Software di modellazione 3D

L'insuccisione della scheda madre da eseguire può esse associata à entrambi i fallimenti di sistema, chì ponu facilmente esse riparati, è ancu cun gravi problemi chì ponu à u piena inoperabilità di questu componente. Per risolve u prublema ci vole à smuntà u computer.

Lista di e ragioni

Una scheda madre pò ricusà di fighjà per una ragione o parechji à u tempu. Più spessu, sò queste ragioni chì sò capaci di disattivà lu:

  • Connessione di un elementu à un computer chì hè incompatibile cù a scheda madre attuale. In questu casu, basta à sì spegnere u dispositivu problemicu, dopu a cunnessione di a borda chì hà smessu di travaglià;
  • Mandà via o cavi indotti per a cunnessione di u pannellu frontale (in i quali sò vari indicatori, u pulsu di l'inizessione è u reset);
  • Ci era un fallimentu in a configurazione di u BIOS;
  • L'alimentazione hè fatta (per esempiu, per via di una forte caduta di tensione in a rete);
  • Ogni elementu nantu à a scheda madre hè difettuu (barra di RAM, processore, scheda video, etc.). Stu prublema faci raramente chì a scheda madre sia cum'è inoperabile, di solitu l'elemento dannatu ùn funziona micca;
  • I transistori è / o condensatori sò ossidati;
  • A borda hà sbricciatu o à dighjà fisicu;
  • A tassa hè fatta (accade solu cù i mudelli chì anu 5 o più anni). In stu casu, avete da cambià a scheda madre.

Vede ancu: Cumu verificà a scheda madre per e prestazione

Metudu 1: à fà una diagnosi externa

L'intrusioni passo-passo per circà una ispezzione di a scheda madre simu questu:

  1. Rimuete a copertura laterale da l'unità di sistema, è ùn avete micca bisognu scuncatallu da l'alimentu.
  2. Avà avete bisognu di verificà l'alimentu per a prestazione. Prova à accende u computer cù u pulsante di accensione. Sì ùn ci hè nè reazione, allora rimuovere u surghjente è pruvate à scorreru separatamente da a scheda madre. Se u fan in a unità funziona, allora u prublema ùn hè micca in u PSU.
  3. Lezione: Cumu accende l'alimentatore senza una scheda madre

  4. Ora pudete scunciate u computer da a tensione d'alimentu è fate un ispettu visuale di a scheda madre. Pruvate à cercà per parechje patate è graffi nantu à a superficie, aghjustà una attenzione particulare à quelli chì sò nantu à i sistemi. Assicuratevi di ispezionà i condensatori, se sò inflati o scappati, allora a scheda madre duverà passà per riparazione. Per fà più faciule per cunsultà, pulizia di u bordu è di i componenti da ellu da a polvere accumulata.
  5. Verificate quantu i cavi da l'alimentu à a scheda madre è u pannellu frontale sò cunnessi. Hè cunsigliatu dinò à ri-inserisce.

Se l'ispezione esterna ùn hà micca datu risultati è u computer hà sempre ùn accende micca normalmente, allora avete da rinnimà a scheda madre in altri modi.

Metudu 2: Risoluzione di i problemi di i BIOS

A volte, risturmarendu u BIOS in a fabbrica, aiuta a risolve u prublema di l'inoperabilità di a carta madre. Usa st'istruzione per restituisce u BIOS in a so impostazioni predefinite:

  1. Finutu da Ùn pudemu micca accertà u computer in u BIOS è cumu un rinumguu hà da fà contatti speciali nantu à a scheda madre. Allora, sì avete ùn avete micca smuntatu sistemnik, smassà è disfendu.
  2. Truvà nant'à a carta madre una batteria speciale di memoria CMOS (sembra un pancake d'argentu) è cacciatela per 10-15 minuti cun un cullavite o un altru oggettu praticu, poi metti di ritornu. A volte, a batteria pò esse sottu à l'alimentu, allora avete da rimuovere quellu di l'ultimu. Inoltre ci sò e bordi induve ùn ci hè micca una batteria sana o in cui ùn basta micca basta à trascinarla per resettà i parametri di u BIOS.
  3. Cumu una alternativa à a rimozione di a batteria, pudete considerà ripresentà e impostazioni cù un pontu speciale. Cercate per attaccà e perni in a scheda madre, chì pò esse etichettatu ClrCMOS, CCMOS, ClRTC, CRTC. Ci dev'essere un pontu speciale chì cova 2 di 3 contatti.
  4. Trascina u pontu per aprite u contactu estreme, chì hè statu chjeratu da ellu, ma à a stessa tempu chjude u cuntattu sferente aperto. Lasciate restà in sta posizione per 10 minuti.
  5. Mette u pontu in luogo.

Vede ancu: Cumu rimuovere a batteria da a scheda madre

In i custi madre costosi, ci sò i pulsanti speciali per resettà i parametri di u BIOS. Sò chjamati CCMOS.

Metudu 3: verificate i componenti rimanenti

In casi rari, l'errore di qualunque componente di u computer pò causà un fallimentu cumunale di a scheda madre, ma se i metudi precedenti ùn aiutavanu o ùn anu micca scopu a causa, allora pudete controllà l'altri elementi di u computer.

L'istruzione passo-passo per verificà u socket è u processore centralizante simu quellu:

  1. Scunganu u PC da l'alimentu è rimuete u copritudu laterale.
  2. Scurdà u socket di u prucessore da l'alimentu.
  3. Rimuete u maiò. Hè di solitu attaccatu à u zoccu cù l'aiutu di pinze speciali o viti.
  4. Scartà i detentori di processore. Pò esse rimossi a manu. Poi sceglite a pasta termica cuscia da u processore cù un zuppa di cotone inzuppatu di alcool.
  5. Guasgi delicatamente u processore à u latu è cacciatela. Verificate u prugettu duvutu per difettu, ponu in particulare attenzione à u connettore triangulare chì si trova in un angulu di a presa, da allora Cù u prucessore si cunnessa à a scheda madre. Ispezisci a CPU in autumàticu per graffi, chips o deformazioni.
  6. Puru a prevenzione, pulizia a pruvista da a polvere aduendu i tovaglioli secchi. È cunsigliatu à fà sta procedura cù guanti di gomma per minimizà l'intrusione accidentale di umidità è / o particule di pelle.
  7. Sì ùn ci sò stati prublemi, allora raccoglia tuttu.

Vede ancu: Cumu rimuovere u maiò

Altrimenti, avete bisognu di verificà e stele di RAM è a scheda video. Rimuovi è ispezionà i componenti stessi per un dannu fisicu. Avete ancu bisognu di ispezionà e bande per fissà questi elementi.

Sì nessunu di questi hè micca mai presentatu risultati visibili, vi sarà prubabilmente bisognu à rimpiazzà a carta di madre. Pè chì l'aghja dittatu recentemente è ancu sottu à garanzia, ùn hè micca raccomandatu di fà qualchì solu cù u cumpunente, hè megliu à piglià u computer (laptop) in un centru di servizii, induve vene riparatu oi rimborsu tuttu in garanzia.