Reinstallà Windows 10 cù a licenza conservata


Parechji utenti di Windows 10 avianu à reinstallà u sistema per una ragione o un'altra. Stu prucessu hè spessu accumpagnatu da a perdita di a licenza cun u bisognu di rinfurzallu. In questu articulu parleremu cume di mantene u statutu di attivazione quandu reinstallà i "decine".

Reinstallà senza perde una licenza

In Windows 10, ci sò trè strumenti per risolve u prublema. A prima è a seconda permettenu di ripristinà u sistema à u so statu originali, è u terzuu - di fà una installazione pulita puru mantendu l'attivazione.

Metudu 1: Impostazioni di fabbrica

Stu metudu hà u travagliu in casu chì u vostru computer o laptop sia in un "ten" preinstalatu, è ùn l'avete micca reinstallatu tu. Ci hè dui modi: scaricà una utilità speciale da u situ ufficiale è ghjunghjela nant'à u vostru PC o aduprà a caratteristica nant'à integrata in a sezione di l'aggiornu è a sicurezza.

Leggi più: Rinvichemu Windows 10 à u statu di fabbrica

Metudu 2: Baseline

Questa opzione dà un risultatu simile à rassignà à l'impostazioni di a fabbrica. A differenza hè chì aiuterà ancu se u sistema hè statu installatu (o reinstallatu) da voi manualmente. Ci hè ancu dui scenarii: a prima implica l'operazione in u "Windows" in esecuzione, è u secondu - u travagliu in l'ambiente di recuperu.

Leggi ancu: Ripristinà Windows 10 à u so statu originali

Metudu 3: Pulite l'installazione

Si pò passà chì i metudi di sopra ùn saranu micca dispunibili. A ragione di stu hè a mancanza di schedari in u sistema necessariu per u travagliu di l'utili descritti. In una tale situazione, avete bisognu di scaricà l'imagine di installazione da u situ ufficiale è installatu manualmente. Questu hè fattu cù un strumentu speciale.

  1. Truvemu una unità flash USB chì avè una dimensione di almenu 8 GB è a cunnessione cù u computer.
  2. Andate à a pagina di download è cliccate nantu à u bottinu chì si chjama nantu à u screenshot sottu.

    Vai à u situ di Microsoft

  3. Dopu avè scaricatu riceveremo un schedariu cù u nomu "MediaCreationTool1809.exe". Per piacè, avete a nota chì a versione designata di 1809 pò differisce per a vostra causa. À u mumentu di sta scrittura, era l'ultima edizione di i "decine". Run u strumentu per nome di l'amministratore.

  4. Attendemu chì u prugramma di installazione puderà finisce a preparazione.

  5. In a finestra cù u testu di l'accordu di licenza, cliccate u pulsu "Accetta".

  6. Dopu un'altra breve preparazione, u installatore ci dumandarà ciò chì vulemu fà. Ci hè dui opzioni: aghjurnà o crea una media d'installazione. U primu ùn s'alluna per noi, da quandu quandu hè sceltu, u sistema resterà in u vechju statu, solu l'aggiornamenti più recenti saranu aghjunti. Sceglite a seconda voce è cliccate "Prossimu".

  7. Pudemu verificà se i parametri specificati currenu cun ellu u nostru sistema. Sì ùn fate micca ciò, rimuete u daw dà "Usate l'impostazioni consigliate per questu computer" è selezziunate a posizione desiderata in l'elencu in menù à spessu. Dopu avè stabilitu cliccate "Prossimu".

    Vede ancu: Determinà u larghezza di bit usata da Windows 10

  8. Riserva articulu "Unità flash USB" attivatu è cuntinuà.

  9. Selezziunu una unità flash in a lista è andate à u record.

  10. Aspittemu a fine di u prucessu. A so durata dipende da a velocità di Internet è da e prestazioni di u drive flash.

  11. Dopo a creazione di u mezu di installazione, avete bisognu di scaricà da ellu è installà u sistema in a manera usuale.

    Leggi più: Windows 10 Guida di Installazione da USB Flash Drive o Disk

Tutti i metudi di sopra aiutanu à risolve u prublema di reinstallà u sistema senza a licenza "rally". Si pò dì chì e raccomandazioni ùn funzionanu micca se Windows hè statu attivatu cù l'utili pirati senza una chjave. Speremu chì questu ùn sia micca u vostru casu, è tuttu u va andà bè.