Incù l'aiutu di i servizii di Google Office, pudete creà micca documenti testu è forme per raccolta di informazioni, ma ancu tavuli simuli à quelli eseguiti in Microsoft Excel. Questu articulu parlerà di Google Tables in più dettu.
Per cumincià à creà Google Spreadsheets, accedi à u vostru contu.
Vede ancu: Cumu accede à u vostru contu di Google
A pagina principale Google Cliccate nantu à l'icona quadrata, cliccate nantu à "Più" è "Altri servizii di Google". Selezziunu "Tavole" in a "Casa è Ufficiale" sezione. Per andà rapidamente à a creazione di e tabelle, aduprate u ligame.
In a finestra chì si apre, ci sarà una lista di tabelle chì create. Per aghjunghje un novu, cliccate nantu à u grande bottinu "+" rosso in fondo à u schermu.
L'editore di tavulu lavora nantu à u principiu simile à u prugramma Exel. Ogni cambiazione fatta à a tavola sò salvate immediatamente.
Per avè u presentu originale di u tavulu, cliccate "File", "Crea una copia".
Vede ancu: Cumu creà un Formatu Google
Ora, guardiamu cumu si pò spartà a tavula.
Fate un clic nantu à u grande bottinu blu "Access Settings" (se hè necessariu, inserite u nome di a tavula). A cantu superiore di a finestra, cliccate "Abilate l'accessu per riferimentu".
Selezziunate in u listinu dava in u menù ch'è l'utrani puderanu fà se riceve un link à a tavula: vede, vene o cuntatta. Cliccate Finish per applicà i cambiamenti.
Per adattà i livelli di accessu per diversi utenti, cliccate nantu à "Avanzate".
Pudete mandà un link à a tavula in cima di u schermu à tutti i utilizatori interessati. Quandu sò addizionati à a lista, pudete disattivà per ognunu individuu e funzioni di visione, muntaggio è commentu.
Avemu a cunvenzione di leggere: Cumu creà un Documentu di Google
Hè cusì u travagliu cù travaglii di Google. Apprezzate tutti i vantaggi di stu serviziu per risolve i travagli di l'ufficiale.