I migliori editori video per tagghjà video

Quandu si lavora cù i video spessu bisognu di taglià a video. A volte, avete bisognu di tagliare mali mumenti o solu parti superflue di u video. I redattori di video vene à u salvu. Per un prughjettu semplici, hè megliu ad aduprà i prugrammi cù una interfaccia simplici è intuitiva.

Dopu si consideranu editori di video, permettendu à voi di affrontà rapidamente a video di ritruvamentu. Avete bisognu un minimu di sforzu per capisce u principiu di u so operazione è esegue l'azzioni necessarie per edità.

Un editor video

Free Video Editor hè un eccellente prugramma libaru chì ti permette di taglià subitu video è esegu tagli di video. Questu pruduttu hà una caratteristica unica - a capacità di scrivà video da u desktop, da a finestra di l'applicazione o da una fotocamera cunnessa à un computer.

L'inconvenienti includenu a funzionalità di editor limitatu è l'antejettu inconu di u video editatu.

Scaricate u Video Editor Editor

Sony vegas pro

Sony Vegas Pro hè unu di i migliori redattori di video prufessiunali finu à a data. In listessu tempu, malgradu l'abbundanza di varie funzioni in u prugramma, ùn hè micca più difficiule di fà una semplice rifinitura video in Sony Vegas Pro ch'è in più redattori.

L'interfaccia pratica è personalizabile vi aiuterà à accelerà u travagliu cù video.

Per uttene tutte e funzioni avete a cumprà una licenza, ma pudete aduprà a versione di prova di 30 ghjorni scaricata da u situ Web ufficiale di Sony.

Scaricà Sony Vegas Pro

Virtualdub

Stu editor di video ti permette di taglià u video è applicà una serie di filtri di immagine per Ma a so interfaccia ùn pò esse chjamata amichevole.

Quandu aduprate stu prugramma, pò esistere dumande, cume quali bottoni cliccà per taglià a video. Ma, avendu trattatu tali difficoltà una volta, pudete facilmente uttene cun pussibule à travaglià in Virtual Oak.

U latu positivu hè u fattu chì questu hè un editori cumpletamente libaru, chì, ancu, ùn hà bisognu di stallazione.

Scaricare VirtualDub

Avidemux

Avidemux hè un prugramma di currezioni video gratuiti. L'editor di video ti permetterà di tagliare video è applicà qualchi filtri di effetti video.
I svantaghji di stu pruduttu includenu a mostra malaria concevuta di video nantu à a timeline è a russificazione di scarsa qualità.

Scaricate Avidemux

Windows Live Movie Studio

Video Studio Live Studio si trova nant'à u pacchetto prugrammu preinstallatu di i sistemi operativi Windows 7, 8 è 10, per chì ùn avete micca duvendu ad installà questu editor separatamente, se si utilizza una di e versioni di u sistema operativu listatu.

Movie Studio Windows Live hà una interfaccia simplici è permette di fà facilmente a montazione di video simile. In generale, un grande prugramma per tagliare video.

U svantaghju di u studio hè una funzionalità limitata, ma per un semplice rifugiu di u video, i Live Studios funzioneranu bè.

Scaricate Windows Live Movie Studio

Windows film maker

Windows Movie Maker hè un semplice prugramma di ritruvamentu video. Ella hè u precursore di Live Movie Studios. L'editor di video hè assai simule à a nova versione in termini di funzionalità, ma hà una interfaccia diversa.

Questu editor hè dispunibule per i utilizatori di Windows XP è Vista. L'inconventi, cum'è a nova versione, includenu e capacità limitate di u prugramma.

Scaricate Windows Movie Maker

Tutti i redattori di sopra sò perfetti per a ritirata di video simpatica. A maiò parte di elli sò completamente liberi è ponu esse scaricati da i siti ufficiali.

Se avete bisognu di fà qualcosa di più cà solu tagli video clip, allora u prugramma deve esse sceltu attentamente è fate attenzione à l'editor di video professionale pagatu.