Problemi cù l'apertura di i messaggi VKontakte


L'organizazione di u ghjornu di i ghjoci cù un computer prutezziunamentu hè cunsultante da guardà film è spettaculi TV, ascoltà musica è ghjucà. Un PC ùn pò micca mostrà cuntenutu nantu à u so monitor o riproduci musica in i so diffusori, ma diventa ancu una stazione multimediale cù apparecchi periferichi cunnessi, cum'è un TV o un teatro di casa. In tali situazioni, a quistione ghjunghje spessu cù a separazione di u sonu trà diversi dispositivi. In questu articulu analizzeremo i modi di "diluizione" di u senale sonu.

Audio uscita à vari dispositivi audio

Ci hè dui opzioni per a separazione di u sonu. In u primu casu, riceveremo un segnale da una sorgente è li trasmittemu simultaneamente à parechji dispositivi audio. In u secondu - da diffirenti, per esempiu, da u navigatore è di u ghjocu, è ogni dispositiu ripiserà u so cuntenutu.

Metudu 1: una sorgente sonata

Questu metudu hè adattu quandu avete bisognu di ascultà a traccia audio attuale in parechji dispositivi in ​​una volta. Questu pò esse qualcunu urdinatori connessu à un computer, cuffie ecc. I vantaggi di u travagliu sò ancu sferenti e interne. Per implementà i nostri piani, avemu bisognu di un prugramma chjamatu Virtual Audio Cable.

Scaricà Virtual Audio Cable

Hè cunsigliatu di stallà u prugramma in a cartella chì offre u installatore, chì hè megliu à ùn cambià u parcorsu. Questu hà da aiutà à evità l'errori di u travagliu.

Dopu avè installatu u prugramma in u nostru sistema, apparecchja audio supplementare apparirà "Linea 1".

Vede ancu: Musica diffusata in TeamSpeak

  1. Aprite u cartulare cun u prugramma installatu à

    C: Archivi prugrammi Cavi Audio Virtuali

    Trova l'archiu audiorepeater.exe è ghjunghjite.

  2. In a finestra di ripetizione chì si apre, selezziunate cum'è dispositiva di input. "Linea 1".

  3. Avemu designu u dispositiu cù chì ghjucà u sonu cum'è in uscita, sia quessunu urdinatori di computer.

  4. Dopu, avemu bisognu di creà un altru ripetitore in u listessu modu chì u primu, cusì scurdà u schedariu audiorepeater.exe una volta più. Eccu ancu sceglie "Linea 1" per u segnale in entrata, è per a riproduzione definemu un altru dispositiu, per esempiu, una TV o cuffie.

  5. Chiama a stringa Run (Windows + R) e scrive un cummentu

    mmsys.cpl

  6. Tab "Riproduzione" cliccate nantu à "Linea 1" è fate u dispositivo predefinitu.

    Vede dinò: Adjust the sound on your computer

  7. Ci ritornu à i ripetitori è preme u pulsante in ogni finestra. "Start". Ora si pò ascultà u sonu simultaneamente in diversi oratori.

Metudu 2: Fonti di soni diversi

In questu casu, trasmette un segnali sonu da duie fonti à dispositivi differenti. Per esempiu, piglià un navigatore cù musica è un lettore nantu à u quale si aghjuna u filmu. VLC Media Player agirà com'è un lettore.

Per fà sta operazione, avemu bisognu ancu un software speciale - Audio Router, chì hè un miscelatore di volumu di Windows standard, ma cun funzionalità avanzata.

Scaricate u Router Audio

Durante a scarica, si notate chì ci sò duie versioni in a pagina - per i sistemi à 32 bit è 64-bit.

  1. Chì u prugramma ùn hà micca necessità di installazione, copiamo i file da l'archiu in u cartulare preparatu in precedenza.

  2. Fighjate u schedariu Audio Router.exe è vede tutti i dispositivi audio presenti in u sistema, cume e fonti sane. Per piacè avà a nota chì, per chì a fonte da apparà in l'interfaccia, hè necessariu lancià u lettore rispettu o u prugramma di navigatore.

  3. Allora tuttu hè estremamente semplice. Per esempiu, selezziunate u lettore è cliccate nantu à l'icona cù un triangulu. Vai à l'oggetto "Via".

  4. In a lista nant'à avà cercà u dispositiu necessariu (TV) è cliccate OK.

  5. Fate u listinu per u navigatore, ma sta volta sceglite un altru dispositivo audio.

Cusì, truvamu u risultatu desideratu - u sonu di VLC Media Player sarà trasmessu à a TV, è a musica da u navigatore sarà trasmessa à qualunque altra muvera seleziona - cuffie o spicchi d'altri. Per esse torna in l'impostazioni standard, selezziunate da a listinu "Dispositiu audio prestituu". Ùn vi scurdate chì questu prucedimentu deve esse effettuatu duie volte, cioè per entrambe e fonti di segnale.

Conclusione

"Distribuire" u sonu à diversi dispositivi ùn hè micca un travagliu tantu difficiule, se i prugrammi spiciali aiutanu à stu. Se spessu avete bisognu di aduprà per a ripruduzione, micca solu i diffusori di l'urdinatori, allora ghjudicavate cumu "prescrivimi" u prugrammu chì era discusu in u vostru PC cum'è in continuu.