U computer ùn vede micca a stampatrice

Un di i protocolli per u trasferimentu di dati nantu à a rete hè Telnet. Per difettu, hè disattivatu in Windows 7 per una maghjine di sicurezza. Vedemu cume attivate, se hè necessariu, u clientu di stu protocollo in u sistema operativu specificatu.

Abilitate Cliente Telnet

Telnet trasmette i dati via un'interfaccia di testu. Stu protoculu hè simmetricu, chì i terminali sò situati à e so duie finite. Cume, e peculiarità di l'attivazione di u clientela sò cunnesse, nantu à chì discutemu e varie opzioni d'implementazione sottu.

Metudu 1: Abilita u Componente Telnet

U modu standard per cuminciare un client Telnet hè di attivà u cumpunente cumplicatore di Windows.

  1. Cliccate "Start" è andate à "Pannello di cuntrollu".
  2. Dopu, andate à a sezione "Uninstall un programma" in blocu "Programmi".
  3. In u riquadro di sinistra di a finestra chì si vede, cliccate "Abilitazione o disabilitazione di cumpunenti ...".
  4. A finestra affissibile sarà aperta. Sarà necessariu aspettà un pocu di u listinu di componenti hè caricatu in essa.
  5. Dopu avè i componenti sò carichi, truvà l'elementi trà elli. "Servitore Telnet" è "Cliente Telnet". Comu avemu digià dettu, u protocolu studiatu hè simmetrico, è cusì per u travagliu ghjustu hè necessariu attivà non solu u clientu stessu ma dinò u servitore. Dunque, selezziunate e scatule per i dui punti sopra. Next, cliccate "OK".
  6. A procedura per cambià e funzioni currelate serà fatta.
  7. Dopu sti passi, u serviziu Telnet sarà installatu è u schedariu telnet.exe apparirà à u seguitu indirizzu:

    C: Sistema di Windows 32

    Pudete lanciari, cum'è d'usu, dopu cliccanu nantu à u cù u bottinu sinu di u mouse.

  8. Dopu sti passi, a Console di Cliente Telnet si aprirà.

Metudu 2: "Linea di comando"

Pudete ancu lanciare u client Telnet cù e funzioni "Linea di cumannu".

  1. Cliccate "Start". Cliccate nantu à l'oggiu "Tutti i prugrammi".
  2. Entrate in u cartulare "Standard".
  3. Trova u nome in u cartulare specificatu "Linea di cumandamentu". Cliccate nantu à u cù u cliccate u mouse In u menu chì si vene, selezziunate l'opzione in esecuzione cum'è amministratore.
  4. Shell "Linea di cumannu" diventa attivu.
  5. Se avete dighjà attivatu u clientela Telnet accendendu u cumpunente o in un altru modu, dopu a lanciatu, basta à inserì u comando:

    Telnet

    Cliccate Enter.

  6. A cunsulta di telnet principia.

Ma s'ellu ùn hè micca attivatu u cumpunente, allora sta procedura pò esse fatta senza aprire a finestra per cambià i componenti, ma direttamente da "Linea di cumannu".

  1. Entrate in "Linea di cumandamentu" espressione:

    pkgmgr / iu: "TelnetClient"

    Appughjà Enter.

  2. U client hè attivatu. Per attivà u servore, inserisci:

    pkgmgr / iu: "TelnetServer"

    Cliccate "OK".

  3. Ora tutti i cumpunenti di telnet sò attivati. Pudete attivà u protocolu nant'à quì "Linea di cumandamentu"o utilizendu u littariu di lima diretta via "Esploratore"applicendu i algoritmi di l'azione chì sò stati descritti in precedenza.

Sfortunatamente, questu metudu pò ùn funzionà micca in tutte le edizioni. Perciò, se ùn puderite micca attivà u componentu peru "Linea di cumandamentu"Allora utilizate u metudiu standard descrittu in Metudu 1.

Lezione: Aperazione di a "Linea di Command" in Windows 7

Metudu 3: Manager di serviziu

Se avete attivatu dighjà i dui componenti di Telnet, u serviziu necessariu pò esse messu in via via Manager di serviziu.

  1. Andà à "Pannello di cuntrollu". L'algoritimu per svolge sta missione era descrittu in Metudu 1. Facemu clic "Sistema è Sicurezza".
  2. Apertu a sezione "Amministrazione".
  3. Nantu à i nomi visualizzati cerca "Servizi" è cliccate nantu à l'elemento specificatu.

    Ci hè ancu una opzione di lancia più veloce. Manager di serviziu. Quadrante Win + R è in u campu aperto, inserite:

    services.msc

    Cliccate "OK".

  4. Manager di serviziu sta in esecuzione. Avemu bisognu di truvà un articulu chjamatu Telnet. Per fà più faciule da fà, custruemu u cuntenutu di a lista in ordine alfabeticu. Per fà quessa, cliccate nantu à u nome di a colonna "Nome". Avendu truvatu l'oggetto desideratu, cliccate nantu à u.
  5. In a finestra attiva in u listinu in u modu aghjustabile invece di l'opzione "Disabled" selezziunate ogni altra voce. Pudete selezziunà una posizione "Automatic"ma per ragioni di sicurezza "Manuale". Next, cliccate "Applicà" è "OK".
  6. Dopu à quessa, ritornu à a finestra principale Manager di serviziu, fatturà u nome Telnet è in a parte sinistra di l'interfaccia, cliccate "Run".
  7. Questu hà inizià u serviziu sceltu.
  8. Ora in a colonna "Condition" u nome opposu Telnet u statutu hè stabilitu "Works". Dopu, pudete camminà a finestra Manager di serviziu.

Metudu 4: Editor di u Registru

In certi casi, quandu aprite a finestra di cumuni di include, ùn pudete micca truvà nisunu elementi. Poi, per esse capace di avviare u client Telnet, hè necessariu fà certi cambiamenti in u registru di sistema. Devi ricordà chì qualsiasi azzione in questu spaziu di u sistema operativo sò potenzialmente periculose, è cusì prima di quiddi si faci, vi raccomandamu di creà una copia di backup di u vostru sistema o di u vostru puntu di riparazione.

  1. Quadrante Win + Rin a zona aperta tipu:

    Regedit

    Cliccate "OK".

  2. Si apre Editor Editor. A so zona sinistra, cliccate nantu à u nome di a sezione. "HKEY_LOCAL_MACHINE".
  3. Ora andate à u cartulare "SISTEMA".
  4. Dopu, andate in u cartulare "CurrentControlSet".
  5. Poi aprite u directory "Cuntrollu".
  6. Infine, mettite in risu u nome di a directory. "Windows". In listessu tempu, in a parte diritta di a finestra, i vari parametri sò visualizzati, chì sò contenuti in u cartulare specificatu. Trova u valore DWORD chjamatu "CSDVersion". Cliccate nantu à u so nome.
  7. A finestra di edizione si aprirà. In u, invece di u valore "200" necessità di installà "100" o "0". Dopu avà fà quellu, cliccate "OK".
  8. Comu pudete vede, u valore di u parametru in a finestra principale hà cambiatu. Chiudi Editor Editor in modu standard, cliccendu nantu à u bottinu di chjusu di a finestra.
  9. Avà avete bisognu di riavvià u vostru PC per chì e cambiamenti entranu in vigore. Chiudite tutte e finestre è in esecuzione di i prugrammi dopu salvatu i documenti attivi
  10. Quandu u computer hè ripartutu, tutte e modifiche fatte à Editor Editorprendrà u sensu. È cusì significa chì ora pudete avè avvicinatu u clientela Telnet in modu standard activendu u cumpunente cumplicatu.

Comu pudete vede, cummincià un client Telnet in Windows 7 ùn hè micca difficiule. Pò esse attivatu sia cù l'inclusione di u cumpunente cumplicatore è da l'interfaccia "Linea di cumannu". Hè vera, l'ultimu metudu ùn funziona micca sempre. Hè raramente accadutu chì, cù l'attivazione di i componenti, hè impussibile di compie un travagliu, à causa di a mancanza di l'elementi necessarii. Ma stu prublema pò esse dumandatu ancu cù edità u Registro di sistema.