Cosa fate se i schedari EXE ùn sò micca esistenti


A volte si pò scuntà à un fallimentu assai spicciciliu, quandu i schedari eseguibili di vari prugrammi ùn iniciscenu o u so lancio porta à un errore. Vedemu perchè accade questu è cume per liberà di u prublema.

Cause è soluzione di prublemi exe

Nantu à a maggior parte di i casi, a fonte di u prublema hè un'attività di virus: i file di prublemi sò infettati o u registru di Windows hè dannegatu. A volte, a causa di u prublema pò esse cumpressu cun u firewall o un fallu di u OS "Esploratore". Considerà a soluzione à ognuna di i prublemi in ordine.

Metudu 1: Ripara l'Associazioni di i File

Spessu, un software maligno atta u registru, usendu una varietà di fallimenti è di errori. In u casu di u prublema chì cunsideremu, u virus hà dannatu l'associazioni di lìbbule, da quì u sistema ùn pò micca aprà i schedari EXE. Pudete restituisce l'associazioni corrette cumu

  1. Aprite u menu "Start", scrive in a barra di ricerca regedit è cliccate Enter. Dopu fate un clic destro nantu à u schedariu scurdatu è sceglite "Run as administrator".
  2. Usate Editor Editor Finestre per seguità sta strada:

    HKEY_CLASSES_ROOT .exe

  3. Fate un dopu clic Pittura da parametru "Default" è scrive in u campu "Valore" opzione esefiledopu cliccate "OK".
  4. Next in u threadHKEY_CLASSES_ROOTtruvà a cartella esefileaprite è seguite u caminushell / open / command.


    Aprite dinò a registrazione "Default" è messu in u campu "Valore" parametru“%1” %*. Aferite cuncepisce l'operazione premendu "OK".

  5. Chiudi Editor Editor è ripartite u computer.

Questu metudice aiuta a maggior parte di i casi, ma sì u prublema hè sempre lì, lite.

Metudu 2: Disattivà u Firewall di Windows

A volte, i motivi per i quali i file EXE ùn sò micca lanciati ponu esse un firewall integratu in Windows, è a disattivazione di questu cumpunente vi salverà da i prublemi cù u lance di file di stu tipu. Avemu già riesaminatu a procedura per Windows 7 è novu versioni di SO, i link à i materiali dettagliati sò presentati qui sotto.

Ulteriori dettagli:
Disattivà u firewall in Windows 7
Disattivà u firewall in Windows 8

Metudu 3: Modifichi u schema di sonu è di cuntrollu di cuntabile (Windows 8-10)

In rare casi in Windows 8 è 10, i prublemi cù u lance di un EXE pò esse un malfunzionamentu di u cumpunente di u sistema UAC incaricatu di notifiche. U prublema pò esse risoltu cù u seguitu:

  1. Cliccate PKM da u bottinu "Start" è selezziunate l'elemento menu "Pannello di cuntrollu"
  2. Trova in "Pannello di cuntrollu" punto "Soni" è cliccate nantu à ellu.
  3. In i prupietà di u sistema audio, cliccate nantu à la scheda "Sounds", allora utilizate u listinu di menù à spessu "Schema sonò"in chì sceglie a scelta "Senza suono" e cunfirmi a cambiazione premendu i pulsanti "Applicà" è "OK".
  4. Ritornu à "Pannello di cuntrollu" è andà à u puntu "Accounts User".
  5. Aprite a pagina "Gestione di i profili di l'utente"induve cliccate "Modifica l'impostazioni di cuntrollu di u contu".
  6. In a prossima finestra, spostate u cursore in a posizione di fondu "Nun Notify"dopu clic "OK" per a cunfirmazione.
  7. Fate dinò i passi 2-3, ma a sta volta setate u schema di sonu "Default".
  8. Rinvià u computer.

A sequenza descritta di l'azzioni sembra inusuale, ma hà rivelatu a so efficacia.

Metudu 4: Eliminà l'infezione virale

I file più esistenti .exe si rifiutanu di travaglià bè per via di a presenza di malware in u sistema. I metudi per a rilevazione è l'eliminazione di minacce sò estremamente diversi, è ùn hè micca pussibule di descrivuli tutti, ma avemu già cunsideratu u più simile è u più efficace.

Per saperne di più: Cumbatisce u virus informaticu

Conclusione

Comu pudete vede, a causa più cumuna di i fallimenti di i file EXE hè l'infezione di virus, allora vulemu ricurdarvi di l'importanza di avè un software di sicurezza in u sistema.