Eliminazione di un profilo nantu à AliExpress

Ogni utente AliExpress pò, in ogni tempu, smettere di aduprà u so account registratu per diverse ragioni. Per questu ci hè una funzione speciale di disattivazione di i profili. Malgradu u fattu ch'ellu hè piuttostu popularu, micca tutti scopanu micca in cui sta situazione sta funzione.

Avvertenza

Le implicazioni di disattivà u vostru profilo in AliExpress:

  • L'utente ùn puderete micca aduprà a funzionalità di u venditore o cumercitore per mezu di un account a distanza. Per fà trattamenti sò di creà una nova.
  • Ogni infurmazione nantu à e transazzioni finite sarà eliminata. Questu vale ancu per l'acquisto impassu - tutti l'ordini saranu annullati.
  • Tutti i missaghji è i posti ricevuti è creati sia in AliExpress che in AliBaba.com saranu sempre cancellati.
  • L'utente ùn pò micca riutilizzà a posta à a quale u profilo eliminatu hè statu registratu per a registrazione di un novu account.

Ùn ci hè nunda di informazione specifica, ma hè sempre bè prumessitu di aspettà u ritornu di i soldi da ordini annullati. Sè e tutte e cundizioni si adatta à l'usu, allora puderete procedere à a rimozione.

Passu 1: Funzione di disattivazione di i profili

Per evità a cancellazione involuntaria di dati, a funzione hè nascosta profonda in l'impostazioni di u profilo in AliExpress.

  1. Prima ci vole à andà à u vostru profilo nantu AliExpress. Per fà quessa, chjamate u menu popup per avvolse u cursore nantu à u prufilu in u angulu in dirittu superiore. Qui ci vole à sceglie "My AliExpress". Benintesa, prima chì avete bisognu di logà in u serviziu.
  2. Quì in l'intestazione rossa di a pagina avete bisognu di selezziunà l'elemento "Impostazioni di u profilo".
  3. A pagina chì si apre, ci vole à truvà u menu in a parte sinistra di a finestra. Una sezione hè necessaria quì. "Cambia impostazioni".
  4. Un menu separatu apre cù una scelta di opzioni per cambià u profilu. In gruppo "Informazione Personale" deve selezzione Modifica u profilo.
  5. Apparirà una finestra cù l'infurmazioni nantu à l'utente, chì hà inseritu in a basa di dati di u serviziu. In u angulu in dirittu superiore ci hè una inscrizzione in inglese. "Disattivà u mo account". Ella vi permetterà di cuminciare a procedura per l'eliminazione di un profilu.

Sarà solu compie u form in questu.

Passu 2: Riempitu di a forma di rimozione

Attualmente sta forma hè dispunibule in inglese. Probabilmente sarà prestu traduttu in quantu à u restu di u situ. Qui ci vole à fà 4 passi.

  1. In a prima linea, hè necessariu inserisce u vostru email, perchè hè statu registratu u cuntu. Questu passu vi permette di assicurà chì l'utente ùn sia micca errettu cù a scelta di u profilu chì vulete disattivà.
  2. In a seconda linea ci vole à entrà a frase "Disattivà u mo account". Questa misura permetterà à u serviziu di assicurà chì l'utente hè in a so bona mente è capisce sobriamente ciò chì faci.
  3. A terza fermata - devi specificà u mutivu per eliminà u vostru contu. Quest'inchiesta hè richiesta da AliExpress per migliorà a qualità di u serviziu.

    E opzioni sò cumprate:

    • "Averu registratu per errore - Sta situazione hè stata creata da sbagliu è ùn aghju micca bisognu.

      A scelta più frequente, chì tali situazioni ùn sò micca rara.

    • "Ùn pudu micca truvà a cumpagnia di u pruduttu più adatta à me so necessità" - Ùn pò micca truvà un pruduttu chì sodalisce i mo bisogni.

      Questa opzione hè più spessu aduprata da u cummercianti chì cercanu u so partner per Ali per e consegne in alienu di merci. Sò ancu spessu utilizatu da cumpratori chì ùn anu trovu ciò chì cercavanu è sò dunque micca interessatu à usà u negoziu in linea.

    • "I riceve parechje mail via Aliexpress.com" - Aviu troppu email via AliExpress.

      Aduendu per quelli chì sò stancati di u spam continuu da AliExpress è ùn vogliono risolve u prublema in modu diversu.

    • "Ùn sò più pensionati in l'impresa" - I fermu a mo attività cum'è omu di l'omu.

      Opzione per i venditori chì cessanu di travaglià in vendite.

    • "Sò scammed" - Sò trascinatu.

      A seconda opzione scelta più spessu, chì hà guadagnatu a so popolarità à causa di l'abundanza di venditori disonesti è sfurtati nantu à Ali. U più spessu annunziatu da quiddi utenti chì ùn anu micca ricevutu l'ordine pagatu.

    • "L'indirizzu di e-mail chì aghju usatu per creà u mo account Aliexpress.com hè invalidu" - L'indirizzu di e-mail chì aghju utilizzatu per a registrazione hè erronu

      Questa opzione hè adatta per situazioni in cui, durante u prucessu di creazione di u vostru contu, un errore di ortografia hè statu fattu quandu hà aghjuntu l'indirizzu di e-mail. Utilizatu dinò in casi chì un utente hà perdutu l'accessu à u so email.

    • "Hè trovu una cumpagnia di prudutti chì s'accede à e mo necessità" - I trovu un fabricante chì risponde à i mo bisogni.

      Inversu l'opzione di sopra, quandu un imprisariu puderia truvà un partner è un fornitore, è cusì micca più bisognu di i servizii di AliExpress.

    • "I Fornitori di Compratori ùn aghju micca risponde à e mo inchieste" - I fornitori o i cumpratori ùn risponde micca à e mo dumande.

      Una opzione per i venditori chì ùn ponu micca cuntattà cù acquirenti o fabbrichi di merci in Ali, è cusì vogliono andà fora di l'impresa.

    • "Altru" - Un'altra opzione.

      Duvete specificà a vostra propria opzione se ùn si inserisce micca in alcuna di e sopra.

  4. Dopu avè selezionatu, rimane solu à preme u pulsante. "Disattivà u mo account".

Ora, u profilu serà cancellatu è ùn hè più dispunibile per aduprà u serviziu AliExpress.