Cosa hè a Disposizione di Punto Internu in BIOS

I possessuri di u laptop ponu truvà una opzione in u so BIOS. "Dispositiu di Punto Internu"chì ha duie significate - "Enabled" è "Disabled". Dopu, spiegeremu perchè hè necessariu è in quali casi pò esse cambiatu.

U scopu di "Dispositivo Punto Internu" in BIOS

U Dispositivo di Punto Internu hè traduttu da l'anglettu cum'è "dispositivo di punizione interno" è in primu sostitu u mouse di u PC. Cum'è avete avutu capitu, parlemu di u touchpad integratu in tutti i portatili. L'uppunzione cumplicazione vi permette di cuntrullarla à u livellu di u sistema di basa-entrata-uscita (vale à dì, u BIOS), disattivà è abilità.

A scelta in considerazione ùn hè micca in u BIOS di tutti i laptop.

A disabilitazione di u touchpad ùn hè necessariu perchè hà rimpiazzatu u mouse à u mumentu di a mossa. Inoltre, in i pannelli di toccu di parechji dispositivi ci hè un commutatore chì ti permette di disattivà rapidamente u touchpad è accentallu quandu hè necessariu. U scopu pò esse fattu à u livellu di sistema operativu cù una scelta rapida di tastiera o cù un driver, chì ti permette di gestisce rapidamente u so statu senza andà in BIOS.

Per di più: Spegghje u touchpad in un laptop

Da dì chì in laptop moderni, u touchpad hè sempre più disconnessu da u BIOS ancu prima di entrà in u magazinu. Questu fenomenu hè statu osservatu in i nuovi mudelli di Acer è ASUS, ma pò avè da fà in altre marche. Per questo, per i utilizatori inesperti chì sò ancu acquistati un laptop, pare chì u pannellu tocatu sia difettu. In realtà, abilite solu l'opzione "Dispositiu di Punto Internu" in a sezione "Avanzate" BIOS, ponendu u so valore à "Enabled".

Dopu à quellu, resta à salvà i cambiamenti in F10 è ripartisce.

A funzionalità di u touchpad riprende. Hè esattamente u stimu metudu pudete dà spegnerla in ogni momentu.

Se tu decidite di passà à l'usu parziale o permanente di u touchpad, ti cunsiglii di familiarizzà cù un articulu nantu à a so configurazione.

Leggi ancu: Impostau u touchpad in un laptop

Per ciò, in effetti, l'artìculu ghjunghje finisce. Se avete qualchì domanda, dumandatevi in ​​cumenti.