2 modi di analisi di correlazione in Microsoft Excel

Analisi di correlazione - un metudu popolari di ricerca statistica, chì hè adupratu per identificà u gradu di dependenza di un indicatore da un altru. Microsoft Excel hà un strumentu speciale disignatu per fà questu tippu di analisi. Amparemu cumu aduprà sta funzione.

L'essenza di l'analisi di a correlazione

L'analisi di a correlazione tende à identificà l'esistenza di una relazione trà vari fattori. Hè cusì, hè determinatu sì u diminuzione o l'incrudu di un indicatore aghji à cambià a un'altra.

Se a dependenza hè stabilita, allora u coefficiente di correlazione hè determinatu. A differenza di l'analisi di regressione, questu hè l'unicu indicatore chì calcola u metudu di a ricerca statistica. U coefficiente di correlazione va da +1 à -1. In presenza di una correlazione positiva, l'incrudimentu di un indicatore contribuisce à un aumento di u secondu. Cù una correlazione negativa, un incremento di un indicatore implica una diminuzione in un altru. U più u modulu di u coefficiente di correlazione, u più notevule u cambiamentu in un indicatore hè riflessu in u cambiamentu in u secondu. Quandu u coefficientu hè 0, a relazione tra di elli hè assente.

Calculu di u coefficiente di correlazione

Hà cusì attualemu di calculà u coefficentu di correlazione nantu à un esempiu specificu. Avemu una tavula in a quale le spese mensili sò scritte in colonne separate per costi di publicità è vendite. Avemu da truvà u gradu di dependenza di u numeru di vendite nantu à a quantità di soldi chì hè stata spinta in a publicità.

Metudu 1: Determinate Correlazione Using the Function Wizard

Un di i modi per analisi di a correlazione pò esse adupratu hè aduprà a funzione CORREL. A funzione stessa hà una visione generale. CORREL (array1; array2).

  1. Selezzi a cellula in cui u risultatu di u calculu deve esse visualizzato. Cliccate nantu à u bottinu "Inserisci funzione"chì hè situatu à a sinistra di a barra di formula.
  2. In a lista, chì hè presentata in a finestra di l'Assistente di Funzioni, ceremu è selezziunà a funzione CORREL. Pressu u pulsante "OK".
  3. A finestra di l'argumentu di a funzione apre. In u campu "Massive1" inserite e coordinate di a gamma di celle di unu di i valori, chì a dependenza di cui deve esse determinata. In u nostru casu, questi saranu i valori in a colonna "Valore Vendite". Per introdurà l'indirizzu di a matrice in u campu, selezziunate sì e tutte e cellule cu dati in a colonna di sopra.

    In u campu "Massiv2" avete bisognu di entrà e coordinate di a seconda colonna. Avemu questu costi di publicità. Da u listessu modu cum'è in u casu precedente, scrivemu i dati in u campu.

    Pressu u pulsante "OK".

Comu pudete vede, u coefficientu di correlazione pari à un numeru in a cellula preselezionata. In stu casu, hè uguale a 0.97, chì hè un signu assai alto di a dependenza di un valore nantu à un altru.

Metudu 2: Calculà a Correlazione Utilizendu u Pacchetto di Analisi

Inoltre, a correlazione pò esse calculata aduprendu unu di i strumenti chì sò presentati in u pacchetto di analisi. Ma prima ci vole à attivà st'attellu.

  1. Vai à la tabulazione "File".
  2. In a finestra chì si apre, andate in a sezione "Opzioni".
  3. Dopu, andate à u puntu Add-ons.
  4. À u fondu di a finestra successiva in a sezione "Gestione" scambia u switch à a posizione Add-ins di Excelsì hè in una situazione diversa. Pressu u pulsante "OK".
  5. In a scatula add-ons, selezziunate a casella accanto à l'elemento. "Package di analisi". Pressu u pulsante "OK".
  6. Dopu tuttu, u pacchettu di analisi hè attivatu. Vai à la tabulazione "Dati". Come si vede, un novu pezzu di strumenti apparisce nant'à u nastro - "Analisi". Pressu u pulsante "Analisi di dati"chì hè situatu in essa.
  7. Una lista si apre cun varie opzioni di analisi di dati. Sceglite un articulu "Correlazione". Cliccate nantu à u bottinu "OK".
  8. Una finestra si apre cù i parametri di l'analisi di a correlazione. A differenza di u metudu precedente, in u campu "Intervallo di entrata" entremu in u intervallu micca ogni colonna separatamente, ma tutte e colonne chì sò implicate in l'analisi. In u nostru casu, questu hè i dati in a colonne "publicità di i costi" è "di u valore di vendita".

    Parameter "Raggruppamentu" lasciatene cambiatu - "Per e colonne", postu chì avemu gruppi di dati spartiti in duie colonne. Se sò stati rotti linea per linea, allora hè necessariu riorganizà u passatu à a posizione "In righe".

    L'opzione predefinita di uscita hè impostata à "Nuova Worksheet"Hè cusì, i dati vanu visualizati nantu à un altru fogliu. Pudete cambià a situazione spostendu u switch. Questu pò esse u fogliu attuale (allora hà bisognu di specificà e coordinate di e cellule di uscita di l'infurmazioni) o di una nova cartula di lavoro (file).

    Quandu tutte e impostazioni sò impostate, cliccate nantu à u bottinu. "OK".

Chì u locu di l'uscimentu di i risultati di l'analisi hè statu lasciatu per difettu, avemu passatu à un novu scherzu. Comu pudete vede, eccu u coefficientu di correlazione. Naturalmente, hè u listessu cum'è utilizà u primu metudu - 0,97. Questu hè spiegu per u fattu chì entrambe e opzioni facenu u listinu calculi, pudete solo fà li in modi diversi.

Comu pudete vede, l'applicazione Excel offre nant'à dui metudi di analisi di correlazione. U risultatu di i calculi, se fate tuttu in modu correttu, sarà solu identicu. Ma ogni utente pò sceglie una opzione più pratica per l'implementazione di u calculu.