Bootmgr hè cumpressu - cumu riparà l'errore

Se a prossima volta chì accende u computer, invece di caricare Windows 7 in una schermata nera, vedi l'iscrizzione bianca "BOOTMGR hè cumpressu. Premete Ctrl + Alt + Del per riavvià" è ùn sapete micca cosa fà, prima di tuttu: ùn ci hè nunda di male in sta, Pudà per pochi minuti, è u errore BOOTMGR manca

Moltu bè, se avete un dischjettu di avviatore o un'unità flash cù Windows 7. Se i disci di avvicinamentu ùn sò micca dispunibili, allora, se possibile, fate un altru computer. À propiu sì, u discu di recuperu criatu dopu a stallazione di u sistema operativo cù i so strumenti integrati hè dinò adupratu, ma pochi di elli ne facenu: sì avete un altru computer cun u listinu OS, pudete creà un discu di recuperu e neu aduprà.

Pudete riparà u Bootmgr hè cumpressu l'errore cù l'aiutu di prugrammi addiziunali, chì daveru esse situati nantu à u LiveCD o di u drive drive di boot. Allora risponde subitu à a quistione frequente: hè pussibile rimuà bootmgr hè cumpressu senza un discu è un drive flash? - pudete, ma solu scieghendu u discu duru è cunnessu à un altru computer.

Bootmgr hè cumpressu errore di riparazione in Windows 7

In u BIOS di l'urdinatore, installate u boot da un discu o da un drive flash USB bootable, chì cuntene o i file di installazione di Windows 7 o u discu di riparazione.

Se state usando u discu di installazione di Windows, dopu à a scelta di una lingua, in u schermu cù u pulsante "Install", cliccate nant'à u ligame "Ripristina sistema".

È dopu, specificendu chì OS da ripristinare, selezziunate u linea di cume. Se un discu di riparazione hè adupratu, selezziunate solu a riga di cumandata in a lista di strumenti di riparazione (primu vi verrà dumandatu di sceglie a copia installata di Windows 7).

I passi chì seguianu sò assai simuli. A promptu di l'ordine, inserite u comando:

bootrec / fixmbr

Questu cumandamento sovrascrive u MBR nantu à a partizione di sistema di u discu duru. Dopu a so esecuzione di successu, inserisci un altru comando:

bootrec / fixboot

Questu finirà cù u prucessu di riparazione di u caricatore di avvallu di Windows 7.

Dopu à quessa, uscite da u recuperu di Windows 7, quandu ripartite u vostru computer, rimuova u discu o unità flash USB, installate u boot da u discu rigiu in u BIOS, è sta vene u sistema deve andà senza l'errore "Bootmgr hè compressu".