Tra l'utenti chì preferenu ascultà musica in un computer o un laptop, forse ùn ci hè nimu chì ùn hà micca sentu parlatu di AIMP almenu una volta. Questu hè unu di i lettori di media più popolari dispunibili oghje. In questu articulu, vi vogliu parlà cumu pudete persunalizà AIMP, data i gusti è e preferenze.
Scaricate AIMP gratuitamente
Configurazione dettagliata di AIMP
Tutti i regolamenti quì sò divisi in sottogruppi speciali. Ci sò parechji, perciò, se ghjunghje faccia a faccia cun sta dumanda per prima volta, pudete esse confusa. Qui di sente, pruvamu di esaminà dettagliatamente tutti i tipi di configurazioni chì vi aiutanu à personalizà u lettore.
Aspettu è mostra
Prima di tuttu, configureremo l'aspettu di u lettore è tutte e informazioni chì si vedenu in questu. Cumincemu da a fine, cum'è qualchì regolazione interna pò esse ripristinata s'è cambiate e regolazioni esterne. Principiamu.
- Lanciatu AIMP.
- In u angulu in alto à sinistra truverete u bottinu "Menu". Cliccate nantu à sta.
- Un menu in goccia vi hè chì vene à sceglie l'elemento "Impostazioni". In più, una combinazione di pulsanti svolge a stessa funzione. "Ctrl" è "P" in a tastiera.
- A parte manca di a finestra aperta ci sò e sezioni di regolazione, ognuna di e quali sò discusse in st'articulu. Per principiu, cambierà a lingua AIMP, se ùn sente micca soddisfatta di l'attuale, o se avete sceltu una lingua sbagliata per l'installazione di u prugramma. Per fà quessa, andate in a sezione cù u nome pertinente. "Lingua".
- In a parte centrale di a finestra vedi un elencu di e lingue dispunibili. Selezziunu u desideratu, e poi premete u pulsante "Applicà" o "OK" in a zona inferiore.
- U passu chì seguitu hè di sceglie una copertura AIMP. Per fà quessa, andate in a sezione pertinente nantu à a parte sinistra di a finestra.
- Questa opzione ti permette di cambià l'apparenza di u lettore. Pudete sceglie qualsiasi pelle da tutti dispunibuli. Per difettu ci sò trè. Solu cliccate nantu à u bottinu sinu di u mouse nantu à a linea desiderata, è dopu cunfirmà a selezzione cù u pulsante "Applicà"è dopu "OK".
- Inoltre, pudete sempre scaricà qualchì copertura ti piace da Internet. Per fà quessa, hè necessariu cliccà nantu à u bottinu. "Scaricate e copre supplementari".
- Quì vedi una striscia cù gradienti di culori. Pudete sceglie a culore di mostra di i elementi principali di l'interfaccia AIMP. Basta à spostà u cursore in a barra superiore per selezzià u culore desideratu. A barre di fondu permette di cambià a tinta di u parametru selezionatu in precedenza. I cambiamenti sò salvati cume altre impostazioni.
- A interfaccia successiva vi permetterà di cambià u mode di visualizzazione di a linea in esecuzione di a pista chì hè in ripusa in AIMP. Per cambià stu configurazione và à a sezione "Lineu currente". Quì pudete specificà l'infurmazione chì sarà visualizzata in a linea. In più, i parametri di a direzzione di u muvimentu, l'aspettu è u so intervallu d'aggiornu.
- Ci vole à avà chì u visu di u caminu ùn hè micca dispunibile in tutte e copre AIMP. Questa funzione hè unicamente disponibile in a versione standard di u lettore di pelle.
- U prossimu elementu sarà una sezione "Interfaccia". Cliccate nantu à u nome adeguatu.
- I setamenti principali di stu gruppu sò relativi à l'animazione di vari iscrizioni è elementi di software. Pudete ancu cambià l'impostazioni di trasparenza di u lettore stessu. Tutti i parametri sò attivati è spentati per un marce banale accantu à a linea desiderata.
- In u casu di un cambiamentu di trasparenza, sarà necessariu non solu di spuntà, ma ancu di adattà a posizione di u cursore speciale. Ùn vi scurdate di salvà a configurazione dopu à sta pressione di i pulsanti speciali. "Applicà" e dopu "OK".
Cù e impostazioni di l'apparenza sò finite. Ora avemu passatu à u prossimu elementu.
Plugins
I plug-in sò moduli indipendenti spiciali chì permettenu di cunnessà servizii speciali à AIMP. In più, in u lettore descrittu ci sò parechje moduli proprietarii, chì discuprà in questa sezione.
- Cum'è prima, andate in l'impostazioni AIMP.
- Dopu, da a lista di a sinistra, selezziunate l'elemento "Plugins"solu cù u cliccatu sinu nantu à u so nome.
- In a zona di travagliu di a finestra vedi un elencu di tutti i plug-in dispunibili o già installati per AIMP. Ùn ùn agitanu micca nantu à ognunu di elli in dettaglio, postu chì questu topic merita una lezzione separata per via di u numeru numeru di plug-in. U punto cumunu hè di abilà o disabilita u plugin chì avete bisognu. Per fà quessa, metti una marca accantu à a linea richiesta, poi cunfirma i cambiamenti è ripartite AIMP.
- Com'è u casu di e copre per u lettore, pudete scaricà vari plug-in da Internet. Per fà quessa, cliccate nantu à a linea desiderata in sta finestra.
- In l'ultime versioni di AIMP, u plugin hè integratu per difettu. "Last.fm". Per abilità è configurà, andate in a sezione speciale.
- Per piacè fate attenu chì l'autorizzazione hè necessariu per a so usazione curretta. Ciò significa chì avete bisognu di pre-registrà nantu à u situ ufficiale. "Last.fm".
- L'essenza di stu plugin si sposta da seguità a vostra musica preferita è a so ulteriore addizione à un prufessu di musica spiciali. Tutti i parametri in sta sezione sò focalizzati nantu à sta. Per cambià e impostazioni chì avete bisognu, cum'è prima, mettenu o rimuovi a marcata di spuntà accanto à l'opzione desiderata.
- Un altru plugin in AIMP hè a visualizazione. Quessi sò effetti effetti visivi chì accompagnanu una composizione musicale. Andate à a sezione cù u listessimu nome, pudete persunalizà u funziunamentu di stu plugin. Ùn sò micca assai impostazioni. Pudete cambià u parametru di applicazione di lisciatura à a visualizazione è stabilisce a cambiazione di tale dopu un certu tempu hè trascorsi.
- U passu successivu hè di stallà una cinta di informazioni AIMP. Hè standard à esse inclusu. Pudete vede lu in cima di u schermu ogni volta chì lanciate un particulare file musicale in u lettore. Sembra questu.
- Stu pezzu di opzioni permette di una configurazione dettagliata di u nastro. Se vulete spegnerla cumpletamente, dopu basta à deselezzià a casella accantu à a linea chì hè marcata in l'imagine sottu.
- In più, ci sò trè sottusezzioni. In subsezione "Comportamentu" Pudete attivà o disattivà a visualizzazione permanente di a nastro, è ponu a durata di a so visualizzazione nantu à u schermu. U dispunibule hè una opzione chì cambia a location di stu plugin nantu à u vostru monitor.
- Sottosessione "I mudelli" permette di cambià l'infurmazioni chì saranu mostrate in a furmazione di l'infurmazione. Ciò include u nomu di l'artiste, u nomu di a canzone, a so durata, u furmatu di u schedariu, u tandu di bit, etc. Pudete eliminà u parametru in più in e righe datu è aghjunghje un altru. Puderete vede l'intera lista di i valori validi se cliccate nantu à l'icona à a destra di e dui linee.
- Ultima sottusione "Vede" in u plugin "Cintu informativo" responsabile di u spaziu di tuttu di l'infurmazioni. Opzioni locali permettenu di definisce u vostru propriu sfondo per u nastro, a trasparenza, è regià a posizione di u testu stessa. Per una montazione faciule, ci hè un bottinu in u fondu di a finestra. Anteprima, chì ti permette di vede immediatamente i cambiamenti.
- In sta sezione cun plug-ins hè situata è l'elemento associatu cù l'aggiornamenti AIMP. Credemu chì ùn hè micca arricumandà di fà una dimarchja in dettu. Come indica u nome, sta opzione ti permette di fà un controllo manualu di a nova versione di u lettore. S'ellu hè rilevatu, AIMP s'accurarà automaticamente immediatamente. Per inizià a procedura, cliccate puru u pulsante corrispondente. "Verificate".
Questu cumpleta l'impostazioni di u plugin. Andemu oltre.
Configurazioni di u sistema
Questu gruppu di opzioni ti permette di definisce i parametri chì sò associati cu a parte di u sistema di u lettore. Per fà ciò ùn hè micca difficiule. Analizzate tuttu u prucessu in più dettu.
- Chiama a finestra di configurazione cù a combinazione di tasti "Ctrl + P" o in u menù contestuale.
- In a lista di gruppi situati à manca, cliccate nantu à u nome "Sistema".
- A lista di i cambiamenti dispunibuli apparirà à a destra. U primu parametru vi permetterà di bloccà l'arrestu di u monitor quandu esce AIMP. Per fà quessa, selezziunate a linea corrispondente. Ci hè ancu un cursore chì vi permetterà di adeguà a priorità di sta attività. Ci vole à avvisà chì, per evità di spegnere u monitor, a finestra di u lettore deve esse attivata.
- In un blocco chjamatu "Integrazione" Pudete cambià l'opzione di avvicinamentu di u lettore. Cunselizà a casella accantu à a linea desiderata, Windows hà iniziendu automaticamente AIMP quandu hè acceso. In u listessu blocu, pudete aghjunghje facenzialmente righe speciali à u menù contestuale.
- Ciò significa chì quandu cliccate cù u clicciu destro in un schedariu di musica, videte a foto chì seguita.
- L'ultimu blocu in sta sezione hè responsabile di visualizzare u pulsante di lettore in a barra di applicazioni. Questu scherzu pò esse spente cumu s'ellu deselate a casella accantu à a prima linea. Sì partenu, opzioni addizionali saranu dispunibili.
- Una rùbbrica ugualmente impurtante in quantu à u gruppu di sistema hè "Associazione cù i file". Questu articulu marcerà quelle estensioni, i file cù i quali seranu automaticamente riprodotti in u lettore. Per fà quessa, cliccate solu u pulsante "Tipi di File", selezziunu da a lista AIMP è marcate i formati richiesti.
- U elementu successivu nantu à a configurazione di u sistema hè chjamatu "Cunnessu à a rete". Opzioni in sta categoria ti permettenu di specificà u tipu di cunnessione AIMP à Internet. Hè da quì chì spessu qualchi plugins tiranu in furmazione informazioni in forma di testi, copri, o per ghjucà a radio in linea. In sta sezione, pudete cambià u timeout per a cunnessione, è ancu aduprà un servitore proxy, se hè necessariu.
- L'ultima sezione in a configurazione di u sistema hè "Trey". Quì pudete facilmente stabilisce una visione generale di l'infurmazioni chì saranu visualizzate quandu AIMP hè minimizatu. Ùn avveremu micca qualcosa di spectru, postu chì tutte e persone anu a preferenze differenti. Semu solu chì questu serie di opzioni hè vasta, è devi pagà l'attenzione à u. Hè quì chì pudete scurdà diverse informazioni quandu vi ponu u cursore in l'icona di u piazzale, è ancu attribuisce e azzioni del bottinu di mouse à u cliccà unu.
Quandu e regolazione di u sistema sò regolate, pudemu cuntinuà a l'impostazioni di a playlist AIMP.
Opzioni di playlist
Questu serie di opzioni hè assai utile, chì permetterà di adeguà u travagliu di e playlists in u prugramma. Per impostazione predefinita, tali parametri sò impostati in u lettore, chì ogni volta chì un novu file hè apertu, una playlist separata sarà creata. È questu hè assai incomode, cum'è pò esse assai molti. Stu pezzu di impostazioni vi aiuterà à corregge questu è altre sfumature. Eccu ciò chì avete bisognu di fà per entrà in u gruppu specificatu di parametri.
- Andate in a configurazione di u ghjocu.
- A sinistra truverete u gruppu radice cù u nome "Playlist". Cliccate nantu à sta.
- A lista di opzioni chì regolanu u travagliu cù e playlists apparirà à a destra. Se ùn sì micca un fan di molte playlist, allora ghjudicate a linea "Modu di playlist unicu".
- Pudete ancu disattivà a richiesta di inserisce un nome per a creazione di un novu listinu, configurà e funzioni per salvà e playlists è a velocità di u scorrimentu di u so cuntenutu.
- Andate in a sezione "Adding Files", pudete persunalizà i parametri per l'apertura di i file musicali. Questu hè esattamente l'opzione avemu citatu à l'iniziu di stu metudu. Hè quì chì pudete fà aghjunghje un novu file à a playlist attuale, invece di creà una nova.
- Pudete ancu personalizà u comportamentu di a playlist quandu trascina file musicali in essu, o aprendo quelli da altre fonti.
- E duie sottupezzioni seguenti "Impostazioni di visualizzazione" è "Ordina per mudellu" aiuterà à cambià l'apparenza di visualizà l'infurmazioni in a playlist. Ci sò ancu impostazioni per raggrupparà, formattà è adattà i mudelli.
Quandu hè finitu cù a configurazione di playlists, pudete procedere à u prossimu elementu.
Parametri generali di u lettore
L'uppunzioni in sta sezione sò indirizzate à e configurazioni generali di u lettore. Quì pudete persunalizà i parametri di riproduzione, i tasti d'accessu, e sì. Rompialli in più in dettaglio.
- Dopu avè principiatu u lettore, cliccate nant'à i pulsanti. "Ctrl" è "P" in a tastiera.
- In u lignu di e opzioni à manca, aprite u gruppu cù u nomu rispettu. "Giocatore".
- Ùn ci hè micca assai opzioni in sta zona. Hè riguardanu principalmente u menu di cuntrollu di i lettori aduprendu u mouse è certi tokeys Pudete ancu quì cambiate a vista generale di a stringa di mudellu per copià in u tampone.
- Dopu, tenemu cunsideratu e opzioni chì sò in a tab "Automazione". Quì pudete aduprà i parametri di u lancio di u prugramma, u modu di ghjucà a canzoni (a casu, in ordine, ecc.). Puderete ancu dì à u prugramma chè fate quandu l'intera playlist finisce di sunà. Inoltre, pudete definisce una numeru di funzioni cumune chì permettenu di aduprà u statutu di u lettore.
- Prossima sezione Chiavi Calde probabilmente micca necessità di presentazione. Quì pudete configurà certi funzioni di u lettore (avvia, arresta, cambia canzoni, e così via) per e chiavi preferite. Ùn ci hè bisognu di raccomandà qualcosa di spectru, chì ogni utente aghjusta questu regolamentu solu solu per ellu. Se vulete ritornà tutte e impostazioni di sta sezione à u so statu originali, dighjà cliccà "Default".
- Sezione "Internet Radio" dedita à a configurazione di u streaming è a registrazione. In subsezione "Impostazioni Generali" Pudete specificà a dimensione di u tampone è u numeru di tentativi di riconnessione quandu a connessione hè rotta.
- A seconda sottusezzione, chjamata "Registra Internet Radio", Permette di specificà a configurazione di registrazione di a musica ascultata mentre ascolta stazioni. Quì pudete piazzà u furmatu preferitu di u schedariu imbarazzatu, a so frequenza, u so bitu, a cartella da salvà è l'apparenza generale di u nome. Pure dinò ponu a dimensione di u tampone per a registrazione di u fondu.
- Cumu si ascolta a radio in u lettore descritta, pudete amparà da u nostru materiale particulare.
- Preparà un gruppu "Copre di album", pudete scaricà quelli da Internet. Pudete ancu specificà i nomi di cartelle è di file chì possu cuntenenu una immagine di copertina. Senza a necessità di cambià tali dati ùn hè micca a so pena. Pudete ancu impostà a dimensione di u caching di i file è a quantità massima permessa per scaricà.
- L'ultima sezione di u gruppu specificatu hè chjamata "Biblioteca di musica". Ùn vi cunfundite micca u cunceziu cù e playlists. A discoteca hè un archiviu o una raccolta di a vostra musica preferita. Hè formatu à basi di u punitu è di i cunsiderazioni di cumpusizioni musicali. In sta sezione, puderete configurà e impostazioni per l'addizioni di tali file à a biblioteca musicale, cuntandule per l'audizioni, e così via.
Per di più: à sente a radio cù u lettore audio AIMP
Impostazioni di riproduzione generale
Una sola sezione hà rimanitu in a lista, chì vi permetterà di adeguà i parametri generali di a riproduzione di musica in AIMP. Pughjemu à essa.
- Andate in a configurazione di u ghjocu.
- A sezione necessaria sarà u primu. Cliccate nantu à u so nome.
- A lista di opzioni sarà affissata à a destra. In a prima linea devi specificà u dispositiu da ghjucà. Questu pò esse una scheda sana standard o cuffie. Duvete activà a musica è ghjustu ascultà a differenza. Benchì, in certi casi, sarà estremamente difficiule à vede. Un pocu più in basso pudete aduprà a frequenza di a musica chì hè andata, a so velocità di bitu è u canale (stereo o mono). Un switch opziu hè ancu disponibile. "Cuntrollu di logaritmicu"chì vi permette di sbarazzarsi di e differenze possibili in effetti sonori.
- È in a sezione addizionale "Opzioni di conversione" Pudete attivà o disattivà varie opzioni di musica tracker, campionu, dithering, mixing è anti-clipping.
- In u angulu inghjossu di più di a finestra truverete dinò u pulsante "Manager di effetti". Cliccendu nant'à, vedi una finestra addizionale cù quattru tabs. Una funzione simile hè ancu eseguita da un bottinu separatu in a finestra principale di u software in sè.
- A prima di i quattru linguette hè responsabile per l'effetti sonori. Quì pudete aduprà l'equilibriu di a riproduzione di musica, abilita o disabilita effetti aggiuntivi, è ponu in u plug-in speciali DPS, s'ellu hè installatu.
- U secondu elementu hè chjamatu "Equalizer" familiari, probabilmente parechji. Per i principianti, pudete activarli o scurdati. Per fà quessa, basta mettere una marca di spuntamentu davanti à a linea corrispondente. Dopu, pudete dì aduprà i cursori, esponendu diversi livelli di volume per i vari canali sonori.
- A terza sezione di i quattru vi permetterà di normalizà u volume - sbarazzarsi di differenze differenti in u volume di l'effetti sonori.
- L'ultimu articulu vi permetterà di definisce i parametri di l'infurmazione. Ciò significa chì pudete aduprà di modu indipendente l'attenuazione di a composizione è a transizione liscia à a pista successiva.
Hè tutti i parametri chì noi vulemu spieghjite in l'articolo attuale. Se avete ancora e dumande dopu - scrive li à i commenti. Saremu cuntenti di dà a risposta più dettagliata à ognunu di quelli. Ci ricordate chì in più di AIMP ci sò almenu lettori decenti chì permettenu di ascoltà musica in un computer o un laptop.
Leggi ancu: Prugrammi per ascultà musica in u computer