A pulizia di u browser Mozilla Firefox

Una di e attività chì pò esse affrontatu da l'utente quandu lavora in Excel hè l'aggiunta di tempu. Per esempiu, questione pò nasse in a preparazione di l'equilibriu di u tempu di travagliu in u prugramma. E difficoltà sò in rapprese di u fattu chì u tempu ùn hè micca misuratu in u sistema decimale chì ci familiarità, in u quali Excel funziona per difettu. Scriviamu cumu per sintesi u tempu in sta app.

Sommazione di u tempu

Per fà una procedura di sommazione di tempu, prima di tuttu, tutte e celle chì participanu à sta operazione duve avè un furmatu horariu. S'ellu ùn hè micca u casu, esse deve esse formatatu di conseguenza. U formatu attuale di a cella pò esse visualizatu dopu a so selezione in a scheda "Casa" in un campu di formattazione speciale nant'à u strumentu in a cassetta di l'utile "Numero".

  1. Selezziunate e cellule corrispondenti. S'ellu hè un intervallo, tene basta u bottinu sinu di u mouse è circate u. Se truvemu una cellula individuale spargugliata nantu à un fogliu, poi li selezziunemu, ponu, ponu ponu ponu annantu u pulsante Ctrl in a tastiera.
  2. Facemu clic u bottinu di dirittu di u mouse, chjamà cusì u menù contestuale. Passà per l'elemento "Formatà e cellule ...". In alternativa, pudete ancu digità una cumbinazione dopu evidenziata in a tastiera. Ctrl + 1.
  3. A finestra di formattazione si apre. Vai à la tabulazione "Numero"s'è apertura in un'altra scheda. In u blocu di parametri "Formati di numeri" scambia u switch à a posizione "Tempu". In u latu dirittu di a finestra in u blocu "Tipu" selezziunate u tippu di cumparazione cun chì noi lavàvanu. Dopu avè l'impostazione hè fattu, cliccate nantu à u pulsante. "OK" in fondo à a finestra.

Lezione: Formattazione di tabella Excel

Metudu 1: esposizione di u tempu dopu un periodu di tempu

Prima di tutti, videmu cume calculu quante ore saranu mostrate dopu un certu tempu, espressu in ore, minuti è secondi. In u nostru esempiu specificu, avete bisognu di scopre quantu sarà nantu à l'oreia dopu 1 ora 45 minuti è 51 seconde, se l'ora hè impostata à 13:26:06.

  1. In a parte formattata di u fogliu in diverse cellule cù a tastiera inserite dati "13:26:06" è "1:45:51".
  2. In a terza cella, in cui u formatu di l'ora hè ancu messu, metti u segnu "=". Dopu, cliccate nantu à a cella cù u tempu "13:26:06"cliccate nantu à u segnu "+" nantu à a tastiera è cliccate nantu à a cella cù u valore "1:45:51".
  3. Per fà vede u risultatu di u calculu, cliccate nantu à u bottinu "Enter".

Attentu! Aduprendu stu metudu, pudete scopre quante ore saranu mostrate dopu un certu tempu solu in un ghjornu. Per esse capace di "saltà" u limitu ghjornuu e sapete quantu tempu darà l'oreghju, devi sempre selezzià u tipu di formattazione cù un asteriscu quandu formattate e celle, cum'è in l'imagine sottu.

Metudu 2: aduprà a funzione

Una alternativa à u metudu precedente hè di aduprà a funzione SUM.

  1. Quandu i dati primarii (a lettura attuale di l'orologio è a durata) sò inseriti, selezziunate una cella separata. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione".
  2. A stallazione di funzioni si apre. Cercemu una funzione in a lista di elementi "SUMM". Selezziunu e cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di a funzione hè lanciata. Piazzà u cursore in u campu "Number1" è cliccate nantu à a cellula chì cuntene l'ora attuale. Poi stabilisci u cursore in u campu "Number2" è cliccate nantu à a cella, chì indica l'ora chì volete aghjunghje. Dopu à sente i 2 campi, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Comu pudete vede, u calculu hè effettuatu è u risultatu di l'aggiunzione di tempu hè affissatu in a cella inizialmente selezionata.

Lezione: Statu di wizard di Excel

Metudu 3: l'aggiunzione totale di u tempu

Ma più spessu in pratica hè necessariu non determinà l'indicazione d'ore dopu un certu tempu, ma di arricchisce a quantità totale di tempu. Per esempiu, questu hè necessariu per determinà u numeru totale di ore lavorate. Per questi scopi, pudete aduprà unu di i dui metudi descritti in precedenza: simplificà l'aggiunta o l'usu di a funzione SUM. Ma, in questu casu, hè assai più pratice aduprà un strumentu tali cum'è auto summa.

  1. Ma, prima ci vole à formattà e cellule in manera differente, è micca in u modu descrittu in versioni precedenti. Selezziunà a zona è chjamà a finestra di formattazione. In a tabulazione "Numero" swap u switch "Formati di numeri" in posizione "Avanzate". In a parte diritta di a finestra ci truvemu e stabilisce u valore "[h]: mm: ss". Per salvà a cambiazione, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  2. Dopu, avete bisognu di sceglie u intervallu chjamatu cù u valore di tempu è una cella piena dopu. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à l'icona "Amount"situatu nantu à un nastro in un blocu di strumentu U editing. In alternativa, pudete digità a scelta rapida "Alt + =".
  3. Dopu sti azzioni, u risultatu di i calcoli apparirà in una cella selezziunata vuota.

Lezione: Cumu calculà a quantità in Excel

Comu pudete vede, ci sò duie tippi d'addizione di tempu in Excel: l'aggiunzione totale di u tempu è u calculu di a posizione di l'ore dopu un certu periodu. Per risolve tutti i prublemi, ci sò parechje maniere. L'utente hà da decideru quale opzione per u casu particulare li si adatta più personalmente.