Risoluzione di i problemi per l'errore 50 in iTunes

Tra i prublemi chì si facenu cun Skype, l'errore 1601 hè evidenziatu è cunnisciutu per ciò chì accade quandu u prugramma hè installatu. Scopri ciò chì causa questu fallimentu, è ancu determinà cumu risolte u prublema.

Descrizione di l'errore

L'errore 1601 si faci durante l'installazione o l'aggiornu di Skype, è accumpagnatu da e seguenti parole: "Impossibile accedere à u serviziu d'installazione di Windows." Questu problema hè in traccia di l'interazione di u installatore cù u Windows Installer. Ùn hè micca un prugramma di u prugramma, ma un difettu di sistema operativu. Puru sì, avete un prublema simile non solu cù Skype, ma ancu cù l'installazione di altri prugrammi. Più spessu si trova in l'antica OS, per esempio Windows XP, ma sò utenti chì anu avutu u prublema problema nantu à i novi sistemi operativi (Windows 7, Windows 8.1, etc.). Avemu ghjustu à risolve u prublema per l'utenti di l'ultimu OS, ci piazzamentu.

Problema di l'installatore

Allora, u mutivu hà scuppitu. Hè un problema di Windows Installer. Per risolve questi prublemi ci hà bisognu di l'utilità WICleanup.

Prima di tutti, aprite a finestra Run è premendu a combinazione di tasti Win + R. Dopu, inserite u comando "msiexec / unreg" senza virguli, è cliccate nantu à u bottu "OK". Da quest'azione, disabilitamu tempuravamentu u Windows Installer completamente.

Poi fate una rete di utilità WICleanup, è cliccate nantu à u pulsante "Scansione".

Ci hè una utilità di scansione di u sistema. Dopu a scansione hè finita, u prugramma dà u risultatu.

Hè necessariu piazzassi una cuddula davanti à ogni valore, è cliccate nantu à u bottinu "Elimina".

Dopu à WICleanup hà chjappatu a so eliminazione, chjude questu utilità.

Avemu chjamatu a finestra "Run" di nuovo, è inseremu u comando "msiexec / regserve" senza virguli. Fate un clic nantu à u "OK". In questo modu, si riattiva a installazione di Windows.

Tuttu, avà u malfunzionamentu di u installatore hè eliminatu, è pudete provà à installà Skype di novu.

Come si vede, l'errore 1601 ùn hè micca solu un prublema di Skype, ma hè associatu cù l'installazione di tutti i prugrammi nantu à sta istanza di u sistema operativu. Allora, u prublema hè "trattatu" da corregge u travagliu di u serviziu di Windows Installer.