In u mondu di Photoshop, ci sò parechji plug-in per semplificà a vita di l'utente. U plugin hè un prugramma di supplementi chì travaglia in u basi di Photoshop è hà un certu serie di funzioni.
Oghje avemu da parlà di u plugin da Imagenomic sottu à u nome Ritrattu, è più specificamente nantu à u so usu praticu.
Comu dà u nome, stu plugin hè destinatu à trattà i scatti di ritratti.
Parechji maestri anu cuntestu di u ritrattu di u maccheramentu eccessivu di a pelle. Si dice chì dopu prucessu da u plugin, a pelle diventa innaturale, "plastica". Strettamente parlendu, sò ghjusti, ma solu in parte. Ùn hè micca bisognu à dumandà da ogni prugramma a sostituzione cumpluta di una persona. A maiò parte di l'azione di ritrattamentu di u ritrattu deve sempre esse fatta manualmente, u plugin permetterà solu risparmia tempu per certe operazioni.
Prova a travaglià cù Retratu Imagenomic è vede cumu adu in modo aduprà e so capacità.
Prima di lanciare u plug-in di foto, hè necessariu pre-prucessura - scunghje difetti, rughe, topi (s'ellu ci vole). Cumu hè fattu questu hè spiegu in a lezione "Prucessu Foto in Photoshop", allora ùn mi lastru trascà fora a lezzione.
Dunque, a foto hè elaborata. Crea una copia di u stratu. Un plugin hà da travaglià.
Allora andate in u menù "Filtru - Imagenomic - Ritrattu".
In a finestra di anteprima vedemu chì u plugin hà già travagliatu nantu à l'immagine, ancu se ùn hà fattu nunda, è tutte le impostazioni sò impostate à zero.
Un'aspettu prufessiunale hà a cattura di fodere di pelle in eccessu.
Fighjate un sguardo à u pannellu di configurazione.
U primu blocu da u vertice hè responsabile di sfocatura i dettagli (chjucu, mediu è grande, da u fondu à u sopra).
In u blocu dopu ci sò e impostazioni di a maschera chì definisce a zona di a pelle. Per difettu, u plugin faci quessa automaticamente. Se vulete, pudete aduprà manualmente u tonalità à chì l'effettu sarà applicatu.
U terzu blocu hè responsabile di i cosi chjamati "Miglioramenti". Quì pudete calà a finezza di a nitidezza, rammollimentazione, calore di culore, tonalità di a pelle, bagliore è u cuntrastu (da u sì per u fondu).
Come annunziatu sopra, quandu applicà a regolazione di difettu, a pelle si rivela un pocu innaturale, cusì andemu à u primu blocu è travaglia cù i cursori.
U principiu di l'adattamentu hè di sceglie i parametri più adatti per un istantanea specifica. I trè top sliders sò responsabili di imbuudisce parti di dimensioni diverse, è u cursore "Soglia" determina a forza di impattu.
Hè vale a pena di prestà a massima attenzione à u slider di cima. Hè ellu chì hè responsabile per imbiancà i picculi dettagli. U plugin ùn capisce micca a differenza trà i difetti è a consistenza di a pelle, da quì a sfumatura eccessiva. Slider stabilisce u valore minimu accettabile.
Ùn tochemu micca u blocu cù a maschera, ma procedemu direttamente à i miglioramenti.
Quì ci stringemu un pocu a nitidezza, a luce è, per enfatizà i particolari di grandi dimensioni, u contrastu.
Un effettu interessante pò esse ghjornu s'è ghjucate cù u secondu cursore in cima. A ammorbidazione dà una aura romantica à a foto.
Ma ùn ne avemu distratti. Avemu finitu di definisce u plugin, cliccate Ok.
Stu prucessu di l'immagine da u plugin Retratu Imagenomic pò esse consideratu cumpletu. A pelle di u mudellu hè lisciata è sembra bellu naturale.