunà.
Metudu 2: software AMD
U situ web AMD hà una applicazione speciale chjamata AMD Catalyst Control Center. With it, pudete ricunniscere è installà automaticamente software per l'AMD Radeon HD 7640G.
Per sapè di più: Cumu aggiornà cù u Centro di Cumù Catalizatore AMD
Metudu 3: Prugrammi supportanti
Per a ricerca automatica è l'installazione di un software per a scheda video AMD Radeon HD 7640G, pudete aduprà micca solu software da u fabbricante, ma dinò da sviluppatori terzi. Sti prugrammi permetteranu, in u tempu più breve, di aggiornà u driver, è u principiu di u so travagliu hè in parechje maniere simile à l'applicazione anzianu smassata. In u nostru situ hè una lista di sti cù una breve descrizione.
Per saperne di più: Software per l'aggiornamentu di i driver automatici.
Pudete aduprà assolutamente qualsiasi prugramma da a lista, ma a più cununzione hè DriverPack Solution, per u so enorme database. A so interfaccia hè assai semplice, cusì ancu un principiu puderà capisce tuttu, è se ci sò e difficoltà à u travagliu, puderete familiarizzà cù u tutorial di a volta.
Per saperne di più: Aggiorna i driver in Soluzione DriverPack
Metudu 4: Ricerca per ID di dispositiva
Qualunque componente di computer hà a so propria identificazione hardware individuale (ID). Sapendu chì, in Internet, pudete truvà faciule u prugramu pertinente per l'AMD Radeon HD 7640G. Questu adattatore video hà u ID chì seguita:
PCI VEN_1002 & DEV_9913
Ora, quellu chì resta à fà è a ricerca da l'identificatore specificatu nantu à un serviziu speciale di u tipu DevID. Hè sèmplice: inserite u numeru, cliccate "Cerca", sceglite u vostru driver da a lista, scarica è installa u vostru computer. Questu metudu hè bonu perchè carica u driver in direzzione, senza prugrammu addizionale.
Leggi più: Cumu trovu un driver in ID di a periferica
Metudu 5: Manager di dispositivi in Windows
Pudete aggiornà u vostru prugramma AMD Radeon HD 7640G cù strumenti di sistema di operazione standard. Questu hè fattu cù "Manager di dispositivi" - una utility di sistema preinstallata in ogni versione di Windows.
Per di più: À aghjurnà u driver à u "Gestore di dispositivi"
Conclusione
Ogni metudu presentatu sopra hè bonu in a so manera. Allora, se ùn vulete micca spoglia è u vostru computer cù un software in più, pudete aduprà "Manager di dispositivi" o ricercà per ID. Se sì un aderente di software da un sviluppatore, allora andate in u so situ Web è scarichi i prugrammi da quì. Ma ci vole à tene à cunnonte chì tutti i metudi implicanu a presenza di una cunnessione internet à u computer, in quantu u scaricamentu accade direttamente da a rete. Dunque, si consiglia di copià u installatore di u driver à un discu esternu in modo chì pò esse adupratu in situazioni di emergenza.