A creazione di una presentazione senza PowerPoint

A vita pò esse spessu messe in e condizioni chì PowerPoint ùn hè micca à a portata, è a presentazione hè assai necessaria. U destinu di la maledice pò esse infinitu lungu, ma a soluzione hè sempre più faciule da truvà. In fatti, hè luntanu da sempre chì Microsoft Office hè necessariu per creà una bona presentazione.

Cume per risolve u prublema

In generale, ci sò duie modi per risolve un prublema, chì dipende da a so natura.

S'ellu ùn hè micca semplicemente PowerPoint in un momentu è ùn hè micca prevista in un prossimu prossimu, allora l'uscimentu hè abbastanza logicu - pudete usà analoghi, chì sò assai parechji.

Ebbè, se i circostanze sò tali chì ci sia un computer à a portata, ma Microsoft PowerPoint manca in ellu, allora pudete fà una presentazione in un altru modu. Dopu, pò esse facilmente apribuitu in PowerPoint è trasfurmatu quandu l'uppurtanza si presenta.

Analogi di PowerPoint

Cum'è stà, avidità hè u megliu motore di u prugressu. U lugiziale di Microsoft Office, in u pacchiu di u quali si include PowerPoint, hè assai costu. Ùn tutti sò capaci di pagà, è micca tutti amanu comunicà cù a pirateria. Allora, naturalmente, ci sò e esistenu tutti i generi di applicazioni simili in cui pudete travaglià cun certi posti ancu di più in certi posti. Eccu alcuni esempi di i analoghi più cumuni è interessanti di PowerPoint.

Leggi più: Analog PowerPoint

Sviluppu di presentazione di parole

S'ellu hè u prublema chì ci hè un computer in mani, ma ùn ci hè accesso à PowerPoint, allora u prublema pò esse risoltu in modu diversu. Questu hà da necessaria almenu un parente di u prugramma - Microsoft Word. Una situazione simile pò esse esistente, postu chì PowerPoint ùn hè micca tutti i utenti à sceglie per l'installazione selettiva di Microsoft Office, ma Word hè una cosa cumuna.

  1. Avete bisognu di creà o fà una documentazione Microsoft Word esistente.
  2. Quì ghjustu avete bisognu di scrive tranquillamente l'infurmazioni richiesta in u furmatu "Header"dopu "Text". In generale, u modu chì si faci nantu a diapositive.
  3. Dopu tutte e informazioni richieste sò state muvate, avemu bisognu di adattà l'intrate. U pannellu cù sti pulsanti hè in la tabulazione "Casa".
  4. Avà da cambià stili di sti dati. Per ciò chì avete bisognu di aduprà e opzioni da "Stili".

    • Per i testi chì avete bisognu à assignà "Titulu 1".
    • Per u testu - rispettivamente "Titulu 2".

    Dopu à quessa, u documentu pò esse salvatu.

Dopu, quandu pò esse trasferitu à un dispositivu nantu à u quali hè presentatu PowerPoint, avete bisognu di aprite un documentu Word in stu furmatu.

  1. Per fà quessa, duverete cliccà nantu à u lìculu cù u bottinu di dirittu di u mouse è selezziunà l'opzione in u menù di spessu "Aprite cù". Più spessu d'usu "Sceglite altre applicazioni", perchè u sistema ùn sempre offre immediatamente PowerPoint. Pò ancu esse una situazione chì devi cercà direttamente per l'opzione necessaria in a cartella cun Microsoft Office.
  2. Hè impurtante NON micca spuntà a scelta "Applica à tutti i file di stu tipu"sì hè impurtante à travaglià cù altri documenti di u Word dopu.
  3. Dopu un pocu di ghjornu, u documentu aprirà in un formatu di presentazione. I testi di i diapositivi saranu quelli frammenti di testu chì sò stati evidenziati cù "Titulu 1", è in a zona di cuntenutu vi sarà un testu evidenziatu cum'è "Titulu 2".
  4. L'utente duverà solu per persunalizà l'apparenza, compilà tutte e informazioni, aghjunghje file multimediali, è sì.
  5. Leggi più: Cumu fà una base per una presentazione in MS Word

  6. À a fine, hè necessariu salvà a presentazione in u formatu nativu di u prugramma - PPT, cù a funzione "Salvà cum'è ...".

Questu metudu ti permette di raccoglia è d'organizà l'infurmazioni testuale in una presentazione prima di esse accessu. Questu hà da risparmia tempu, lascendu solu a concezione è a formattazione di u documentu finale per dopu.

Lege ancu: Creazione di una presentazione PowerPoint

Conclusione

Comu pudete vede, ancu senza avè u prucessu prughjettu, pudete quasi sempre usciri. A cosa principali hè di avvicinà a soluzione di u prublema in paciscenza è custruivu, pesate attentamente tutte e possibilità è micca disperate. L'esempii sopra cullucati di soluzioni à sta prublema aiutanu à trasferisce tali situazioni sgradui in futuro.