Buona sera
I conducenti sò un sonniu terribbili per un utilizatore principiante, soprattuttu quandu avete bisognu di truvà è installarli. Ùn parlo micca di u fattu chì, in a maggior parte di i casi, parechji ùn anu ancu cunnosce ciò chì dispositivo anu avè installatu in u sistema - dunque avete prima determinatu, allora trovu e scarichi u driver sicuru.
Hè cusì è vulendu rimanà in st'articulu, cunsiderà i modi più veloci per ricercà per i piloti!
1. Ricercà i driver nativi
A mo opinione, u megliu hè di usà u situ di u fabbricante di u vostru dispositivo. Imagine chì avete un laptop da ASUS - andate nantu à u situ ufficiale, aprite u tabulamentu "supportu" (s'ellu ci hè in Inglese - poi supportu). Di solitu ci hè sempre una linea di ricerca in tali siti - inserite u mudellu di a periferia quì è in pochi minuti trovu i piloti nativi!
2. Sì ùn cunniscite micca u mudellu di a periferica, è in generale, se i driver sò installati
Ciò accade è cusì. In questu casu, cum'è in regula, l'utente ghjunghje ùn hà micca duvutu s'ellu hà un o un altru driver finché ùn truvanu un prublema specificu: ùn esiste micca un sonu, per esempiu, o quessa à cumincià u ghjocu hè sbagliata.
In sta situazione, prima di tuttu, vi pruponi di andà in u manager di dispositivi è scopre se tutti i driver sò installati è ùn ci sò conflitti.
(Per entrà in u manager di dispositivi in Windows 7, 8 - andate à u pannellu di cuntrollu è inserite "manager" in a linea di ricerca. Poi, in i risultati trovati, selezziunate a tabulazione desiderata)
In u screenshot sottu, a "pussulugia di sughjetti" in u manager hè aperta - ughjettu chè ci sò icone gialle è rosse davanti à tutti i dispositivi. Cusì i driver per elli sò installati è funziunanu normalmente.
3. Cumu trovà i piloti per codice di dispositivi (ID, ID)
Se vedi chì u puntu esclamativo giallu hè illuminatu in u manager di dispositivi, allora avete bisognu di stallà u driver. Per ghjunghje, avemu bisognu di cunnosce u ID di a periferica. Per definisce quellu, cliccate à dirittu nantu à u dispositivo, chì sarà cù una icona gialla è in a finestra di cuntestazione chì si apre, selezziunate a scheda "pruprietà".
A finestra deve esse aperta, cum'è in figura in basso. Aprite a tabulazione di i particolari, è da u campu "valore" - copia l'ID (solu a linea intera).
Allora andate à u situ //devid.info/.
Incolla l'ID copia precedentemente in a linea di ricerca è cliccate nant'à cerca. Sicuramente i piloti saranu truvati - basta à scaricà è installarli.
4. Cumu truvà e aghjurnà i driver in a utilità
In uno di l'articuli, aghju dinò in precedenza utilità specifica chì vi aiutanu à imparà rapidamente tutte e caratteristiche di un computer è identificà tutti i dispositivi cunnessi (per esempio, un utilità cum'è Everest o Aida 64).
In u mio esempiu, in u screenshot sottu, aghju usatu l'utilità AIDA 64 (pudete usarli per 30 ghjorni gratuitamente). Per scopre da chì cerca è scarica u driver chì avete bisognu, selezziunate u dispositivu chì avete bisognu: per esempiu, aprite la scheda di visualizazione è selezziunate u dispositiu graficu. U prugramma determina automaticamente u mudellu, vi mostrerà e so caratteristiche è dumandà u ligame (cumandatu in lu fondu di a finestra) induve pudete scaricà u driver per u dispositivo. Assai confortevuli!
5. Cumu una ricerca automatica di driver per Windows.
Questu hè u mo preferitu! SUPER!
Hè perchè ùn avete ancu bisognu di pensà à chì driver sò in u sistema, chì ùn hè, ecc. C'è un pacchettu cum'è DriverPack Solution.
Link to of. situ web: //drp.su/ru/download.htm
Chì hè u puntu? Scaricate un file ISO, circa 7-8 GB in dimensione (si cambia di volta in volta, cum'è capiscu). À propiu sì, hè scaricatu cù u torrent, è assai prestu (se avete un Internet normale, naturalmente). Dopu, aprite l'immagine ISO (per esempiu, in u prugramma Daemon Tools) - a scansione di u vostru sistema deve automaticamente avè.
A schermata sottu mostra a finestra di scansione di u mo sistema, cumu si pò vede, avia 13 prugrammi (ùn l'aghju micca aggiornatu) è 11 driver chì anu da cambià.
Cliccate per aggiornà tuttu è vedite una finestra cù una selezzione di i driver è l'applicazioni chì volete aggiornà. À propositu, un puntu di riparazione hè automaticamente creatu (solu in casu chì u sistema inizià à si comportanu instabile, puderete facilmente rotà tuttu).
À propiu stettu, nanzu à l'operazione, vi prupone di fermà tutte e applicazioni chì caricate u sistema, è aspettate tranquillamente a fine di a procedura. In u mo casu, aghju avutu à aspettà 15 minuti. Dopu à quessa, apparve una finestra cù una proposta per salvà u travagliu in tutte e applicazioni, chiuderli è mandà u computer per ripartisce. Cosa aghju accadutu cun ...
À propositu, dopu à u reiniziu, eru ancu capaci di stallà l'emulatore di Android BlueStacks App Player. Ùn vulia micca esse installatu à causa di u fattu ch'ellu ùn era micca un driver di video video (errore 25000 Errore).
In realtà hè tuttu. Ora sapete un modu faciule è faciule per truvà i piloti adatti. Ripetutu dinò - consideru l'ultimu metudu per esse u megliu, in particulare per l'utenti chì avianu pocu cunniscenza di ciò chì anu in u computer, ciò chì ùn hè, chì mudellu hè, ecc
Tutti felici!
PS
S'ellu ci hè un altru mezu più simile è più rapidu - cunsiglii