Cume formattà un discu duru da u BIOS

Ciao

Quasi tutti i utilizatori prima o tardi si trovanu di fronte à a reinizellazione di Windows (virus, errori di sistema, cumprendu un novu discu, cambiamentu à un hardware novu, etc.). Prima di installà Windows - u discu duru deve esse formatatu (Windows 7, 8, 10 sistemi operativi moderni propone di fà u dirittu durante u prucessu di stallazione, ma à volte questu metudu ùn funziona micca ...).

In questu articulu, dumandaraghju cumu formattu di u discu duru in a manera classica in u BIOS (quandu l'installazione di Windows), è una opzione alternativa - aduprà un drive flash d'emergenza.

1) Cumu creà una installazione (boot) USB drive di Windows cun Windows 7, 8, 10

In a maggior parte di i casi, u discu duru HDD (è ancu u SSD) hè in furmatu e rapidemente in furmatu durante a fase di installazione di Windows (hè basta à andà in l'impostazioni avanzate durante l'installazione, chì serà mostratu in seguitu in l'articolo). Cù sta, propongo di inizià stu articulu.

In generali, pudete creà sia una unità flash USB aviabile è un DVD aviabile (per esempio). Ma da pocu recentemente i lettori DVD perdenu prestu popularità (in certi PC ùn esiste micca solu, è in i portatili, certi mettenu un altru discu in i portatili), mi pruponeraghju nantu à un drive flash

Cosa avete bisognu per creà un drive flash aviabile:

  • avviare l'immagine ISO cù u sistema operativo Windowsunni si pò piglià, spieghjite, ùn probabilmente hè necessariu? 🙂 );
  • u drive di boot hè in quantità 4-8 GB (dipende di u sistema operativo chì vulete scrive);
  • Rufus prugramma (di. Situ) cù cui pudete facilmente brucia è rapidamente una immagine in una unità flash USB.

U prucedimentu di a creazione di un drive flash aviabile:

  • Prima aghjuntà l'utilità Rufus è inserisci u drive flash USB in a portu USB;
  • dopu in Rufus selezziunate l'unità flash USB cunnessa;
  • Specifichi u schema di partizioni (in a maggior parte di i casi si hè consiglia di definisce a MBR per i computer cun BIOS o UEFI. Chì hè a differenza trà MBR è GPT, pudete truvà quì:
  • selezziunu u sistema di file (NTFS hè raccomandatu);
  • U prossimu puntu importante hè a scelta di una immagine ISO da u sistema operativo (specificate l'immagine chì vulete brucà);
  • in realtà, l'ultimu passu hè di principià a registrazione, u bottinu "Start" (vede a screenshot sottu, tutti i parametri sò listati quì).

Opzioni per a creazione di una unità flash USB di bootable in Rufus.

Dopu à 5 à 10 minuti (se tuttu hè fattu correttamente, u drive di flash funziona è micca avutu errori) u drive flash di boot hè pronta. Pudete spostà nantu à ...

2) Cumu configurà u BIOS per l'iniziu da un drive flash

Perchè u computer sia in "vedu" l'inserzione di Flash USB inserita in a portu USB è di l'inizialiscia da esse, devi configurà in modo currettu a BIOS (BIOS o UEFI). Malgradu u fattu chì tuttu in Bios hè in inglese, ùn hè micca difficiule di mette in opera. Andemu in ordine.

1. Per mette e impostazioni adatte in Bios - hè impassibile entrà u primu. A seconda di u fabbricante di u vostru dispositivo - i tasti di login pudè esse diversi. Più spessu, dopu avè accurdatu u computer (laptop), avete bisognu à premete più volte DEL (o F2). In certi casi, u bottinu hè scrittu direttamente nant'à u monitor, cù u primu schermu di carica. Qui in seguitu cita un link à un articulu chì vi aiuterà à entrà in Bios.

Come entrà Bios (i pulsanti è l'istruzzioni per i produttori di dispositivi diversi) -

2. In dependenza di a versione Bios, i paràmetri ponu esse assai diversi (è ùn ci hè micca una ricetta universale, bellu dumandà, cume di configurà u Bios per l'inizializazione da un drive flash).

Ma s'è prupone in generale, i cunfusioni di i diversi fabricanti sò assai simuli. Hè necessariu:

  • truvà a sezione Boot (in certi casi, Avanzata);
  • Per prima cosa, spezite Secure Boot (s'è creatu un drive flash USB cum'è descritta in u passu precedente);
  • puru stabilì a priorità di l'avvicinazione (per esempio, in i portatili Dell, questu hè fattu in a sezione Boot): in primu postu avete bisognu di mette u Dispositivo USB Strorage (vale à dì, un dispositivu USB di boot), vede a screenshot sottu
  • Pughje u F10 per salvà e impostazioni è ripartite u laptop.

Mettendu Bios per l'iniziu da una unità flash USB (per esempio, un laptop Dell).

Per quelli chì anu un Bios un pocu diversu, da u mostratu in alto, vi propongo l'articolo chì seguitu:

  • Configurazione di u BIOS per l'inizializazione da e unità flash:

3) Cumu formattà u discu duru Windows Installer

Se avete registratu correttamente l'unità flash USB aviabile è configuratu u BIOS, dopu à a ripresa di u computer, a finestra di benvenuta di Windows apparirà (chì apparisce sempre prima di avè l'iniziu, cum'è in a screenshot sottu). Quandu vedite a finestra, cliccate dopu.

Start installazione Windows 7

Dopu, quandu ghjunghjite à a finestra di selezzione di tipu di stallazione (screenshot sottu), selezziunate a opzione d'installazione completa (vale à dì, specificendu i parametri supplementari).

Tipu di installazione di Windows 7

Dopu, in fattu, pudete formattà u discu. A schermata sottu mostra un discu formattatu chì ùn avete micca una sola partizione. Tuttu hè simprivu cù u: avete bisognu cliccà u pulsante "Crea" è dopu cuntinuà a stallazione.

Configurazione di u discu.

Se vulete formattà u discu: selezziunate a partizione necessaria, e premete u bottu "Formatu" (Attentu! L'operazione hà da distrugge tutti i dati nantu à u discu duru.).

Nota Se avete un discu duru grande, per esempiu 500 GB o più, hè raccomandatu per creà 2 (o più) partizioni in ellu. Una partizione sottu Windows è tutti i prugrammi chì installate (consigliati 50-150 GB), u restu di u spaziu discu per un'altra partizione (sezioni) - per file è documenti. Così, hè più faciule ripristinà u sistema per travaglià in casu, per esempio, un fallimentu di Windows di scaricà - pudete semplicemente reinstallà u sistema operativo nantu à u discu sistema (è i file è i documenti restanu intatti perchè andanu in altre partizioni).

In generale, se u vostru discu hè formattatu per mezu di un installatore di Windows, allora a missione di l'articolo hè cumpletata, è quì sottu hè un metudice per ciò chì si deve fà se ùn pudete micca formattà u discu in stu modu ...

4) Formattà un discu in traversu AOMEI Partition Assistant Standard Edition

AOMEI Partition Assistant Standard Edition

Website: //www.disk-partition.com/free-partition-manager.html

U prugramma per u travagliu cù i drive cun interfacce IDE, SATA è SCSI, USB. Hè un analogu liberu di i pratichi programmi Partition Magic è Acronis Disk Director. U prugramma ti permette di creà, cancellà, cunganisci (senza perdita di dati) è formatteghje e partizioni di u discu dur. In più, u prugramma pò creà un drive flash di emergenza avviabile (o CD / discu DVD), bootizatu da chì, pudete ancu creà partizioni è formattà u discu (vale à dì, sarà assai utile in casi chì u OS principale ùn sia micca carru). Tutti i principali sistemi operativi Windows sò supportati: XP, Vista, 7, 8, 10.

A creazione di un drive flash aviabile in AOMEI Partition Assistant Standard Edition

Tuttu u prucessu hè assai simplici è chjaru (soprattuttu u prugramma sustene a lingua russa).

1. Prima, inserite a chiaveta USB in a portu USB è esegui u prugramma.

2. Allora, aprite a scheda Master / Make master master CD (vedi screenshot sottu).

Avvia un mago

Dopu, specificate a lettera di l'unità di l'unità flash in cui hè stampata a foto. À propiu stettu, attenti a fattu chì tutte e informazioni da u drive flash saranu cancellati (fà una copia di backup in anticipu)!

Selezzione di vittura

Dopu à 3-5 minuti, u morsu finisce è pudete inserisce l'unità flash USB in u PC nantu à chì pianu di formattà u discu è riavvale (abilite).

U prucessu di creazione di un drive flash

Nota U principiu di travaglià cù u prugramma, quandu si hè di un drive flash di emergenza, chì avemu fattu un passu più altu, hè simile. Hè Tutte e operazioni sò fatte cume cume avete installatu u prugramma in u vostru sistema operativo Windows è avete decisu di formattà u discu. Allora, pensu micca, ùn ci hè nunda di discrivimentu u prucessu di formattazione stessa (tasto dirittu di u mouse in u discu desideratu è selezziunu quella desiderata in u menù di u menu a tendi ...)? (screenshot sottu) 🙂

Formattà una partizione di u discu dur

À questu fine, oghje. Good Luck!