Cumu cancellà a cache DNS in Windows 10, 8 è Windows 7

Una di e azzioni frequenti necessarie per a risoluzione di prublemi cù Internet (per esempio ERR_NAME_NOT_RESOLVED errori è altri) o quì cambià l'indirizzi DNS di servitori in Windows 10, 8 o Windows 7 hè a cancellazione di u cache DNS (a cache DNS contiene catepide tra l'indirizzi di siti in "formatu umanu" "è u so indirizzu IP effettivo in Internet).

In questu guida ghjè cum'è per cancellà (reset) a cache DNS in Windows, è ancu qualchì infurmazione in più per cancellà i dati DNS chì pudete truvà utile.

Cancellà (resettendu) a cache DNS in a linea di cumannu

U modu standard è assai semplice da resettà a cache DNS in Windows hè aduprà i cumandamenti adatti in a riga di cume.

I passi per scurdà a cache DNS saranu u seguitu.

  1. Run u prompt di comando cum'è amministratore (in Windows 10, pudete cuminciare a digità "Invitu di cumunamentu" in a ricerca di a barra di task, cliccate puru u diritti nantu à u risultatu truvatu è selezziunate "Run as Administrator" in u menù contestuale. linea com'è amministratore in Windows).
  2. Inserite un cumandamentu simplici. ipconfig / flushdns e premete Invescia.
  3. Se tuttu va bè, si vederà un missaghju chì dichiara chì a cache risolvente DNS hè stata annullata cù successu.
  4. In Windows 7, pudete riavvicavoscia opzionalmente u serviziu DNS di clientela. Per fà ciò, in a riga di cume, in ordine, esegui i seguenti cumandi
  5. net stop dnscache
  6. net start dnscache

Dopu à a fine di sti passi, ripresenta a cache DNS di Windows hè completa, ma in certi casi i prublemi si presentanu da u fattu chì i navigatori dispunganu di u so propriu database di mappatura di indirizzi, chì ponu dinù eliminatu.

Cancellà a cache DNS interna di Google Chrome, Browser Yandex, Opera

In i navigatori basati annantu à Chromium - Google Chrome, Opera, Yandex Browser hà a so cache DNS, chì pò esse pulitu ancu.

Per fà ciò, in u navigatore inserite in a barra di indirizzu:

  • chrome: // net-internals / # dns - per Google Chrome
  • browser: // net-internals / # dns - per Yandex Browser
  • opera: // rete-interno / # dns - per Opera

A pagina chì si apre, pudete vede u cuntenutu di u cache di DNS e sculpite u cliccatu nantu à u bottu "Cancella cache d'ospite".

In più (s'ellu ci hè prublemi cù e cunnessioni in un browser specificu), pulìsse e prucie in a sezione di Sockets (u bottinu di prugna di a cuspide) può aiutà.

Inoltre, entrambe queste azioni - ripresentà u cache DNS è l'elettivu di compensazione pò esse eseguitu rapidamente aprendu u menu di azzione in l'angulu in dirittu superiore di a pagina, cum'è in a screenshot sottu.

Ulteriori informazioni

Ci hè modi aggiuntivi per resettà a cache DNS in Windows, per esempiu,

  • In Windows 10, ci hè una opzione per resettà automaticamente tutte e impostazioni di cunnessione, vede Cumu resettà i cunfusioni di rete è Internet in Windows 10.
  • Molti prugrammi di correzione d'errore di Windows anu funzioni incrustate per cancellà a cache DNS, un prugramma cusì specificamente versu a risoluzione di prublemi cù e connessioni di rete hè NetAdapter Repair All In One (u prugramma hà un bottinu separatu Flush DNS Cache per rinasce a cache DNS).

Se a pulizia semplice ùn funziona micca in u vostru casu, è sì sicuru chì u situu chì state cercando di accede hè travagliu, pruvate à descrivite a situazione in i commenti, forse mi pò aiutà.