PatternViewer 7.5

Ogni prugramma, cum'è u sistema operativu iOS, chì gestisce i dispositivi mobili d'Apple, à causa di l'influenza di vari fattori, è semplicemente cù u tempu, richiede una manutenzione per u so operazione ininterrotta. U modu più cardinale è efficace di eliminà i prublemi chì sò accumuli durante a operazione cù iOS hè di reinstallà stu sistema operativu. U materialu offertu à a vostra attenzione contiene istruzioni, dopu chì pudete lampà di modu indipendente u mudellu di iPhone 4S.

A manipolazione cù u sistema operativu di l'iPhone hè fatta da i metudi documentati d'Apple, è in generale a prubabilità di qualchi prublemi cù u dispositiu durante u prucedimentu di u firmware è quandu hè cumpletu hè assai pocu, ma ùn scurdate:

L'interferenza in u travagliu di u software di sistema iPhone hè fatta da u so pruprietariu à u vostru periculu è risicu! Exceptu per l'usu, nimu hè responsabile per i risultati negativi di e istruzzioni chì seguite!

Preparà per u firmware

Da dì chì i sviluppatori di software da Apple anu fattu tuttu u pussibule per assicurà chì ancu un prucessu seriu cum'è a reinstallà iOS nantu à l'iPhone era di facile per l'utente, ma quest'ultima hà sempre bisognu di approcciu à pruvemi. U primu passu versu un lampallu di successu hè a preparazione di un smartphone è tuttu u necessariu.

Passu 1: Installate iTunes

A maiò parte di l'operazioni di u computer in rapporto à l'iPhone 4S, annantu à lampi, sò fatti cù l'aiutu di una applicazione multifunzionale di marca cunosciuta da quasi tutti i proprietarii di prodotti Apple, iTunes. Infatti, questu hè l'unicu strumentu ufficiali per Windows chì permette di reinstallà iOS in u smartphone in questione. Installate u prugramma scaricendu a distribuzione da u link da l'articolo di revisione in u nostru situ web.

Scaricate iTunes

Se avete a faccia a ITTunes per a prima volta, vi propemu di familiarizzarti cù u materiale à u ligame sottu è, almeno superficialmente, studia e funzioni di l'applicazione.

Leggi ancu: Cumu aduprà l'applicazione iTunes

Se iTunes hè dighjà installatu nant'à u vostru computer, verificate se sò aggiornamenti è aggiornate a versione di l'applicazione ogni volta chì hè pussibule.

Vede ancu: Cumu aggiornà iTunes in u vostru computer

Passu 2: Creà un backup

I metudini per a trasfurmazione di u firmware di l'iPhone 4S suggeriscono di cancellà i dati da a memoria di a periferica durante a so esecuzione, cusì prima di procedere à a procedura, bisogna tenere a cura per conservà l'infurmazione dell'utente. U backup ùn pò dà nisuna difficoltà se si mette in ricuvenza à unu di l'uttrachji pruposti per stu scopu da sviluppatori da Apple.

Per di più: cumu un backup di un iPhone, iPod o iPad

Passu 3: l'aggiornamentu di iOS

Un fattore impurtante per assicurà u regulu di prestazione di dispositivi da Apple, hè a versione di l'OS chì controlla ciascuna. Nota chì per avè u iPhone 4S l'ultima custruita di IOS dispunibile per stu mudellu, ùn hè micca necessariu reinstallà u sistema operativu. Nantu à a maggior parte di i casi, per aggiornà u software di sistema, hè basta aduprà u cusgranate cun chì u dispositivu hè equipagatu o cù a funzione iTunes pertinente. I suggerimenti per a procedura per l'aggiornamentu di l'OS di Apple sò trovu in un articulu nantu à u nostru situ web.

Leggi ancu: Cumu aggiornà iOS in iPhone via iTunes è "nantu à l'aria"

Oltre à l'installazione di a versione massima di iOS per l'iPhone 4S, spesso si pò aumentà u livellu di funzionalità è prestazione di un smartphone aghjuntendu e applicazioni installate in esse, ancu quelle chì ùn funzionanu micca bè.

Vede ancu: Cumu installà l'aggiornamenti di l'applicazione nantu à l'iPhone: usando iTunes è u dispositariu stissu

Passu 4: Firmware Download

Chì u liberu di a nova versione di u sistema operativu mobile di Apple per u mudellu iPhone 4S hè statu fermata ufficialmente, è u rollback à l'antichi costruzioni hè quasi impossibile, per l'utenti chì anu pigliatu l'upgrade di u so dispositivo, l 'solu opzione lasciata hè di stallà iOS 9.3.5.

Un pacchettu contenenti i componenti di un IOC per l'installazione in iPhone via iTunes pò esse ottenutu seguendu unu di dui modi.

  1. Se avete mai aggiornatu u sistema operativu di u smartphone via iTunes, u firmware (file) * .ipsw) hà digià scaricatu da l'applicazione è salvatu nantu à u discu PC. Prima di scaricà un schedariu da Internet, si consiglia di leghje u materiale à u ligame sottu è controllate u catalogu speciale - forse l'immagine desiderata si truverà quì, chì pò esse muvutu / copiata in un altru locu per stà à stallà a lunga durata.

    Leggi ancu: Unni iTunes aghjusta u firmware scaricatu

  2. Se i iTunun ùn anu micca usatu per scaricà u software di sistema iPhone 4C, u firmware deve esse scaricatu da Internet. U IPSW di IOS 9.3.5 pò esse ottenutu cliccando nantu à u link:

    Scaricate iOS 9.3.5 per iPhone 4S (A1387, A1431)

How to flash iPhone 4S

I dui metodi per reinstallà iOS in u iPhone 4S, suggeriti in seguitu, anu seguitu istruzioni assai simile. In listessu tempu, i prucessi di u firmware si presenti in modi diversi è includenu un set di manipolazioni diversu effettuatu da u software iTunes. Com'è una raccomandazione, vi propemu di rifà prima u dispositivo in a prima manera, è s'ellu si hè impurtatu o inefficace, aduprà u secondu.

Metudu 1: Modu di recuperu

Per scansu di situazioni in cui l'OS iPhone 4S hà perdutu i so prestazioni, cioè, u dispositivo ùn principia, dimostra un riavevu senza fine, ecc., U fabbricante hà pruttenu a capacità di reinstallà iOS in una modalità di recuperu speziale - Modu di recuperu.

  1. Lanciate iTunes, cunnessa un cavu à u computer chì hè pensatu per accumpagnà cù l'iPhone 4S.
  2. Spegni u smartphone è aspettà circa 30 secondi. Poi cliccate nantu à u pulsante "Casa" apparecchiatura è mentre tene u ligame cunnessu à u cavumu cunnessu à u PC. Se cambiate correttamente à a modalità di riparazione, a schermata di l'iPhone mostra:
  3. Aspettate u iTunes per "vede" u dispositiu. Questu promptarà l'apparenza di a finestra chì cuntene a frase. "Refresh" o "Ripristinare" iPhone. Cliccate quì "Annulla".
  4. Sù a tastiera, tene e tene "Shift"dopu cliccate nantu à u bottinu "Riprese iPhone ..." in a finestra di iTunes.
  5. A causa di l'elemento precedente, a finestra di selezzione di file si apre. Seguitate u parcorsu induve u file hè conservatu "* .ipsw"selezziunu e cliccate "Apertu".
  6. Quandu ricevi un missaghju chì l'applicazione hè pronta per fà a procedura di lampeggio, cliccate "Ripristinare" in a so finestra.
  7. Tutte l'operazioni addizionali, chì implicanu a reinstallazione di iOS in iPhone 4S a causa di a so esecuzione, sò eseguite da software automaticamente.
  8. Ùn interrompu micca u prucessu! Pudete aspettà a chjama di a reiniziziona di iOS è guardà per e notifiche circa l'andamentu di a prucedura in a finestra di iTyuns, è dinò a barra di stato in piena.
  9. Dopu à a fine di a manipolazione, iTunes per un breve tempu mostrerà un missaghju chì u dispositiu riavene.
  10. Sconnetti u dispositiu da u PC è aspettate un pocu di tempu per l'iniziu u reinstallatu. In listessu tempu, a schermata iPhone 4S continua à vede u logò di boot di Apple.

  11. Sta reinstallazione di u sistema operativu mobile hè considerata cumpleta. Prima di pudè aduprà completamente u dispositivu, resta solo per determinà i parametri principali di u sistema operativu mobile è riprisentà l'infurmazioni di l'utente.

Metudu 2: DFU

Un metudiu più primu di lampà u iPhone 4S in comparazione di quì, hè l'operazione in u mode Modu di l'aghjurnamentu di u Firmware di u Dispositivo (DFU). Si pò dì chì solu in a modalità DFU hè pussibule di reinstallà iOS completamente. In cunsiderazione di e seguite istruzioni, u carregatore di smartphone serà rimborsatu, a memoria sarà riassuntita, tutte e partizioni di sistema di l'archiviazione saranu sovrascritti. Tuttu quessa permette di eliminà ancu fallimenti serii, in cundizioni di a manifestazione di a quale diventa impossibile lancià normalmente l'IOI. Oltre à ripristinà l'iPhone 4S, chì hà u sistema operativu schernu, e seguite raccomandazioni sò una soluzione efficace per a questione di lampi di i dispositivi chì Jailbreak hè installatu.

  1. Lanciare iTunes è cunnessa u vostru cavu di iPhone 4S à u vostru PC.
  2. Spegni u dispositiu mobile è trasmette lu à u statu DFU. Per fà quessa, devi costantemente fà u seguitu:
    • Pulsanti "Casa" è "Potenza" e tene per 10 secondi;
    • Poi, liberate "Potenza"e chjave "Casa" continuate à tene per altri 15 secondi.

    Pudete capisce chì u risultatu vulentatu hè ottenutu da a notificazione da iTunes. "iTunes hà truvatu l'iPhone in modu di recuperazione". Chiudi questa finestra facendo clic "OK". A schermata di l'iPhone resta scura.

  3. Dopu, cliccate nantu à u bottinu "Riprese iPhone"tenendu giù Shift in a tastiera. Specifichi u parcorsu à u file di firmware.
  4. Assicurà l'intenzione di sovrascrivere a memoria di u dispositiu cliccendu nantu à u bottinu "Ripristinare" in a scatula di dumanda.
  5. Aspettate chì u prugramma abbia tutte e azzioni necessarie, guardendu l'indicatori di prugramma chì si vene in u schermu di l'iPhone.

    è in a finestra di iTyuns.

  6. Una volta finita a manipolazione, u telefuninu si riavene automaticamente è vi chiede di sceglie e impostazioni di iOS. Quandu apparisce a schermata di benvenuta, u firmware di u dispositiu hè cunsideratu cum'è sferitu.

Conclusione

Comu pudete vede, i creaturi di l'iPhone 4S simplificavanu almenu a procedura, chì impiega l'utente lampeghju u dispositariu. Malgradu scala di u prucedimentu discusu in l'articolo, a so messa in opera ùn richiede micca cunniscenza approfondita di u funziunamentu di u lugiziale è l'hardware di un smartphone - a reinstallazione di u so sistema operativo hè effettuata da u prugrammu proprietariu di Apple, cuvanta intervenzione di l'utente.