Cable Audio Virtuale - un modu simpliciunale per registrà u soni da un computer

Se avete bisognu di registrà un sonu ghjucatu in un computer o un laptop, ci sò diversi modi per fà, u più popularu di elli era descrittu in u Cuntinu per registrà u sonu da un computer.

Tuttavia, in qualchì apparitu accade chì sti metodi ùn ponu micca esse aduprati. In stu casu, pudete aduprà VB Audio Audio Virtual Cable (VB-Cable) - un prugramma libaru chì installa dispositivi audio virtuali chì permettenu di registrà in più u sonu dispunitu in un computer.

Installazione è aduprà u VB-CABLE Dispositivo Audio Virtuale

U Cavu Audio Virtuale hè assai faciule da uttene, se sapete chì i registri (microfonu) è i dispositivi di riproduzione sò configurati in u sistema o prugramma chì aduprate per a registrazione.

Nota: ci hè un altru prugramma simile, chjamatu Puru Audio Audio, più avanzatu, ma pagatu, mi menziu per chì ùn ci sia micca cunfusione: hè a versione gratuita di VB-Audio Virtual Cable chì hè considerata quì.

I passi per installà u prugramma in Windows 10, 8.1 è Windows 7 saranu i seguenti

  1. Prima di tuttu, avete bisognu di scaricà Virtual Audio Cable da u situ ufficiale //www.vb-audio.com/Cable/index.htm è scompattate l'archiu.
  2. Dopu à, scorri (necessariu à nome di l'administratore) file VBCABLE_Setup_x64.exe (per Windows 64-bit) o VBCABLE_Setup.exe (per 32-bit).
  3. Cliccate nantu à u bottinu Install Driver
  4. Conferma l'installazione di u driver, è in a prossima finestra cliccate "OK".
  5. Vi sarau richiestu di riavvenire u computer - quessa hè di voi, in u mo test mi hà fattu senza riavule.

U Cavu Audio Virtuale hè installatu nant'à u computer (se, in quellu tempu, perdi u sonu - ùn preoccupatevi, cambiate solu l'apparecchiatura di riproduzione predefinita in l'impostazioni audio) è pudete usarli per registrà l'audio suvutu.

Per questo:

  1. Vai à l'elenco di i dispositivi di riproduzione (In Windows 7 è 8.1 - cliccate à dirittu destro nantu à l'icona di l'altore - apparitu di riproduzione. In Windows 10, pudete cliccà cù a cliccavite nantu à l'icona di l'altore in a zona di notificazioni, selezziunate "Sounds", e andate à a "Playback" tab ").
  2. Cliccate à u dirittu nantu à l'input di u cavu è selezziunate "Usa predefinita."
  3. Dopu, dopu, fissate una uscita di cavallu cum'è una periferica di registrazione predefinita (in la scheda "Registra"), o selezziunu stu dispositiu cum'è un microfunu in u prugramma di registrazione audio.

Ora, i suoni ghjucati in i prugrammi saranu rediretti à u dispositivu virtuale di uscita di Cavi, chì, in i prugrammi di registrazione di un soni, funzionarà cum'è un microfunu normale è, di conseguenza, scrive l'audio ripetutu. Tuttavia, ci hè un difettu: durante quessa ùn sentiteghjate micca ciò chì stai registrandu (cioè, u sonoro invece di l'altoparlanti o le cuffie saranu inviate à u dispositivo di registrazione virtuale).

Per rimuovere un dispositivo virtuale, andate in u pannellu di cuntrollu - prugrammi è componenti, rimuete VB-Cable è ripartite u computer.

Questu sviluppatore hà ancu un software liberu più cumplicu per u travagliu cù audio, chì hè adeguatu, ancu per a registrazione di soni da un computer (inclusu da parechje fonti subitu, cù a possibilità di ascultà simultaneu) - Voicemeeter.

S'ellu ùn hè micca difficiule per voi di capisce l'interfaccia in English è i punti di cuntrollu, leghje l'aiutu - I prumessi di pruvà.