A fabbricazione Xiaomi, chì hè diventata prestu famosa è rispettava di tutti i fan di smartfoni Android, fornisce à i utilizatori di i so prudutti di a più vasta possibilità di gestisce u software di i dispositivi. U mudellu populare Xiaomi Redmi Nota 4 ùn era micca un'eccezione in sta materia, chì i metudi di u firmware, l'aggiornamentu è a ripruduzione di cui sò discusse in u materiale offertu in seguitu.
Malgradu l'altu livello di prestazione di u smartphone cumunu è l'equilibrio di i componenti hardware è software di Xiaomi Redmi Note 4, praticamente ogni pruprietariu di u dispositiu pò esse sconcertatu cù a capacità di reinstallà u prugramma di u sistema, perchè permette à u dispositivo di risponde veramente à e preferenze di l'utente, per non parlà di situazioni critiche. necessità di recuperà.
Tutte e istruzzioni sottu sò eseguite da l'utente à u vostru risicu risicu! Responsabilità di i dispositivi dannati da l'azzioni di l'utente L'administrazione di lumpics.ru è l'autore di l'artìculu ùn portanu micca!
Preparazione
Parechji strumenti sò aduprati per installà u software di sistema in Xiaomi Redmi Nota 4 (X), è certi di elli ùn necessitanu ancu un utilizatore di PC. In questu casu, prima di avviare u firmware, si propone di fà una procedura preparatoria, chì permetterà di effettuà senza prublemu a reinstallazione o di cambiamenti di software, è dinò ripristinà a parte di u lugiziale di u dispositivo, se hè necessariu.
Piattaforma hardware
Xiaomi Redmi Nota 4 hè un mudellu liberatu in parechje versioni chì differiscono micca solu in a cuncezione di u casu, a quantità di memoria di travagliu è permanente, ma, è più impurtante, a piattaforma hardware. Per determinà rapidamente quale versione di u dispositiu avemu l'utente, a tavula pò esse aduprata:
Tutti i metudi di installazione di u lugiziale elencati in seguitu applicanu solu à dispositivi Xiaomi Redmi Note 4 basati nantu à u processore MediaTek Helio X20 (MT6797). In u tavulu, sti versioni sò evidenziate in verde!
U modu più faciule per determinà a versione di u telefuninu hè da guardà a scatula di i dispositivi.
o un adesivu nantu à u casu.
È ancu pudete assicurà chì hè in le mani di u mudellu basatu annantu à MediaTek, guardendu in u menu di configurazione MIUI. Item "Circa u telefunu" demostra, tra l'altro, u numaru di core di processore. U valore di i dispositivi MTC deve esse u seguitu: "Ten Core Max 2.11Ghz".
Selezzione è caricatu di un pacchettu cun software
Probabilmente, prima di procedere à reinstallà l'OS in Xiaomi Redmi Nota 4 (X), u scopu finale di a procedura hè definitu da l'utente. Cioè, u tippu è a versione di u lugiziale chì deve esse installatu in risu.
Assicuratevi chì a scelta curretta, oltre à truvà i link per scaricà e versioni diverse di MIUI, pudete leggere e raccomandazioni in l'articolo:
Lezione: Scelte u firmware MIUI
Un link à una di e soluzioni persunalizate per Xiaomi Redmi Nota 4 sarà presentatu in a descrizione di u metudu d'installazione di u sistema operativu modificatu.
Installazione di u driver
Dunque, a versione hardware hè stata scuppata è u pachju software necessariu hè caricatu. Pudete procedà à stallà i driver. Ancu se durante e operazioni cù a parte di software ùn hè micca prevista di usà PC è strumenti chì necessitavenu appiccificà u dispositivo via USB, stallà i driver in un computer o un laptop in anticu hè altamente raccomandatu à ogni pruprietariu di u dispositivo. Dopu, questu puderà facilità facilmente e procedure chì includenu l'aggiornamentu o a risturazione di u dispositivo.
Scaricate i driver per u firmware Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK
I detagli di u prucessu di stallazione di i componenti di u sistema chì pò esse richiesti sò descritti in u materiale:
Lezione: Installazione di i driver per u firmware di Android
Copie di backup di l'infurmazioni
Malgradu u fattu chì a parte di software di Xiaomi Redmi Note 4 hè quasi impossibile dannà irreversibilmente, a perdita di informazioni contenuta in u dispositiu prima di a procedura per reinstallà Android hè quasi inevitabile in u duminiu di operazioni seri di memoria. Pertanto, a creazione di copie di backup di tuttu ciò chì avete bisognu prima di installà u software di sistema hè una raccomandazione è necessità. Diversi modi di salvà l'infurmazioni da i dispositivi Android sò descritti in u materiale:
Lezione: Cumu un backup di u vostru dispositivo Android prima di lampà
A maiò parte di i utilizatori anu appena bisognu di aduprà e capacità di Mi-Account cume una strumentu di backup Ùn omisite micca e funzioni fornite da u serviziu, ancu chì i so usassi sia assai facili.
Per di più: Registrando è eliminendu Mi Account
A copia di salvezza in MiCloud, s'ellu si faci regularmente, dà quasi a cunfidenza di u 100% chì tutte e informazioni di l'utente dopu u firmware saranu facilmente ripristinate.
Run in diversi modi
Pruducazioni chì includenu a riscrittura di sizzioni di a memoria di qualchi dispositivi Android da parechje metudite richiedenu l'usu di modi speciali di avvicinamentu di u dispositivo. Per Redmi Music 4, sti modi "Fastboot" è "Recuperu". L'accessvimentu di cunniscenze di cume cambiamentu à i modi adatti pò esse attribuitu à e prucedure preparatorie. In realtà, hè assai faciule da fà.
- Per esegui u smartphone "Modu fastboot" Deve esse nantu à u dispositiu in u statu micca, simultaneamente premete i tasti hardware "Volume-" + "Cunsumante" e tene quiddu finu quandu a maghjina di u coniglio dava a manipula cù u robot è l'inserzione vene nantu à u schermu "FASTBOOT".
- Per inizià a modalità di smartphone "Recuperu", tene i bottoni hardware "Volume Up" è "Abilita", ancu avè prima spente u dispositiu. Schema per a carica in recuperu standard
In u casu di recuperu persunalizatu, u logò di l'ambiente apparirà, è dopu automaticamente - elementi di menu.
Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu
Praticamente tutti i metudi di u firmware di Xiaomi Redmi Nota 4 (X), à eccezione di l'aghjurnamentu abituale di a versione ufficiale di MIUI in u dispositiu, richiedenu un caricatore di avvallamento di sbloccaggio.
Xiaomi Redmi Nota 4 (X) basata annantu à MediaTek pò esse sfruttatu solu cù u metodo ufficiale! Tutte e soluzioni non ufficiali à u prugramma sò cuncipite per aduprà cù dispositivi cun una piattaforma Qualcomm!
U prucedimentu ufficiali per effettuà u prucessu di sbloccamentu hè effettuatu secondu l'infurmazioni da u materiale chì si trova in u link:
Lezione: Sblocchendu u caricatore di avvicinamentu di Xiaomi
Occorre notà, ancu chì a procedura di sbloccaggio di i carichi di avvicinamento sia standard per quasi tutti i dispositivi Android Xiaomi, u comando fastboot utilizzatu per verificà u statu pò differisce. Per scopre se u casu di furmazione hè bloccatu da u mudellu in questione, inserite u comando seguitu in Fastboot:
fastboot getvar tuttu
Preme "Enter" è dopu truvà a linea in a risposta di a console "Sbloccatu". Sensu "no" u parametru indica chì u caricatore di u avvicinamentu hè bloccatu, "sì" - Sbloccatu.
Firmware
L'installazione di MIUI è l'OS personalizati in stu mudellu pò esse svolta aduprendu un numaru assai grande di strumenti. Sicondu u statu di a parte di u lugiziale di Xiaomi Redmi Nota 4, oltre à l'uggetti, una certa applicazione hè selezionata. Di seguito, in a descrizzione di i metudi di stallazione, hè indicatu per quali attività hè megliu aduprà unu o un altru strumentu.
Metudu 1: Applicazione di Android di l'aggiornu di u sistema
U modu più semplice d'installazione, di l'aggiornamentu è di a reinizessione di u software di sistema in u dispositiu in questione hè di aduprà e capacità di l'applicazione. "Aggiornamentu di u sistema"Incarnatu in tutti i tipi è versioni di u MIUI ufficiale per Xiaomi Redmi Nota 4 (X).
Benintesa, l'utile hè destinatu principalmente à aggiornà e versioni ufficiali di MIUI "nantu à l'aria", chì si cunduce quasi automaticamente
ma a so utrezzione à parte di ciò permette à u sistema di esse reinstallatu senza un PC, è questu hè molto pratticu. L'unica cosa chì ùn permette micca di portà à metta in opera u metudiu hè di rimborsà a versione di MIUI ad una prima cunnisciuta chè quella installata à a data di a procedura.
- Scaricate u pacchjettu d'installazione MIUI da u situ ufficiale Xiaomi in a cartella "Dowloaded_rom"creatu in a memoria di u dispositivo.
- Optional. Se u scopu di a manipolazione hè di cambià u firmware di sviluppatore in l'ultima versione stabili, ùn puderete micca scaricà u pacchettu da u situ ufficiale di Xiaomi, ma aduprà l'elemento "Scaricate u Firmware completo" menu di opzioni in u schermu "Aggiornamentu di u sistema". U menu hè chjamatu cliccendu nant'à u zona cù l'imagine di trè punti, chì si trova in u angulu supranu di a schermata di l'applicazione nantu à a destra. Dopu avè scaricatu u pacchettu è disimballatu vi sarà prumessu di riavvià u sistema per una stallazione pulita di u software di sistema. Questu puderà preclarà a memoria.
- Cliccate nantu à l'immagine di trè punti è selezziunate una funzione da u menù menu a tendi. "Selezziunu i cunfirmatori". Dopu avemu determinatu u parcorsu di u pacchettu ch'è no vulemu installà in u gestore di file, spicciula u schedariu selezionatu è cliccate "OK".
- Eseguendu i passi sopra ripresentati cumincianu à e procedure per verificà a versione di software è l'integrità di u pacchettu scaricatu, è poi da u vignaghju cù u sistema operativu MIUI.
- In u casu di cambià u tipu di MIUI (da a versione sviluppatore à a versione stabile, cum'è in l'esempiu in seguitu, o viceversa), tutti i dati da a memoria di u dispositivo sò cancellati. Spingi "Cancella è rinfrescà"è dopu cunfirmamu pronte per a perdita di informazioni, premendu torna u pulsante simile.
- Queste azzioni porteranu à un riavvicinatu di u smartphone è à l'iniziu automaticu di scrittura di u software di sistema in a memoria di u dispositivo.
- Una volta finitu tutti i procedimenti, avemu un MIUI ufficiale "pulitu" aggiornatu o installatu di u tipu sceltu quandu si scarica u pacchettu per l'installazione.
- Se i dati furanu puliti prima di stallà u lugiziale, devi configurà tutte e funzioni di u smartphone, ripristinendu e informazioni da u backup.
Metudu 2: l'Utilu Flash di SP
Chì u dispositiu in attenta hè custruitu annantu à a piattaforma hardware di MediaTek, l'applicazione di a soluzione quasi universale SP Flash Tool pò esse considerata unu di i metodi più efficaci per reinstallà, aghjurnà è riprendà u dispositivo in questu.
Attraversu u Strumentu SP Flash, pudete installà qualsiasi tipu (China / Global) è di tippu (Stable / Developer) MIUI ufficiale scaricatu da u situ di Xiaomi in Xiaomi Redmi Nota 4 (X) (avete bisognu di un archiu cù i file per u firmware di Fastboot).
L'archiu cù u firmware utilizzatu in l'esempiu sottu hè dispunibule da scaricà à u link:
Scaricate firmware sviluppatore 7.5.25 Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK per l'installazione cù u Strumentu SP Flash
U prugramma stessa SP Flash Tool hà da scaricà u ligame:
Scaricate u Strumentu Flash di SP per Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTW firmware
- Per esempiu, lasciamimi un sviluppatore di flash MIUI 8 via Flashtool. Scaricate è spacchite u pacchettu cù i schedari di l'OS, è l'archive cù u Strumentu SP Flash.
Per un prucedimentu di stallazione liscia è senza errori, sarà necessariu rimpiazzà u schedariu immagine. cust.img in u cartulare cù u firmware nantu à u listessu, ma u mudellu mudificatu. Solu per e versioni globali di MIUI!
- Copia u schedariu cust.img, ottenutu à causa di u disimballu l'archive, scaricatu da u link annantuu sopra, è cuesate cun u rimpiazzamentu in a cartella "immagini".
- Run u Strumentu Flash SP è aprite immediatamente a sezione di i prugrammi di prugramma longu u percorso: menu "Opzioni" - articulu "Opzione ...".
- In a finestra di opzioni, andate in tab "Download" è ponu e caselle in i caselli di check-in "Cassa di controllo di USB" è "Spuma di Cuma".
- A prossima tabulata di parametri induve avete bisognu di fà cambiamentu hè "Cunnessione". Andate in la tabulazione è setate u switch "Velocità USB" in posizione "Full Speed"è dopu chiudite a finestra di configurazione.
- Fate aghjunghjendu à u campu pertinente u schedariu di sparghjera da a cartella cun firmu cliccendu "Scatter-loading"E dopu specificà u percorso di i file MT6797_Android_scatter.txt in Explorer.
- Caricate u schedariu in u prugramma MTK_AllInOne_DA.binsituatu in u cartinu FlashTool. Specifichi u parcorsu à a situazione di u schedariu in Explorer, chì a finestra si aprirà dopu cliccendu u pulsante "Download Agent". Poi cliccate "Apertu".
- Caccià u spuntà vicinu à u puntu. "preloader" in u campu chì mostra i nomi di l'immagini per u firmware è i modi di a so posizione, allora lanciate a registrazione premendu u pulsante "Download".
- Cunnessu Xiaomi Redmi Nota 4 (X) cun un cavu USB à un PC è cumincià à osservà cume si mette in pratica u prucessu di u trasferimentu. U prughjettu hè cumandatu cum'è un indicatore di giallu, situatu à u fondu di a finestra.
- Deve aspettà 10 minuti. Quandu hè finita a finestra di firmware, si vede "Scaricare Ok".
Pudete spegne u smartphone da a USB è accende per appughjatu "Cunsumante" in 5-10 secondi.
Scaricate l'imagine "cust" per Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTW firmware via u SP Flash Tool
Optional. Riparazione
L'istruzzioni per u travagliu cù Redmi Nota 4 (X) MTK attraversu a torcia, descritta sopra, si applicanu à u dispositiu in qualunque statu, cum'è quello "curvatu", è u dispositiu cù un prugrammatore chjappatu.
Se u smartphone ùn principiaghja, si pende nantu à u schermu splash, ecc. è ci vole à esse scartatu da stu statu, eseghemu tuttu quellu di sopra, ma prima ci vole à rimpiazzallu in a cartella cù u firmware oltre à u lì cust.img ancu preloader.bin nantu à a versione china di MIUI.
Scaricate u file desideratu da u link:
Scaricate Cina-preloader per ripristinà Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK via SP Flash Tool
Quandu esce a prucedura di recuperu, Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK attraversu u SP Flash Tool hè spuntata in a casella "preloader" ùn sceglite micca e registra tutte e sezioni senza eccezione in u mode "Scaricate solu".
Metru 3: Mi Flash
Reinstallà u software nantu à i telefuni Xiaomi cù u strumentu di un fabbricante proprietariu - U lugiziale di MiFlash hè unu di i metodi più diffusi per l'aggiornamentu è ripristinà i dispositivi di u produttore. In generale, per effettuà a procedura di stallazione di software in Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK attraverso Miflesh, hè necessariu seguità i passi di l'istruzione da a lezione à u ligame:
Leggi più: Cumu lampeggia Xiaomi smartphone via MiFlash
U metudu permette l'installazione di tutte e versioni, tipi è tippi di firmwares MIUI ufficiali è, cù u Strumentu SP Flash, hè un metodo efficace per ripristinà un smartphone smaricatu.
Prima di iniziare a manipolazione, hè necessariu tene in considerazione parechje funzioni di Caratteristica di Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK quandu installa un software per mezu di MiFlash.
U metudu hè adatto solu per i dispositivi cun caricatore di avvicinamento sbloccatu!
- L'installazione di u lugiziale di sistema via MiFlash in u casu di Redmi Nota 4 (X) MTK impeterà l'abbinimentu di u telefuninu è l'applicazione in u modu "Fastboot"ma no "EDL", com'è u casu di quasi tutti i altri mudelli di dispositivi Xiaomi.
- L'archivio scaricatu cù i file per l'installazione di MIUI dev'essere spacchiatu à a radice di a C: drive. Inoltre, prima di inizià a manipolazioni, assicuratevi chì a cartella risultante ùn contiene micca sottocartelle, tranne chì "immagini". Hè cusì, deve esse cumprutu:
- In cuntrariu, per registrà e immagini in a memoria di u dispositiu, avete bisognu di seguità l'infurmazioni da u materiale chì si trova in u ligame sopra. Dopu avè lanciatu MiFlash, cunnessu u dispositivo, precedentemente trasferitu in u modu Fastboot, determinà u percorso per u cartulare cun u software, selezziunate a manera di firmware è cliccate. "Flash".
- Attendemu chì a procedura hè finita (u missaghju.) "successu" in u campu "Risultatu" Windows MiFlash). U smartphone riesce automaticamente.
- Resta l'aspettu di l'inizialisazione di i cumpi installati è u scaricamentu di a versione selezionata in MIUI.
Metudu 4: Fastboot
Si pò passà chì l'usu di l'applicazioni di Windows descritte in i metudi di sopra hè impossibile per vari motivi. Poi, per installà u sistema in Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK, pudete aduprà u miradulu strumentu Fastboot. U metudu descrittu in seguitu permette di installà una versione ufficiali di MIUI, hè un pocu esigente per e risorse di PC è e versioni di Windows / bittezza, dunque pò esse raccomandatu à quasi tutti i proprietarii di u dispositivo.
Vede ancu: Cumu lampà un telefonu o un tablet per mezu di Fastboot
- Per trasmette i file di immagine à a memoria MTM Redmi Note 4 (X) cù Fastboot, avete bisognu di u pacchiu cun u prugramma stessa, è u firmware fastboot scaricatu da a risorsa ufficiale Xiaomi.
- Scompattemu un pacchettu cù i schedari di software. In u cartulare risultatu, estraggite i file da l'archiu cù i file Fastboot.
- Trasferimentu Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK à a modalità "Fastboot" è cunnesse cun un cavu à u PC.
- Fate una linia di comando. Un di i modi più faciule hè di pressà una cumbinazione nantu à a tastiera. "Win" + "R", in a finestra aperta entra "cmd" e premete "Enter" nant'à "OK".
- In u cartulare ottenutu quandu avete spacchiatu i pacchetti, ci sò trè script, unu di i quali hè necessariu per avviare u prucessu di scrittura di l'infurmazioni in a memoria di u telefuninu.
- A sceglie di un file specificu dipende da e attività, è da u fattu di utilizà un script particulare, si ripresenta u seguenti:
- flash_all.bat - tutte e sezioni di a memoria di u dispositivo sò sovrascritti (in a maggior parte di i casi, a soluzione consigliata);
- flash_all_lock.bat - Oltre à riscrittà tutte e sezioni, u bootloader sarà bloccatu;
- flash_all_except_data_storage.bat - i dati sò trasferiti in tutte e sezioni, eccettu "Userdata" è "Memoria di Dispositiu"cioè, e informazioni di l'utente saranu salvate.
- Truvà u script sceveritu in a finestra di cumannu cun u mouse.
- Dopu aghjunghje u chjamatu di situazione è di u scriptu à a finestra,
spingi "Enter"Quale cumincerà u prucessu di trasferimentu di immagini à a memoria di u smartphone.
- Dopu avà completu di registrazione di tutti i dati in a memoria di Xiaomi Redmi Nota 4 (X), l'iscrizzione "finitu ...",
È u dispositiu sarà automaticamente ripartitu in MIUI.
Metudu 5: Riprendimentu di u persunale
Per installà versioni localizate di u firmware MIUI, oltre à e soluzioni modificate in Xiaomi Redmi Nota 4 (X), avete bisognu di un ambientu di recuperu persunalizatu TeamWin Recovery (TWRP).
Catturazione di l'imagine è configurazione di TWRP
L'impresa di recuperu TWRP, destinata à l'installazione in u mudellu di smartphone, pò esse scaricata da u link:
Scaricate ImageWin Recovery Image (TWRP) è SuperSU Patch per Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK
In più di l'immagine di l'ambiente recovery.img, u ligame sopra scaricatu u patch SR3-SuperSU-v2.79-SR3-20170114223742.zipDa applicà chì, pudete installà SuperSU. Per evitare prublemi, prima di registrà a maghjina di a riparazione modificata, copia questu pacchetto in a memoria di u dispositivo (dighjà esse installatu più tardi)
- Оснастить девайс TWRP можно несколькими способами, но простейшим является прошивка img-файла с TWRP через Fastboot. Для проведения процедуры нужно выполнить инструкцию по переносу образов в разделы памяти из материала:
- После установки TWRP запускаем аппарат в режим рекавери
и действуем следующим образом.
- Spingi "Selezzione di lingua" и выбираем русский язык интерфейса.
- Сдвигаем вправо переключатель "Permette i cambiamenti".
- Installate u pacariu in precedenza portatu SR3-SuperSU-v2.79-SR3-20170114223742.zip
Questu articulu hè necessariu, a mancanza di accunsentia porta à u fattu chì u smartphone ùn pò ancu in u sistema!
- Copiamu u schedariu zip previsto per l'installazione in a memoria interna di u dispositivo.
- Andate à u recuperu modificatu è fate scappà (pulizia) partizioni "Dati", "Cache", "Dalvik" (eccettu per u memoria interna).
- Installate u firmware localizatu per mezu di l'elemento "Installazione" in TWRP.
- Dopu avè riavvicinatu in u sistema operativo, avemu una soluzione modificata cù numerose funzioni utili per i pruprietari di u dispositivo chì vive in a regione di lingua russa.
Урок: Как прошить телефон или планшет через Fastboot
Installà MIUI localizatu
Dopu chì l'ambiente di ripruduccia di TWRP modificatu hà apparutu in u dispositivo, pudete facilmente installà una versione localizata di MIUI da qualunque squadra di sviluppu ti piace.
I dettagli di a scelta di soluzioni sò spieghjate in u materiale à u ligame sottu, in u listessu locu pudete truvà i ligami per scaricà i pacchetti:
Lezione: Scelte u firmware MIUI
In u casu di Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK, avete bisognu di avvicinassi attentamente a definizione di u mudellu quandu cerca a pacchetta adatta in i siti di squadre di localizazione! U schedariu zip scaricatu deve cuntene in u so nome nikel - nome di codice di u smartphone in questione!
Per esempiu, installeremu u MIUI OS da a squadra MIUI Russia - una di e soluzioni cù i diritti di root in u abilità di riceve aggiornamenti via OTA.
Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP
Installazione di u firmware personalizatu
Dunque, per Xiaomi Redmi Nota 4 (X) ùn ci sò micca tanti firmware non ufficiali, è quasi tutti sò portati à u mudellu in varianti AOSP in questione - quasi «Android». Tra l'altro, sceglie una consueta, deve esse capitu chì molte soluzioni oghje si stanu cù gravi mancanze in forma di inoperabilità di certi componenti hardware.
Come annunziatu per e Notes 4 pudete esse avvisatu di u firmware non ufficiale PROJECT X AOSP, cum'è una di e soluzioni più stabili è prattiche micca mancate. Pudete scaricà cù u ligame sottu o in u forum ufficiale Xiaomi.
Scaricate u Firmware personalizzato, Gapps, SuperSU per Xiaomi Redmi Nota 4 (X) MTK
In più di u schedariu zip cù u custom, u ligame di sopra contiene i file scaricabili chì cuntenenu Gapps è SuperSU.
- Caricamu tutti i trè archivi è li metti in a memoria di u dispositivo.
- Andemu in u recuperu di TWRP è producendu "tovaglii" di tutte e sezioni, esclusu "Memoria di Dispositiu" è "Micro SDCard".
- Installate u metudu di u pacchetto AOSP, Gapps è SuperSU.
Per di più: cumu si lampeggia un dispositivo Android cù TWRP
- Aspetta finu chì a stallazione sia finita è riavvale in un sistema pienu modificatu,
Radicalmente diversu da u solitu MIUI nantu à i dispositivi Xiaomi.
Così, ci sò più di cinque modi per reinstallà u sistema operativu nantu à Xiaomi Redmi Nota 4 (X), basatu annantu à a piattaforma MTK. Sicondu u risultatu vuljatu è l'esperienza di l'utente, pudete sceglie qualsiasi metudu. U principiu hè di svolta ogni azzione chiaramente è attentu, seguendu e istruzzioni per u firmware.