Excel hè in primis un prugramma per l'elaborazione di dati chì sò in u tavulu. A funzione VIEW mostra u valore desideratu da a tavula, elaborendu u parametru cunnisciutu specificatu chì si trova in a stessa riga o colonna. Cusì, per esempiu, pudete visualizzare u prezzu di un pruduttu in una cella separata, specificendu u so nome. Altramentu, pudete truvà u numeru di telefonu da u nome di a persona. Fighjate una veduta più vicina à cume funziona a funzione VIEW.
Application Operator VIEW
Prima di iniziate ad aduprà l'utellu LOOKUP, avete bisognu di creà una tavula, induve ci sò i valori chì avete bisognu di truvà è stabilisce i valori. Dopu à sti parametri, a ricerca sarà effettuata. Ci hè dui modi per aduprà una funzione: una forma di vector è una forma di array.
Metudu 1: Figurina Vector
Questu metudu hè più spessu adupratu trà utilizatori quandu usando l'operatore LOOKUP.
- Per praticità, custruemu una seconda tavula cù colonne "Valore cercatu" è "Risultatu". Ùn hè micca necessariu chì, per questu scopi, pudete aduprà tutte e cellule nantu à u schede. Ma sarà più pratettu.
- Selezzi a cella induve u risultatu finale sarà visualizatu. In questu sarà a formula stessa. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
- A finestra Funzione guidata si apre. In a listessa chiedemu un articulu "PROSMOTR" selezziunu e cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Dopu, una finestra supplementare apri. In altri operatori, hè raru. Qui ci vole à sceglie una di e forme di elaborazione dati chì sò state discusse in sopra: vector o forma di matrice. Chì avemu pruvucate esattamente a visione veneuriale, scelemu a prima opzione. Pressu u pulsante "OK".
- A finestra d'argumentu si apre. Comu pudete vede, sta funzione hà trè argumenti:
- Cercatu valore;
- Vector vettore;
- Vettori di risultati.
Per quelli chì anu aduprà questu operatore manualmente, senza usà "Maestri di Funzioni", hè impurtante sapè a sintassi di a so scrittura. Sembra questu:
= VIEW (valore di ricerca, vettore visibile, vettore di risultati)
Ci focalizzeremo nantu à i valori chì devianu esse inseriti in a finestra di argumenti.
In u campu "Valore cercatu" inserite e coordinate di a cella induve scrivemu u parametru chì serà cercatu. Avemu in a seconda tavula chjamata cusì una cellula separata. Come di solitu, l'indirizzu di u ligame hè inseritu in u campu sia manualmente da a tastiera, sia cù evidenziazione di a zona rispettabile. A seconda opzione hè molto più pratticu.
- In u campu "Vettori visitati" specificate l'ampiezza di e cellule, è in u nostru casu, a colonna in cui sò i nomi, unu di i quali hè scrittu in a cella "Valore cercatu". Immettendu e coordinate in stu campu hè ancu più faciule selezionendu a zona nantu à u strettu.
- In u campu "Vettori di risultati" inserite e coordinate di u intervallu induve i valori chì avemu bisognu di truvà sò situati.
- Quandu tutti i dati sò entrati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
- Ma, cum'è si pò vede, finu à a funzione mostra un risultatu sbagliatu in a cella. Perchè per mette in opera u travagliu, si deve inseritu u parametru chì ci vole di u vector chì si vede in a regione di u valore desideratu.
Quandu i dati sò stati inseriti, a cella in cui si trova a funzione hè automaticamente riempita cù l'indice corrispondente da u vittoriu risultatu.
Se iscrivemu un altru nomu in a cella di u valore desideratu, allora u risultatu, rispettivamente, cambierà.
A funzione di VIEWER hè assai simile à a CDF. Ma in u CDF, a colonna vista è necessariu da esse a più a sinistra. A LOOKUP sta restrizzione assente, cum'è si vede in l'esempiu sopra.
Lezione: Statu di wizard di Excel
Metudu 2: forma di matrice
A differenza di u metudu precedente, sta forma opereghja cù una matrice tutta, chì include immediatamente u spartitu visti è u spaziu di risultati. In listessu tempu, l'ampiezza chì si vede dev'ella necessariamente hè a colonna più a sinistra di l'arraia.
- Dopu chì a cella induve si vederà u risultatu hè selezionata, u Master di funzioni hè lanciatu è fate una transizione à l'opératore OPERATORE, si aprisce una finestra per sceglie a forma di l'operatore. In stu casu, selezziunate u tipu d'operatore per l'array, chì hè a seconda posizione di a lista. Pressu "OK".
- A finestra d'argumentu si apre. Comu pudete vede, stu sottotipu di funzione hà solu 2 argumenti - "Valore cercatu" è "Array". Di conseguenza, a so sintassi hè u seguitu:
= VIEWER (lookup_value; array)
In u campu "Valore cercatu"Come in u metudu precedente, inserite e coordinate di a cella in cui a query sarà inserita.
- Ma in u campu "Array" avete bisognu di specificà e coordinate di tuttu l'array, chì cuntene sia u spaziu chì si vede è l'ampiezza di risultati. In listessu tempu, l'ampiezza chì si vede devia necessariamente esse a colonna più a sinistra di u array, altrimenti a formula ùn funziona micca correttamente.
- Dopu avè inseritu i dati specificati, cliccate nantu à u pulsante "OK".
- Ora, cum'è l'ultima volta, per usà questa funzione, in a cella per u valore desideratu, inserisci unu di i nomi di u numaru visualizatu.
Comu pudete vede, dopu à ciò, u risultu hè visualizatu automaticamente in a zona rispettiva.
Attentu! Dighjà chì a forma di a formula VIEW per l'array hè obsoleta. In e nova versione di Excel, hè presente, ma si supera solu per compatibilità cù i documenti fatti in versioni precedenti. Sebbene sia possibile aduprà una forma di matrice in istanze moderne di u prugramma, hè raccomandatu invece di utilizà e nuove funzioni CDF più avanzate (per ricercà in a prima colonna di un intervallo) è GPR (per cercà in a prima fila di un intervallu). Ùn sò micca micca inferiori in quantu a funzionalità di a formula VIEW per l'arrazi, ma funzionanu più currettamente. Ma l'operatore virutariu VIEW hè sempre pertinente.
Lezione: Esempii di funzione cfr in Excel
Comu pudete vede, l'operatore VIEW hè un ottimu aiutu quandu si cerca di dati nantu à u valore desideratu. Questa funzione hè particolarmente utile in tabelle lunghe. Ùn ci vole micca dinò esse fattu due forme di questa funzione - vettore è per array. L'ultimu hè ancu passatu. Benchì uni pochi utilizatori, hè usatu finu.