Huawei P9 rimarrà senza Android Oreo

Huawei hà sceltu di smettere di sviluppà l'aghjurnamentu di software per u smartphone panda P9 pubblicatu in u 2016. Cum'è a cumpagnia di supportu tecnicu britannicu hà dettu in una lettera à unu di l'utenti, l'ultima versione di u sistema operativo per Huawei P9 sarà Android 7, è u dispositiu ùn vederà micca aggiornamenti più recenti.

Se crede di l'infurmazioni privilegiate, e difficoltà tecniche chì u fabbricante anu scansu durante a prova l'aggiornu sò stati u mutivu di u rigettu di a liberazione di u firmware di Android 8 Oreo per Huawei P9. In particulare, l'installazione nant'à u smartphone di a versione attuale di Android hà determinatu un incremento significativu di u consumu di energia è u malfunzionamentu di u gadget. L'impresa cinesa, prubbabile, ùn hà truvatu nisuna manera per eliminà i prublemi svi.

L'annuncio di u smartphone Huawei P9 hè statu piazzatu in Aprile 2016. U dispositiu hà ricevutu un display di 5,2 pollici cù una risoluzione di 1920x1080 pixel, un processore Kirin 955 à ottu core, 4 GB di RAM è una fotocamera Leica. Insemi cù u mudellu di basa, u fabbricante hà liberatu a versione più larga di u Huawei P9 Plus cù un prugramma di 5,5 pollici, diffusori stereo è una batteria più capaca.