Cume cambià a cità VKontakte

Quandu usanu e formule in Excel, s'ellu ci hè una chjappu di e cellule riferite da l'operatore, ci serà zero a zona di calculu per difettu. Esteticu, quessa ùn guarda micca bè, in particulare se ci sò parechje catene simili cù zero valori in a tavula. Ié, è l'usu hè più difficiule di navigà i dati paragunati cù a situazione, sì sìstule serebbenu generalmente vuote. Scopri cumu si puete smarisce a mostra di dati nulli in Excel.

Algoritmi Zero Removal

Excel fornisce a capacità di rimuovere i zero in cellule in parechji maneri. Questu pò esse fattu sia cù funzioni speciali o applicà a formattazione. È ancu pussibule di disattivà a visibilità di tali dati in tuttu u fogliu.

Metudu 1: Impostazioni di Excel

A tuttu u mondu, stu prughjettu pò esse risoltu cambendu e l'impostazioni di Excel per u fogliu attuale. Questo ti permette di fà assolutamente tutte le cellule contenenti zeros vuoti.

  1. Esiste in a tabulazione "File", andate in a sezione "Opzioni".
  2. In a finestra di avvio, truvamu à a sezione. "Avanzate". In a parte diritta di a finestra ci cerca un blocu di regolazioni. "Mostra le opzioni per u prossimu fogliu". Deseleziona a casella accantu à l'elemento. "Mostra zeri in cellule chì cuntenenu zero valori". Per apportà cambiamenti in l'impostazioni, ùn vi scurdate di cliccà nantu à u pulsante. "OK" in fondo à a finestra.

Dopu queste azzioni, tutte e celle di u fogliu attuale chì cuntenenu valori zero da esse visualizati cum'è nè.

Metudu 2: Usa formattazione

Pudete purtà i valori di e cellule vuote cambendu e so formatu.

  1. Selezziu u intervallo in cui vulete aghjuntu e cellule cù zero valori. Cliccate nantu à u fragmentu selezziunatu cù u bottinu guru di u mouse. In u menù contestuale, selezziunate l'elemento "Formatà e cellule ...".
  2. A finestra di furmazione hè lanciata. Move to tab "Numero". U switch formatu numericu deve esse piazzatu à "Tutti i Formati". In u latu dirittu di a finestra in u campu "Tipu" Inserite l'espressione seguente:

    0;-0;;@

    Per salvà e modifiche introdotte cliccate nantu à u pulsante "OK".

Ora tutte e zone chì cuntenenu valori zero saranu vuite.

Lezione: Formattazione di tabella Excel

Metudu 3: formattazione condizionata

Pudete ancu applicà un strumentu tali putente cum'è una furmazione cumpressa per rimuovere zeros in più.

  1. Selezziu l'intervallo in cui pò esse contenu i valori zero. Esiste in a tabulazione "Casa", cliccate nantu à u bottinu nantu à u nastro "Formattazione condizionata"chì hè situatu in u blocu di impostazioni "Stili". In u menù chì si apre, passà per l'articuli "Regole per a selezzione di cella" è "Equal to".
  2. A finestra di formattazione si apre. In u campu "Formatà e cellule chì sò ugale" inserite u valore "0". In u campu di diritta nant'à a lista di rigalu si clicca nantu à l'elemento "Formatu personalizatu ...".
  3. Un'altra finestra si apre. Andate in essa in tab "Font". Cliccate nantu à u listinu in menù. "Colore"in chì scelemu culore biancu, è cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Tornà à a finestra di formatazione precedente, cliccate ancu nantu à u pulsante. "OK".

Ora, puru chì u valore in a cella hè zero, sarà invisibile per l'utente, cumu u culore di u so font si fondu cù u culore di u background.

Lezione: Formattazione condizionata in Excel

Metudu 4: Aduprà a Funzione IF

Un'altra opzione per mascherà i zeri implica l'usu di l'operatore IF.

  1. Selezziunu a prima cella da u spaziu in cui i risultati di i calcoli sò usciti, è quandu pussì ci sarà certi. Cliccate nantu à l'icona "Inserisci funzione".
  2. Iniziò Wizard di Funzione. Effettuate una ricerca in a lista di funzioni di l'operatore "SI". Dopu ch'ellu hè evidenziatu, cliccate nantu à u pulsante. "OK".
  3. A finestra d'argumentu di l'operatore hè attivata. In u campu "Espressione booleana" inserite a formula chì calcula in a cellula target. Hè u risultatu di u calculu di sta formula chì in definitiva pò dà zero. Per ogni casu, quest'espressione sarà differente. Subitu dopu à sta formula in u listessu campu aghjunghje l'espressione "=0" senza quotazione. In u campu "Valore se vera" mette un spaziu - " ". In u campu "Valore se falso" ripetemu nuvamente a formula, ma senza l'espressione "=0". Dopu l'entrata di i dati, cliccate nantu à u bottinu "OK".
  4. Ma a situazione hè attualmente applicabile solu à una cella in u range. Copiare a formula à l'altri elementi, mette u cursore in u angulu in dirittu inferiore di a cella. L'attivazione di u marcatore di riempimentu in forma di croce si face. Fighjate u pulsu sinu di u mouse è trascinate u cursore nantu à tutta a gamma chì deve esse convertutu.
  5. Dopu à quessa, in quelle celle in cui a causa di u calculu ci sarà zero valori, invece di a cifra "0" ci sarà un spaziu.

À propositu, sì in l'argumentu scatula in u campu "Valore se vera" Se ponu un trattinu, allora quandu si mostra u risultu in cellule cu un valore zero à ci sarà un trattinu piuttostu un spaziu.

Lezione: Funzione Excel in Excel

Metudu 5: aduprà a funzione ECHRISE

U metanu chì seguita hè una combinazione particulare di funzioni. IF è .

  1. Come in l'esempiu precedente, aprite a finestra di argumenti di a funzione IF in a prima cella di u intervallo trattatu. In u campu "Espressione booleana" funzione di scrittura . Sta funzione indica chì l'oggetto hè cumpletu cù dati o micca. Poi aprite i parentesi in u listessu campu è inserite l'indirizzu di a cella, chì, s'ellu hè vacante, pò fà a cellula destinazione zero. Chiudite i parentesi. Hè cusì, in pratica, l'operatore verificherà s'ellu ci hè dati in a zona specifica. Se sì, a funzione riporta u valore "VERU"se ùn, allora - "FALSE".

    Ma i valori di i dui argumenti operatori seguenti IF avemu scambiu posti. Hè cusì, in u campu "Valore se vera" specificate a formula di calculu, è in u campu "Valore se falso" mette un spaziu - " ".

    Dopu l'entrata di i dati, cliccate nantu à u bottinu "OK".

  2. Hà cum'è in u metudu di nanzu, copia a formula in u restu di a gamma usando u marker di riempimentu. Dopu à questu, i valori zero à sparisce da a zona specifica.

Lezione: Statu di wizard di Excel

Ci hè un nùmmiru di modi per sguassà una cifra "0" in una cella, s'ellu hà un valore zero. U modu più faciule hè di disattivà a visualizzazione di zeros in l'impostazioni di Excel. Ma allora ghjè avà a arricavate chì si spariscanu da tuttu u listinu. S'ellu hè necessariu applicà u fermu solu à una zona specifica, allora in questo casu formattazione, formattazione condizionata è applicazione di funzioni andrà à salvà. Qualessu di sti metuddi à sceglie dipende da a situazione specifica, com'è di e cumpetenze personali di l'utente.