Cume sblendà a serratura di attivazione di l'iPhone


A biblioteca dinamica qt5core.dll hè un componente di u quadru di sviluppu di software Qt5. Di conseguenza, l'errore associatu à stu schedariu apparisce quandu pruvate à avviare una applicazione scritta in stu ambientu. Dunque, u prublema hè osservatu in tutte e versioni di Windows chì supportanu Qt5.

Soluzioni à i prublemi qt5core.dll

A differenza di tanti altri crash di file DLL, i prublemi cù qt5core.dll sò riparati da metudi specifici. U primu hè di spostà a cartella cù u file esecutivu chì causa l'errore, a biblioteca mancante. U secondu hè di lanciare un'applicazione in un quadru chjamatu Qt Creator. Cominciamo cù questa opzione.

Metudu 1: Qt Creator

Un strumentu distribuitu da sviluppatori Qt per facilità u prucedimentu di scrittura di applicazioni o portà elli à altre piattaforme. Inclusu cù stu prugramma hè un inseme di necessarie per eseguire a DLL, in mezu chì hè presente, è qt5core.dll.

Scaricate Qt Creator

  1. Run u prugramma. Cliccate "File" è selezziunate in u menù "Aprite u file o prugettu".
  2. A finestra standard aprirà. "Esploratore" cun una scelta di schedari. Vai à la cartulina induve u còdice sorgente di l'applicazione chì vulete in giru hè salvata. Deve esse un file PRO.

  3. Selezziunu e cliccate "Apertu".

  4. In a parte sinistra di a finestra, i cumpi di u prugramma appareceranu, chì ponu segnu l'upperu di u codice sorgente.

    Se l'errori succediscenu (u prugettu ùn hè micca ricunnisciutu, per esempiu) - assicuratevi chì a versione di l'ambiente in cui hè statu creatu u prugettu ch'ellu hè statu installatu sia installatu in Qt Creator!
  5. Allora guardate u fondu à sinistra di a finestra. Avemu bisognu di un pulsante cù una icona di u monitor - hè responsabile di cambià i modi di lanciu. Fate un clicu è selezziunate "Release".
  6. Aspettate un tempu per KuTi Creator di preparà i schedari. Quandu questu accade, cliccate nantu à u pulsante di triangulu verde.
  7. Fatto - a vostra applicazione inizierà.

U svantaghju di stu metudu hè ovvio - à causa di un certu numaru di funzioni, i sviluppatori principianti li puderanu aduprà, ùn hè micca bè pratico per un utilizatore cumudianu.

Metudu 2: Installate e biblioteche mancanti

Una opzione più simpatica, grazie à a quale pudete eseguire prugrammi scritti in Qt ancu senza un ambientu installatu. Stu metudu hè adatta à l'utenti cumuni.

  1. Scaricate qt5core.dll in u vostru computer è piazzale in a cartella duve hè situatu u vostru prugramma.
  2. Pruvate à esecuzione di l'applicazione. Pudete avè u seguitu errore.

  3. In questo casu scaricate dinò a DLL mancante è lanciatu in a stessa directory in cui avete installatu u qt5core.dll. In casu d'errori successivi, ripetite l'azione per ogni biblioteca.

Di regula, i creaturi di utilità scritte cun Qt li distribuiscenu cum'è archivi in ​​cui le DLL necessarie sò salvate nant'à u file EXE, o leganu staticamente u file eseguibile à e biblioteche dinamiche, dunque raramente si truvarà tali errori.