Windows Media Player hè un mezu pratice è semplice di ghjucà audio è video. Permette di ascoltà musica è guardà film senza scaricà è installà software di terze parti. Tuttavia, stu lettore pò travaglià cù l'errori à causa di vari motivi. In questu articulu, pruvaremu di risolve unu di i prublemi - l'impussibilità di ghjucà certi file multimedia.
Ùn pudemu micca ghjucà i file in Windows Media Player
Ci sò parechje ragioni per l'errore discuste oghje è a maggior parte di esse sò relativi à l'incompatibilità di furmati di file cun codecs installati o u lettore stessu. Ci sò ancu altre ragioni - a corruzzione di dati è a mancanza di a chiave necessaria in u registru di sistema.
Reason 1: Formats
Comu sapete, i formati multimediali di file sò belli. Windows Player pò ghjucà parechji di sti, ma micca tutti. Per esempiu, i clip AVI codificati in versione MP4 3 ùn sò micca supportati. Poi listemu i formati chì ponu esse aperti in u lettore.
- Naturalmente, questi sò formati di Windows media - WAV, WAX, WMA, WM, WMV.
- Film ASF, ASX, AVI (vedi sopra).
- I tracce codificate MPEG-M3U, MP2V, MPG, MPEG, M1V, MP2, MP3, MPA, MPE, MPV2.
- File musicali digitali - MID, MIDI, RMI.
- Multimedia codificata Unix - AU, SND.
A vostra estensione di file ùn hè micca in sta lista? Ciò significa chì avete da truvà un altru lettore per ghjucà, per esempio, VLC Media Player per video o AIMP per a musica.
Scaricate VLC Media Player
Scaricate AIMP
Ulteriori dettagli:
Programmi per ascoltà musica in u computer
Programmi per guardà video in un computer
In quantu hè necessità di aduprà Windows Media, i schedari audio è video ponu esse convertiti in u furmatu desideratu.
Ulteriori dettagli:
Programmi per cambià u furmatu di musica
Software di conversione video
Ci hè e furmati progettati per ghjucà solu in lettori speciali, per esempio, cuntenutu video è musica di ghjochi. Per ghjucillà, avete bisognu di cuntattà i sviluppatori o cerca una soluzione in fori specializati.
Reason 2: File danneggiato
Se u schedariu chì stavate à ghjucà soddisfà i requisiti di u lettore, hè pussibule chì i dati cuntessi in esse danneghji. Ci hè solu una via per scansu da sta situazione - uttene una copia fattibile scaricanu di nuovo, in caso di scaricamentu da a rete, o dumandà à l'utente chì hà inviatu u schedariu di fà u torna.
Ci era ancu casi chì l'estensione di file era intenzionalmente o accidentalmente cambiata. Per esempiu, sottu à l'apparenza di musica MP3, avemu un film MKV. L'icona sarà cume una traccia audio, ma u lettore ùn pò micca aprà stu documentu. Hè ghjustu un esempiu; nunda si pò fà quì, micca da rinunciari i tentativi di ghjucà è di trasformà i dati à un altru formatariu, è questu, à u so, pò fine à un fallimentu.
Reason 3: Codecs
I codecs aiutanu u sistema à riconoscere vari formati multimediali. Se u set installatu ùn cuntene micca e biblioteche necessarie o chì sò obsolete, allora riceveremu l'errore currente allora quandu pruvate a lancia. A soluzione quì hè sèmplice - installa o aghjurnà e librerie.
Per saperne di più: Codecs per Windows Media Player
Reason 4: Keys di Registru
Ci sò situazioni in cui, per qualchì ragione, i tasti necessarii ponu esse eliminati da u Registru o chì i so valori ponu esse cambiati. Ciò accade dopu attacchi di virus, aggiornamenti di sistemi, cumprendu quelli «di successu», è ancu sottu influenza di altri fattori. In u nostru casu, hè necessariu verificare a presenza di una sezione specifica è i valori di i parametri chì sò contenuti. Se a cartula manca, hè necessariu esse creatu. Parlameremo nantu à cume si faci quì sottu.
Prestu attenta à dui punti. Prima, tutte e azzioni sò necessarie da un account cu diritti amministrativi. Dopu, prima di iniziare a travaglià in u editor, creà un puntu di ripristinamentu di u sistema per chì pudete rimborsà i cambiamenti in casu di fallimentu o d'errore.
Leggi più: Cumu creà un puntu di riparazione di Windows 10, Windows 8, Windows 7
- Aprite l'editor di registru aduprendu u comando cumandatu in a linea "Run" (Windows + R).
regedit
- Andà à u ramo
CLASSES HKEY CLASSES CLSID CLSID {DA4E3DA0-D07D-11d0-BD50-00A0C911CE86}
Siate assai attenti, ùn hè micca difficiule di fà un sbagliu.
- In stu filamentu circà una sezione cù u nomu cumplicatu.
{083863F1-70DE-11d0-BD40-00A0C911CE86}
- Verificate i valori chiave.
CLSID - {083863F1-70DE-11d0-BD40-00A0C911CE86}
FriendlyName - Filtri DirectShow
Merit - 0x00600000 (6291456) - Se i valori si differenu, preme u RMB da parametru è selezziunà "Cambia".
Inserite i dati richiesti è cliccate Ok.
- In casu chì a sezione hè assente, creemu u documentu di testu in ogni locu, per esempiu, nantu à un desktop.
Poi, truvamu in stu schedariu un pezzu di codice per creà una sezione è chiavi.
Editor di u Registru di Windows Versione 5.00
[HKEY_CLASSES_ROOT CLSID {DA4E3DA0-D07D-11d0-BD50-00A0C911CE86} Instanza {083863F1-70DE-11d0-BD40-00A0C911CE86}
"FriendlyName" = "Filtri DirectShow"
"CLSID" = "{083863F1-70DE-11d0-BD40-00A0C911CE86}
"Merit" = dword: 00600000 - Vai à u menù "File" è cliccate "Salvà cum'è".
- Tipu sceglite "Tutti i File", date u nome è appendi a so extensione .reg. Pressu "Salvà".
- Ora avemu gestitu u script scrittu dopu cliccatu è d'accordu cù l'avisione Windows.
- A partizione apparirà in u Registro di u Mumentu dopu l'applicazione di u schedariu, ma i cambiamenti entreranu in vigore solu quandu u computer ripartisce.
Aggiornamentu di u lettore
Sì nessun trucchi hà aiutatu à sbarazzarsi di l'errore, allora l'ultimu strumentu hè di reinstallà o aghjurnà u lettore. Questu pò esse fattu da l'interfaccia di l'applicazione o da manipulazione di i componenti.
Leggi ancu: Cumu aggiornà Windows Media Player
Conclusione
Comu pudete vede, e soluzioni à u prugramma di i lettori di Windows sò in gran parte rilette à l'eliminazione di formati incompatibili. Arricurdatevi chì u "cuneu leggiu ùn hè micca cunvergendu" à stu lettore. In a natura, ci sò altri prugrammi più funzionali è menu capricciosi.