I file di l'immagini animate cù l'estensione GIF sò assai popolari in Internet. Tuttavia, in parechji siti ci sò ancu restrizioni à a dimensione di u GIF scaricatu. Dunque, vulemu presentà modi in chì pudete cambià l'altezza è a larghezza di tali immagini.
Cume cambia una dimensione di gif
Chì GIF hè una successione di fotogrammi, anziché una maghjina separata, ùn avè micca facili ridimensionamentu di i schedari in stu furmatu: bisognu un editor di grafica avanzatu. U più popolari oghje sò Adobe Photoshop è a so omologa GIMP free - usando u so esempiu vi mustraremu sta procedura.
Vede ancu: Cumu aprite GIF
Metudu 1: GIMP
L'editor di grafichi di GUIMP scompare per a funziunità larga, chì ùn hè micca assai inferiore di un concurrente pagatu. Nantu à e opzioni di u prugramma ci hè a possibilità di cambià a taglia di i "gifs". Questu hè fattu cum'è questo:
- Fate u prugramma è selezziunate a tab "File"dopu aduprà l'opzione "Apertu".
- Aduprendu u gestore di file integratu in u GIMP, ghjunghje à u cartulare cù l'immagine desiderata, selezziunela cun u mouse è fate un casu di u pulsante "Apertu".
- Quandu u lima hè caricata in u prugramma, selezziunà a scheda "Image"poi articulu "Modu"in chì spuntate l 'opzione "RGB".
- Dopu, andate in tab "Filtri"cliccate nantu à l'opzione "Animazione" è selezziunate una opzione "Razoptimizirovat".
- Notate chì una nova scheda aperta hà apparutu in a finestra popup di GIMP. Tutte e manipolazioni successive sò esse effettuate solu in essa!
- Usate l'elemento di novu "Image"ma sta volta seleziona l'opzione "Dimensione di l'immagine".
Una finestra pop-up apparisce cun impostazioni per l'altezza è a larghezza di i cornici di l'animazione. Inserite u valore desideratu (manualmente o usando switches) è cliccate u pulsu "Cambia".
- Per salvà i risultati, andate à i punti "File" - "Esporta cum'è ...".
Apparirà una finestra per selezziunà a location di l'archiviu, u nomu di u lìarce è l'estensione di u lìarce. Andate in u cartulare induve volete salvà u schedariu modificatu è rinominateli, se necessariu. Poi cliccate "Selezziunu tippu file" è spiccà l'opzione in a lista chì compare "Image GIF". Verificate e impostazioni, poi cliccate nantu à u bottinu. "Esporta". - Appare a finestra di a configurazione di l'esportazione. Assicuratevi di spuntà a casella. "Salvà cumu animazione", altri parametri ponu esse lasciati senza modifiche. Usate u pulsante "Esporta"per salvà a maghjina.
- Verificate u risultatu di u travagliu - a ritrattu hè ridotta à a dimensione selezionata.
Comu pudete vede, GIMP gestisce u travagliu di ristrutturà perfettamente l'animazioni GIF. U solu inconveniente hè a complessità di u prucessu per l'utilizatori inesperti è i freni in u travagliu cù l'imagine tridimensionale.
Metudu 2: Adobe Photoshop
L'ultima versione di Photoshop hè l'editor di grafici più funzionale di quelli chì sò sul mercato. Naturalmente, hà a capacità di rinnimà GIF-animazioni.
- Aprite u prugramma. Selezziunate prima l'elemento "Finestra". In essa, andate in u menù "Ambjentu di travagliu" è attivate l'elemento "Movimentu".
- Dopu, aprite u schedariu di a cui dimensioni volete cambià. Per fà quessa, selezziunate elementi "File" - "Apertu".
Si duverà "Esploratore". Continuate à u cartulare duve a munta di a destinazione hè salvata, selezziunela cù u mouse è cliccate nantu à u bottinu "Apertu". - L'animazione sarà caricata in u prugramma. Fate attenzione à u pannellu "Cronologia" - Mostra tutti i fotogrammi di u schedariu da edità.
- Per ridimensionà l'usu di l'elemento "Image"in chì sceglie a scelta "Dimensione di l'immagine".
A finestra per fà di a larghezza è l'altezza di l'immagine si aprirà. Assicuratevi chì e unità sò impostate à Pixelli, allora scrivite "Larghezza" è "Altezza" i valori chì avete bisognu. U restante impostazioni ùn ponu micca tocca. Verificate i parametri è premete "OK". - Per salvà u risultatu, aduprà l'elemento "File"in chì sceglie a scelta "Esporta", è ancu - "Esporta per Web (versione antica) ...".
Hè ancu megliu ùn cambiate micca e impostazioni in sta finestra, perchè premete subitu u pulsante "Salvà" in lu fondu di u spaziu di travagliu di l'utilità di esportazione. - Sceglite a "Esploratore" a situazione di u GIF modificatu, rinominateli, se necessariu, è cliccate "Salvà".
Dopu, Photoshop pò esse chiusu. - Verificate u risultatu in u cartulare specificatu quandu salvate a cartella.
Photoshop hè un mezu più veloce è più pratico per cambià a taglia di un'animazione GIF, ma ci sò ancu svantaghji: u prugramma hè pagatu, è u periodu di prova hè troppu curto.
Vedi ancu: Analogi Adobe Photoshop
Conclusione
Sintendu, ponemu in mente chì à scambià di amentazione l'animazione ùn hè micca assai più complicata di a larghezza è l'altezza di e immagini ordinarie.